Е ОЛИВЕЕЕРАА е значи закон, на студентите ни се правеше шеф а од Лена имаше страв во коските. Посебно кога Лена ке викнеше ОЛИВЕЕРААААА!!! Гласот ке и го паметам до крајот на животот, живи комедии беа. ПС: No hate ни до 2те само се потсетувам на спомени од младоста.
Лена е шеф, Елида е проф, Ирена е асистент и две нови асистентки имаат Љубица и Наташа. Се останато е во пензија од асистенти и професори.
Зависи од професорот најмногу реално. Едноставно сметам дека физичките предавања се губење време кога може да се онлајн и пак ке дадат исти ефект. И така 90% од колегите не одеа на предавања им беше подобро сами да учат дома. Нека излезат и други колеги со свое мислење, се разбира сите имаме различни мислења.
Се согласувам, ма да сметам дека дефинитивно нешто треба да се преземи во однос на предавањата. Не можи толку ради реда да предаваат, т.е да вртат презентации и ние дома се сами да треба да учиме. Баш како вонредно да сме запишани.
И на вежби асистентите не напаѓаат како на предавања се било кажано и објаснето а предавањата "клуб на читатели", читаат од слајдовите..
Колку што беа лоши предавањата со физичко присуство толку беа и онлајн. Во овие три години што студирам освен предавањата на проф. Миленковска по хистологија на ниедно друго не сум одела бидејќи сакам по своја желба. Онлајн предавањата да ги пуштиш сега да ги слушаш 80% од нив се читање презентации, истото што и физички го прават. После сѐ изгледа дека квалитетот на предавањата зависи од професорот. Веднаш се гледа кој својата работа ја работи со љубов, а кој само доаѓа рано сабајле да си го истури незадоволството врз студентите. И јас имав надеж за факултетов во прва година, ама како што тече времето и гледаш разни табиети ти се менува мислењето. Во прва година доволно беше една недела за да видиш дека тие 5-6 саати што ќе ги седиш на предавања, можеш и да се наспиеш и да го научиш целиот тој предаден материјал. Да не зборуваме па за изгубеното време во чекање. Професор ќе се појави 20 минути покасно, ќе држи кратко предавање и после ти наредниот чекај го саат време. Онлајн предавањата беа корисни од некои професори, ама стресот кој го ставаа на студентите за присуство беше преголем. Сепак, мислам дека сме возрасни сите што студираме и може да почитуваме авторитет на професори и правилник на факултетот. Како и да ги стават предавањата, верувам дека пак нема да има никакви измени во начинот на нивно спроведување. За жал, само студентите се тука оштетени. И на онлајн предвањата имаше вклучени што не слушаат, и на физичките имаше куцање туѓи картици. Така било, а и така верувам ќе продолжи.
Здраво , дали некој може да ми каже од која година се почнува на мед факултет во Штип со пракса ? И каква е праксата ? Благодарам
на образецот за запишување семестар за биостатистика и имунологија некој дан знае/памти кои професори треба да се напишат? фала ви однапред
Здраво колеги, дали некој/некоја во изминатите сесии полагаше епидемиологија за да сподели искуство? Останат ми е само овој предмет, а веќе петта година ќе бидам сега од октомври. Ме интересира дали се раководат според листата на испитни прашања од катедрата и начинот на испрашување. Фала однапред ❤
Јас кај Зафирова бев, писмено се полага, со две есејки, едно од општа, едно од специјална епидемиологија.
Мислиш на клиника или? Има предмет во 2 семестар па после наредниот е во 5ти и така до крај. Па океј. Зависи најмногу од асистентот а и клиниката која ќе ја избереш. Претклиничките предмети и пракса (со исклучок на неколку) се воглавно губење време.
Ако може некој да ми каже кој материјал е за учење за првиот колоквиум физиологија 1 и каков тип прашања има на колоквиумот анатомија 3?
Физио 1, квс, мускули и циркулација А анатомија 3, усно одговаравме, буквално се прашуваа, мускули, фасции, артерии, вени, кранијални