Дали ја користите услугата? Можам ли да се вратам некако назад и да проверам по месеци од каде се пуштани пари? Има ли таква опција?
Во табот Промет во период означи на филтер и ќе се појави календар каде можеш да го избереш месецот и датум од тековната година и да пребараш од -до. Но, не знам дали има можност да проверуваш постари трансакции од претходни години, доколку бараш такви податоци.
Нешто ми е чудно со апликацијава, работава е што никако не можам да најдам начин да си ја проверам сметката преку оваа апликација, на веб страната си гледам да, но тука ништо опции нема О.о
Ima Odma koga ke se logiras ti pokazuva Transakciska smetka Platezni karticki Stedenje Vo transakciski smetki gi imas site smetki MKD USD Eur..zavisi koi se gi imas So klikanje na niv ke vidis kolku imas na sekoja smetka Kolku ti se rezervirani i slicno
Се снајдов, сепак за некои месеци нема податоци. Некои хонорари не ги осетив некако, се на една сметка примам, и плата и хонорар, и дури помислив зар е можно да направиле некоја грешка при плаќање. Сериозни се луѓето, но морам да извадам извшетај од банка.
Луѓе, уште едно прашање последниот хонорар наместо од фирма како претходно ми е пуштен лично од газдата, прилив пишуваше име и презиме на газдата тоа видов и безготовински средства пишува. Да не направил некоја финта да платам сама данок после на хонорарот?
Ајде книговодители ако има некој на форумов, пишете. Дали ако е пуштен хонорарот од име на газдата, дали е тоа испратено како физичко лице и да не бидам принудена сама да плаќам данок?
И јас истото сакав да прашам...ќе платам нешто и понекогаш таа сума со денови ми стои во резервирани средства иако е веќе платено. И потоа само ќе се премести во делот на изводи. Некои други работи не се префрлаат во рез.средства. Зошто е тоа така?
Ne, ne e toa. Ako plakjas bilo kade so karticka i pos terminalot e na druga banka, dodeka plateznata karticka na druga banka, sredstvata se rezerviraat od smetkata odnosno ne se raspolozivi za koristenje. Se prefrlaat vo knizeni transakcii t.e na izvod togas koga trgovecot kade sto si pazarel (internet, market ili bilo kade) prati izvestaj do bankata za knizenje na transakcijata. Za toa trgovecot ima rok od 1 mesec, taka sto od niv zavisi kolku vreme ke stoi rezervacijata. Ako plakjas na primer so nlb, a pos terminalot na trgovecot e isto taka na nlb, togas sredstvata se rezerviraat vednas, a se knizat naredniot den na izvod po avtomatizam.
Знаете ли колку зимаат провизија кога префрлаш пари електронски на некој? Порано беше 9 денари, да не е поскапенп како што сега зимаат 40 денари месечно за картичката што ја имаш кај нив, а претходно беше 30 денари.
Имам проблем со апликацијата НЛБ клик. Имено, пред два три дена морав да се снабдам со нов мобилен, затоа што стариот мобилен (на којшто ја имав апликацијата и функционираше одлично) едноставно "цркна". Сега кога ја инсталирав апликацијата на новиот мобилен, после чекорот за пополнување податоци добивам ваква порака: И кога ќе кликнам Во ред, нема никаква промена. Немам ништо ни на мејлот што го внесов, никаква порака. Не сфаќам што е проблемот?
Да така покажува кога се логираш од нов телефон.Мислам дека преку Смс треба да ти стигне порака да ја ставиш картичката во банкомат за да идентификува дека ти си се логирала, а не некој друг.Следи што ќе ти бара и така направи.Имав вакво искуство. Доколку не си сигурна, оди во нивна експозитура и прашај таму.