Јас бев на разговор еднаш плата минималец саботи и недели се работи по потреба(а има потреба) празници исто и претежно се Роми вработени. И колку што видов надвор јадат пред капија е сега дали немаат менза или они така сакаат појма немам
Некој искуство со Б-вач (B-watch) посебно ме интересира дали отпуштиле луѓе за време на коронава и дали им давале плата?
Беше на интервју? Прашај ги кога ќе те вработат и пробај си, може се смениле. Мене на интервју ми рекоа даваат договор после 2 недели бидејќи итно им требале луѓе, колешката со мене се откажа после 1 недела, јас седев 1 месец и никој ништо нејќеше да каже што како. Ова пред 3 год. Некој со поново искуство?
Извини, ама Слајс и Флако не ги ставј во иста корпа. Слајс работат продажба, за реален пазар и реални услуги. И не е точно дека ти требаат врски, пишав пред некое време баш тука дека ме викнаа на работа, а со сигурност немам врски, аплицирав на нивната страна регуларно. Нема потреба да ги обесхрабруваш другите, секој треба да си ја проба среќата. Флако ете не постои, ама Слајс постои, кој сака и има потреба од работа нека си се пријави.
Не плаќаат, зезаат ептен со пари...затоа црло време бараат нови луѓе. Моја прва братучетка ужасно помина со нив,ако ти се работи без пари оди. Да сменеле нешто немаше секој ден огласи да има.
Твојата реплика нема допирна точка со она што јас сакав да го доловам во постот. Прво, што ако работат за реален пазар кога односот кон потенцијалните вработени им е катастрофален? На пример, при првото тестирање кое претставува предуслов за вработување немаше соодветни услови. Конкретно до столчето каде што јас лично го извршував тестирањето, дојдоа мајстори со бушилица кои ја поправаа корнезата дур паралелно се случуваше онлајн одговарањето прашања кои притоа мораа да се чујат на слушалки, во аудитивна форма, со ограничено време за одговор. Исто така, кога на крајот од тестирањето дадов усмена забелешка околу ваквиот ,,третман" на декоцентрација, ме пречека итар одговор од страна на интервјуирачката - дека ова било тест, односно сме морале да се навикнеме на ,,бучни" услови за работа, бидејќи при online разговор со клиенти треба да научиме да (не) обрнуваме внимание на екстерни звуци... Тоа беше изговор кој беше тотално апсурден, да не речам евтин и фучкарски за човек кој првпат доаѓа да си ја испроба шансата за влез на работно место. Трета забелешка меѓу многуте други е што мнозината вработени се припадници на етникумот. По тој критериум на вработување функционираа и нивните братучеди - FLAKO, како и целиот synergy business комплекс. Така што ретко кога нашите имаат предност за пласман таму, што мислам дека доволно зборува за нивната професионалност и работна етика. Сето ова што го напишав е легитимно, и нема врска со ограниченост на ниво на субјективно искуство, или пак обесхрабрување, туку таа е реалната ситуација за Slice.mk и нивниот начин на спроведување на протоколите.
Дали нам ни се допаѓа нешто или не, тоа е субјективно. Ти го кажувам ова од искуство, дваесетгодишно, во продажба. Се работи океан систем, со музика што трешти од сабајле до вечер. Ако не ти е по ќеиф, си одиш. Дали ние лично мислиме дека е коректно или не, дали се почитувани протоколи или не, не е важно. Тоа не ги прави Слајс преваранти. Тоа е само начин на работа. Американ стајл. Гранд Кардоне стајл. Вулф оф Волстрит стајл.
На сите горенаведени компании кои си ги навела полисата е различна. И буквално никаде при одговарање на прашања за интервју или тестирање не е дозволено некој до уши да ти поправа корнеза. Така да извини, ама не можам да се согласам со пристрасно бранење работадавачи кои не ги почитуваат протоколите на работа и мотивираат нелојална конкуренкција меѓу потенцијалните вработени. Впрочем, темата гласи ,,огласи на вработување" што значи, секој има право да го напише своето видување, искуство, и потоа истото да се спореди со фактичката состојба. А, тоа дали ти имаш две или дваесет години искуство со маркетинг и продажба не е меродавно при оваа дискусија бидејќи сега конкретно зборуваме за условите при вработување, кои во случајов се мизерни, потпросечни и незадоволителни.
Не знам каде виде дека сум "пристрасна" или некого бранам. Секако моите ху години искуство се тотално небитни, но клучни се твоите саат време поминати у фирма на интервју за да изнесуваш објективни ставови.
Твојата првична реплика беше дека ги обесхрабрувам другите да не аплицираат, и дека не е ,,со врски". Јас подолу ти образложив зошто не е така, споменувајќи ги етничките поделби, условите на работа и третманот при процесот на вработување. Инаку за крај, јас никаде изрично за Slice.mk не напишав дека се преваранти. Ама дека истата ,,снобовска фела" работи таму, и се нефер, апсолутно. Тоа во Америчките фирми не е така и затоа споредбата е генерализирачка.
Во скоро сите странски фирми постои програма за препорака, тоа не се врски, тоа е скратување на процесот на врботување и уштеда на ресурси (пари за да се објави оглас, да се помине процес на селекција) и навистина е пракса секаде у свет, ако си аплицирал за работа во ЕУ на пример, дури и во самата апликација има опција да наведе дали си нечија препорака или не. Не генерализирам, но барем во продажба ги познавам повеќето компании кај нас и ти кажувам дека сите функционираат на истиот принцип. Телеперформанс дава 350 евра за успешен реферал на пример, па ти нема да препорачуваш саглам луѓе за работа? Дали е фер или не, не знам, но секако е пракса. Ама ако не те бива, во приватна фирма и особено во индустрија во која колку ќе продадеш толку ќе јадеш, ни врски не ти помагаат, ти посочи и Бубаче погоре.