За снимање не знам, веројатно да, ако има сензитивни податоци. Колку повици на ден, сигурно, тоа е обавезно. Сега не им го знам клиентот, да не утнам нешто, ама би изгледало вака, се јавуваш, праиш муабетот што треба и внесуваш во систем што било со муабетот. Административен дел на излезни би било толку, минута, повеќе се веројатно повици и зборување, сигурно имаат таргети. Пс. Евиденција се води за све, особено па ако се работи од дома, се знае кога се уклучуваш у систем, кога е прв повик, кога си на тренинг, кога си на пауза. Дека излезни се може да е малце полабаво, ама природата на рбаотата е таа.
На мојот проект со германски не снимаа колку повици имаш, колку дојдат толку. Е сега со излезни веројатно ќе ти кажат колку би требало да имаш ако имаат некоја база на податоци итн. Ама тоа тек на интервју или отпосле.
https://www.vrabotuvanje.com.mk/Profil-na-Rabotodavatel/595694/ OIP Insurtech Дали некој бил на интервју?
Ми го блокира пристапот од телефон и не можам са го видам огласот, раб.време го сватив ама може да ми кажеш колку нудат плата?
Диктаторски работодавач, со строги правила и без основи на деловна култура особено Елена Покрај оператор работиш и како хигиеничар. Хорор фирма!!
Дечки ај кажете некои подобри фирми за со англиски јазик. Customer Service нешто така. Моментално работам во Таскфорс но сакам да сменам работа.