Ti velish deka vo kontakt centar e taka, jas ti velam deka eve i drzavno da rabotis i sekretarka da si vo privatna firma, kje melesh blago dodeka imash klient? Ajde da ne gi zemam nastavnicite za primer.
НИКОЈ НЕ РЕЧЕ ДА СЕ ЈАДЕ И ПИЕ НА ПОВИЦИ. Постои пауза од 2 мин измеѓу повици каде што можеш нешто да поткаснеш, пример чоколатце на брзина и да се напиеш вода. Плус, постои копче mute, и ако ти се припие вода можеш да го притиснеш, да се напиеш без да те слушне тој од др. Страна а во меѓувреме го слушаш што збори.
https://www.oipinsurtech.com/ Со овие има некој искуство? Имаа огласи па прекинаа, ама позицииве уште стојат на сајтот.
Извини морам да ти реплајнам на ова и да те прашам, што подразбираш ти под борење? Мислам овде не се работи за некоја политичка пропаганда или за менување цел систем, ние за името не успеавме да се избориме да ни го сменат ќе се бориме за како функционираат кол центрите. Секое работно место има свои предности и маани, ние како вработени избираме дали да работиме така или да не работиме. Доколку не сакаме да работиме во кол центар, стресно ни е (верувај сум работела и знам како е), тогаш можеш да побараш нешто друго или евентуално да си основаш некој свој бизнис кадешто ти ќе си бидеш газдарица сама на себе и ќе имаш (до некаде) мирна душа, но тогаш ќе имаш други проблеми од друг тип. Друга работа е што доколку нормално зависиш од финансиите како и сите нас, да тераш по тој принцип на работење на кол центар, што сите знаеме каков е и да си ќутиш додека си бараш нешто подобро (been there done that). Стварно не те разбирам што сакаш да кажеш под тоа 'да се бориме', сакаш да кажеш да збориш со цел департмент во кол центар од 500+ луѓе што со таа плата хранат фамилии и да им кажеш ајде да си одиме кол центаров функционира вака и вака? Тоа нема да се постигне во никој случај затоа што секој е со своето различно и уникатно искуство. Споредбата со шивачките е лоша затоа што они доколку протестираат уште полоши услови добиваат и плус имаше случај кадешто со месеци не им пуштија плата, што со тие луѓе што треба на деца и дома да однесат храна, да платат сметки и некако да живеат? Мислам не ти ја разбирам поентата со тоа да се бориме, затоа што ова не е нешто што ти и 500 луѓе што работите за плата може да го смените, ако е коренски проблем се решава коренски, ако не ти одговара на крај краева и реалноста е дека не можеш да си најдеш асална работа тука (како и милион други луѓе) тогаш исто има и опција странство и работење таму, еве ја Хрватска на море, како прв пример.
@GirlLove имаш две опции. Или ги прифаќаш правилата или бараш нова работа под услови и правила кои ти одговараат. Не знам каква револуција сакаш да направиш со убедување на форум дека не треба така како што прават. Интерни правила и тоа е тоа или ти чини или не, во ваков случај немаш ускратени права.
@GirlLove Јас исто би се надоврзала на постот на @bookslover, и би ти рекла ако нешто упорно не ти одговара, и тоа со години, ќе го смениш. Јас лично никогаш не би работела во кол центар, и еве не работам. Велиш нема избор? Па customer support можеш на пример да работиш и во други фирми што им е потребна корисничка поддршка, немa support само во кол центар. Ќе почнеш да аплицираш цело време додека работиш таму, ако не најдеш за 2 месеци нова работа, ќе најдеш за 5-6. Јас потполно разбирам дека можеби не секој сака и може да оди да работи на Хрватска на море, или да се преусмери кон нова струка ако веќе не може да најде нова работа, ама еве, за некој што сака да работи исклучиво customer support евентуално ќе најде нова работа што не е во кол центар ако ја бара цело време. Така дури можеш да работиш од дома, да јадеш на биро ако сакаш, да имаш нормални паузи итн итн, сите среќни и намирени. Само треба да се биде упорен и да се бара постојано. И ова не го кажувам иронично, туку најсериозно.
Спорт Висион неделите се работи по 5 или 10 саати? Дали има поделено кој е на каса кој со муштерии или работиш се зависно од моментот? Дали се зима таргет и тој се дели подеднакво или е различен за сите? Кој имал искуство си нив?
Дали некој имал интерву со OIP Insurtech, или пак работи таму? Ве молам споделете искуство за работата и интервјуата.
https://kariera.mk/company/TjOifUZ8IE6EN-gjTVKl8Q/ktg-solutions-dooel/ktg-solutions И оваа фирма често пушта огласи. Дали некој знае за што се работи?
Аплицирав баш за оваа позиција пред недела дена, ама не ми се јавија. Друго не би знаела да ти кажам... Инаку, сакав да прашам за Јупитер БПО. Знам дека фирмата им е во Битола, па ако може некоја битолчанка што знае нешто повеќе да каже нешто за нив. Релативно често имаат огласи и до сега два пати ме имаат побарано, првиот пат ги одбив, сега го почнавме процесот, ама малку ме нервира тоа што не враќаат на мејлови и имам впечаток дека нудат ниски плати.
Еве ми излезе пред некој ден сериозен оглас ( сликан огласот од компјутер па кропнат и закачен на Фејс ) со одлични услови за работа ( само прва смена од 7 до 17, тамам за семејни луѓе, особено за жени со мали деца ).
Гледам дека планираат да вработат околу 70 души до кеај на година. Така пишува во описот за фирмата на огласот.
Дали сум напорна , нестрплива,глупава или упорна аплицирав за работа во една фирма чекам 9 дена иако до минатиот четврток уште имаше рок за аплицирање ,вчера им пишав меил а денес и на фб страната. Не знам што ми е ама ептен се закачив за фирмава.