INBOX archive & data center Работно место: Раководител на Логистика и Магацинско работење Во регион: Скопски, Објавен на: 07/12/2011 Краен рок за пријавување: 14/12/2011 Email за контакт: jobs@inbox-datacenter.com Целосен оглас: Раководителот на магацин е одговорен за комплетното водење на магацинот и сите логистички функции поврзани со транспортот на складишен материјал и безбедноста на депото Раководителот треба да обезбеди комплетно функционирање на сите процеси за превземање на документација, испорака на документација, движење на документацијата во депото и адекватно ниво на безбедност. Обврски на раководителот на магацин и логистика: • Контрола на бројот на складишни единици во магацинот • Координација и контрола на сите нарачки за превземање и испорака • Постојано извршување на сите логистички операции во зададените временски рокови • Постојана контрола на трошоците за логистика и движење во рамките на зададените буџети • Алокација и управување со вработените според дневните потреби • Комуникација со клиенти за договарање на превземања и испораки • Анализа на логистички проблеми и актвино учество во подобрување на сите логистички процеси • Имплементација на сите безбедносни стандарди • Обука на вработените за правилно извршување на работните задачи • Управување со сите безбедносни аспекти за адекватно обезбедување на магацинот и сите возила за превоз • Постојана контрола на службените возила и организирање на било какви поправки на истите • Правење на планови за смени за сите вработени во одделениет DISTRIBLIDER Работно место: Асистент Во регион: Скопски, Објавен на: 10/12/2011 Краен рок за пријавување: 15/12/2011 Email за контакт: distriblider@yahoo.com Целосен оглас: Најголемата дистрибутерска компанија во Македонија, поради проширување на дејноста има потреба од кадар за пополнување на следните позиции за регион Скопје: 1. Асистент во логистика; • минимум ССС, • возачка дозвола Б категорија • одлично познавање на MS Office пакет на програми Работни обврски: • обработка на веќе пристигнати нарачки и формирање на рут планови за испорака по региони • изготвување на разни извештаи и анализи за продажба на барање на менаџментот 2. Комерцијалист - продажба на производи на принцип на pre sales; • ССС • возачка дозвола Б категорија Компанијата ги обезбедува потребните средства за работа и нуди можност за солидна заработувачка и професионална надградба. Апликациите заедно со понова фотографија да се достават на: - на маил distriblider@yahoo.com, најдоцна до 15.12.2011 со назнака за која позиција се аплицира. На интервју ќе бидат повикани само кандидатите/ките кои ги исполнуваат горенаведените критериуми
Бинокулар Скопје Позиција: Финансиски административен работник Најмалку ССС, одлично познавање на англиски јазик, познавање на MS OFFICE и програми за финансово работење , предзнаење за материјално книговодство и комуникација. E-meil: binocular@binocular.com.mk Важност: од 12.12.2011 до 19.12.2011 Invideous Работно место: Customer Support Resentative Објавен на: 13/12/2011 Краен рок за пријавување: 20/12/2011 Email за контакт: ryan@invideous.com Целосен оглас: Customer Support Representative Invideous Limited runs a video app platform, bringing greater functionality to online video publishers in the form of new ad formats, pay-per-view systems and additional tools. We supply this technology to a range of smaller publishers as well as an increasing number of household name larger clients. As such, we are currently growing fast. Our commercial team are based in London, UK but we have a strong presence in Macedonia. We currently employ around 30 staff. Role We are seeking three customer support representatives to work with our existing team to delivery 24/7 support for our customers. The role requires shift work over approximately 14 days in any 4-week period. The shifts to cover include nights and weekends and this will be on a rolling basis. You will be dealing with a range of customer support enquiries, from users who have forgotten their username to more technical issues. There are clear escalation procedures and other members of the team available to help as required. Your contact with the users we need to support will be via both email and telephone. This role will be based in central Skopje. The salary will be competitive and commensurate with your expectations and experience. Requirements We do not have any specific experience requirements for this role, but are looking for the following attributes: • Common sense • Excellent written and spoken English • Ability to learn quickly • Technical savvy • Problem solver We really want CSRs who are great with people and who want to help our users have the best experience they can with us. Applications Please send applications (in English) to ryan@invideous.com. Please include a brief covering letter alongside your CV. All applications will be treated with the strictest of confidence.
LTH Castings d.o.o Област: Човечки ресурси Работно место: Раководител Во регион: Охридски Објавен на: 15/12/2011 Краен рок за пријавување: 29/12/2011 Email за контакт: bernardica.viher-gasparec@lthcastings.com УРЛ: http://www.lthcastings.com Ние сме квалететен и успешен производител на алати за леење под висок притисок и одлеаноци од магнезиумови и алуминиумови легури за автомобилската индустрија.Бараме Раководител на кадровскиот сектор за нашата пордужница ЛТХ Леарница дооел Охрид. Работата опфаќа: • Планирање и извршување стручни, со закон определени задачи во согласност со стратегијата на групацијата LTH Castings, • Подготовка, изработка и ускладување на интерни прописи и смерници, • Проверка и анализарање на ситуациите во областа на кадровското работење како и давање предлози за подобрување, • Соработка со надворешни институции, • Соработка во проектни групи, • Подготовка на материјали за учење и обука на вработените, • Соработка при придобивање нови вработени, • Изработка на кадровски извештаи, • Комуникација со вработените Од кандидатите очекуваме: • VII степен соодветно образование (управување со човечки ресурси) • Познавања од областа на Microsoft Windows (Excel, Word…) • Активно знаење на англиски или германски јазик • Стручност и трудољубивост при работа • Пожелно е искуство од областа управување со човечки ресурси Ви нудиме: • Динамична работа во пријатен колектив • Можност за стручно и лично напредување • работата ќе се одвива на локацијата на ЛТХ Леарница дооел и повремено на други локации на групацијата LTH Castings Понудите со кратка библиографија и соодветни докази за завршено образование пратете ги на e-mail. Потребни квалификации: • VII степен соодветно образование (управување со човечки ресурси) • Познавања од областа на Microsoft Windows (Excel, Word…) • Активно знаење на англиски или германски јазик • Стручност и трудољубивост при работа • Пожелно е искуство од областа управување со човечки ресурси
Фирма: АГЕНЦИЈАТА ЗА АДМИНИСТРАЦИЈА Позиција: советник Дата: 16.12.2011 Краен рок за пријавување: 21.12.2011 Оглас за вработување на 2 државни службеници во влада на република македонија - Секретаријат за законодавство за следните работни места: 1. Советник за економија, енергетика, трговија, туризам, угостителство и занаетчиство - Висока стручна спрема (VII/1) или најмалку 240 ЕКТС - Правен факултет - познавање на англиски јазик или друг светски јазик, познавање на компјутерски office апликации и користење на интернет, спремност за учење, иницијатива, проактивност - најмалку 3 (три) години работно искуство во струката 2. Советник за организација на државната власт, судство и надворешни работи ( - Висока стручна спрема (VII/1) или најмалку 240 ЕКТС - Правен факултет - познавање на англиски јазик или друг светски јазик, познавање на компјутерски office апликации и користење на интернет, спремност за учење, иницијатива, проактивност - најмалку 3 (три) години работно искуство во струката Заинтересираните кандидати можат да поднесат пријава за вработување на државен службеник (Јавен Оглас), во писмена форма преку писарницата на Агенцијата, по пошта на адреса Агенција за администрација Ул. Јуриј Гагарин бр. 15 - Комисија за селекција на државен службеник (со назнака за оглас број 194/2011) или во електронска форма преку интернет локацијата на Агенцијата за администрација http://prijava.aa.mk Фирма: АГЕНЦИЈАТА ЗА АДМИНИСТРАЦИЈА Позиција: генерален инспектор Дата: 16.12.2011 Краен рок за пријавување: 21.12.2011 Оглас за вработување на 1 државни службеници во Министерство за труд и социјална политика за следните работни места: 1. Државен советник за Инспекциски надзор од областа на заштитата на децата - - Висока стручна спрема (VII/1) или 300 ЕКТС - Општествени науки - познавање на англиски или друг светски јазик, познавање на MS Office апликации и користење на Интернет - најмалку 6 (шест) години работно искуство во струката од кои 2 (две) години во државната служба Покрај горнаведените посебни услови, предвидени во правилникот за систематизација на работните места на министерство за труд и социјална политика заинтетресираните кандидати треба да ги исполнуват и општите услови за вработување на државни Службеници, предвидени во членот 13 став (2) од законот за државни службеници. Заинтересираните кандидати можат да поднесат пријава за вработување на државен службеник (јавен оглас), во писмена форма преку писарницата на агенцијата, по пошта на адреса агенција за администрација ул. јуриј гагарин бр. 15 - комисија за селекција на државен службеник (со назнака за оглас број 191/2011) или во електронска форма преку интернет локацијата на агенцијата за администрација http://prijava.aa.mk
SALVEO Позиција: Web промотер Потребни се промотери на web сајт. сите заинтересирани кандидати да достават cv со фотографија на електронска пошта: jobs@salveoi.com со назнака „ЗА WEB ПРОМОТЕРИ“. Само избраните кандидати ќе бидат повикани на интервју. Потребни квалификации: - Од 18 - 35 години - Комуникативни личности - Одлично познавање од работа на социјални мрежи - Претходно работно искуство е предност Важност: од 18.12.2011 до 01.01.2012 VIP HEALTH Позиција: tehnicki administrator i logistika. Se bara rabotnik za skrateno rabotno vreme vo oblasta na trgovija so zdrav proizvod Uslov; / rabota od 9:00-13.00 vo kancelarija i 1 cas na teren, vkupno 5 casa na den/sabota i nedela ne se raboti. Prvite 2 meseci 5000 den. Otkoga ke se nauci rabotata 11.500 den. Moznost za unapreduvanje i zgolemuvanje na platata. Vasite aplikacii so vasa slika isprakajtegi na vperson20@yahoo.com Важност: од 17.12.2011 до 21.12.2011 FINANCE IN MOTION Област: Финансии и банкарство Работно место: Финансиски аналитичар Во регион: Скопски, Објавен на: 17/12/2011 Краен рок за пријавување: 24/12/2011 Целосен оглас: Analyst – Investment Management Finance in Motion (http://www.finance-in-motion.com) is an alternative asset management firm exclusively focused on sustainable development finance. On behalf of public and private investors as well as international financial institutions, we develop and advise alternative investment vehicles. The company covers a broad spectrum of development finance, including energy efficiency, renewable energy, microfinance, and the facilitation of employment generation through the financing of small and medium enterprises. The Funds advised by Finance in Motion provide dedicated funding via eligible banks and financial institutions to end borrowers except in case on one Fund where it is possible direct investment in projects and/or legal entities). We manage Funds of approx. EUR 750 mio. in 26 countries in Southeast Europe, Eastern Europe and the Middle East and North Africa (MENA) region handling relationships with roughly 100 clients in the financial and corporate sector, including debt, equity and technical assistance projects. Our international team of 80 employees is located in Frankfurt and several regional offices in South East and Eastern Europe and the MENA region. To support its operations in Macedonia, Finance in Motion GmbH is currently looking for an Investment Analyst to assume the following duties and responsibilities: • Monitoring and analysis of the Macedonian and other Southeast European country economies and financial sectors; • Analysis of financial sector developments and monitoring of financial/banking regulatory and supervisory framework and policy; • Market research and identification of the business opportunities for FIM and for the Funds under its mandates; • Participate in the due diligences of financial institutions and in preparation of the investment proposals; • Monitoring of (financial) performance of borrowers; • Contribute to the regular and ad hoc reporting. Qualifications: • Degree in economics, business administration, (development) finance, or a related field; • Excellent excel and financial modeling skills; • experience in bank analysis, minimum of 2 years work experience in banking or auditing; • Knowledge of IFRS, BASEL Standards and Financial Covenants in debt finance would be an asset; • knowledge of development finance, including microfinance and SME finance; • Excellent written and oral communication skills in English, fluency in Serbian/Croatian/Bosnian; • Strong analytical, writing and presentation skills; • Strong communication and intercultural skills; • Willingness to travel to and work in other countries of FiM’s operation as necessary; The Investment Analyst will be based in our representative office in Skopje. If you are looking for a new professional challenge and want to be part of a multicultural team of highly committed staff who want to make a difference in development finance, please submit your resume and the application letter electronically till 8 January 2012 to the email address: fry_macedonia@finance-in-motion.com. Please note that only eligible candidates will be contacted.
Фирма: ВЕЛНЕС ЦЕНТАР Позиција: Супервизор Се бара амбициозна и комуникативна личност со завршено високо образование и познавање на англиски јазик за хонорарна работа од 3-4 часа дневно. Аплицирајте со кратка биогравија на e-маил business.start@ymail.com Важност: од 20.12.2011 до 18.01.2012 Фирма: HEALTH CENTER Позиција: SUPERVIZOR Kompanija za proizvodstvo na zdrava hrana ima potreba od 3 sorabotnici za rabotna pozicija-SUPERVIZOR.Prednost imaat lica na vozrast od 20-35 god.Honoraren angazman od 3 casa,rabota po dogovor,mesecen nadomest od 300 eur.Vasa kratka biografija kontakt telefon,ostavete na mailot koj e ostaven vo oglasot. E-mail: gordanak@tmf.ukim.edu.mk Tel: 075/223-545 Важност: од 20.12.2011 до 01.02.2012
Компанија: HOT-HOT Позиција: ГРАДЕЖЕН ИНЖЕНЕР - АРХИТЕКТ ОГЛАС за ангажирање на ГРАДЕЖЕН ИНЖЕНЕР - АРХИТЕКТ Потребни квалификации: Завршено Високо образование – Градежен факултет Одлично познавање на компјутерски програми (AutoCAD и ArchiCAD) Претходно работно искуство ќе се смета за предност Личен профил: Организираност и одговорност Способност за тимска работа Лојалност, иницијативност, темелност, енергичност Способност за работа под притисок и на кратки рокови АДРЕСА ЗА АПЛИЦИРАЊЕ: ул. Момин Поток бб - Скопје Office: +389 2 30 97 141;e-mail: hot_brvnari@yahoo.com НАПОМЕНА: САМО апликациите кои ќе влезат во потесен круг, ќе бидат контактирани. Кандидатите кои не ги исполнуваат сите наведени услови, нема да бидат вклучени во селекцијата!
Фирма: BM CONSULTING GROUP Позиција: Social Media Manager Потребни се Social Media промотери со основни познавања од Photoshop/Corel и HTML E-mail: cv@bmc.mk Важност: од 22.12.2011 до 01.01.2012 Фирма: HR SOLUTION Позиција: SUPPORT SPECIALISTS WITH GERMAN (with EU work permit/citizenship) HR Solution is an IT Recruitment, Consultancy and Assessment company. Part of a group of companies with more than 10 years of experience in IT Assessment and Recruitment, HR Solution is allways strive to give best quality of service to its Candidates and Clients. Now for one of our international clients – leader in the system integration and support sector, we are looking for SUPPORT SPECIALISTS WITH GERMAN (with EU work permit/citizenship) Main responsibilities: - To provide customer technical and non-technical support in regards to the products of the company - To analyse customers issues and to find the best solutions - To supervise a limited number of small client accounts - To provide and manage the resolution of all incoming incidents allocated to you Main requirements: - Fluency in German language is a must - Very good command of English language - Excellent knowledge in MS Office - Fast-learning person with analytical and problem-solving skills - Willingness for travelling abroad - EU passport /citizenship or opportunity to work without job permit in EU country The company will offer you: - Opportunity to learn new things - Good remuneration package along with additional social benefits - Opportunity to be given various technical trainings and to be certified in this area - Chance to work in a multinational company with excellent reputation in the IT/ITES sector If you are interested in this job position, please, send your CV in English language via e-mail DIRECTLY to: office@hrsolution.eu Confidentiality of all applications is assured! Only short-listed candidates will be contacted! Важност: од 22.12.2011 до 30.12.2011 Фирма: ЗИЗИ ТРЕЈД Позиција: Административен работник - да има 2 години работно искуство - да знае работа со фискална каса - издавање испратници и роба од стовариште - минимум средно образование E-mail: zorka_stomovska@hotmail.com Tel: 070/228-906 Важност: од 22.12.2011 до 31.12.2011
Фирма: BRAND.MANAGERS Позиција: Brand & Costumer Care Expert Компанија, заради зголемен обем на работа во РМ, има потреба од 2 (двајца) Brand & Costumer Care Експерти. Квалификации: • ВСС, • познавање на Англиски јазик. • Предност - активни спортисти, комуникациски вештини. Е-мејл: brand.managers@yahoo.com Важност: од 25.12.2011 до 01.01.2012 Фирма: ИНТЕРНАЦИОНАЛЕН БРЕНД Позиција: Деловен соработник во Македонија Интернационален бренд има потреба од деловни соработници во Македонија. Потребно е кандидатите да бидат на возраст од 22 до 35 години. Сите заинтересирани апликанти можат да испратат CV со фотографија на e-mail: mak_brand@yahoo.com најдоцна до 10.01.2012 (вторник) до 16:00 часот. Важност: од 25.12.2011 до 10.01.2012 Фирма: ВИН ДООЕЛ СКОПЈЕ Позиција: референт • Познавање книговодствено работење, • продажба, • комуникативност, • возачка,англиски јазик, • економски факултет. Е-мејл: vin_stevita@yahoo.com Тел: 070/970-090 Важност: од 24.12.2011 до 15.01.2012 ERNST & YOUNG Област: Финансии и банкарство Работно место: АСИСТЕНТ Во регион: Скопски, Објавен на: 24/12/2011 Краен рок за пријавување: 06/01/2012 Email за контакт: recruitment@mk.ey.com Ернст и Јанг Скопје објавува оглас за асистент во одделот за даноци. Рокот за пријавување на кандидатите е 6 јануари 2012 година. Ernst & Young Целосен оглас: Achieve your potential Who we are At Ernst & Young we support you in achieving your unique potential both personally and professionally. We give you stretching and rewarding experiences that keep you motivated, working in an atmosphere of integrity and teaming with some of the world's most successful compa¬nies. And while we encourage you to take personal responsibility for your career, we support you in your professional development in every way we can. You enjoy the flexibility to devote time to what matters to you, in your business and personal lives. At Ernst & Young you can be who you are and express your point of view, energy and enthusiasm, wherever you are in the world. It's how you make a difference. Assistant in our Business Tax Compliance practice Job purpose As a member of staff within the business tax compliance team, you'll make a technical contribution to business tax compliance engagements and internal projects. You'll actively establish internal and external relationships. You may participate in preparing VAT returns, corporate income tax returns, preparing management reports, reconciling etc. With a clear focus on anticipating and identifying risks, you'll escalate issues as appropriate. You'll make sure that the work we deliver is of high quality when delivered for review by the next-level reviewer. Client responsibilities • Participate in business tax compliance engagements • Work effectively as a team member, sharing responsibility, providing support, maintaining communication and updating senior team members on progress • Participate and assist in preparing for meetings with target management teams • Assist in preparing reports and schedules that will be delivered to clients and other parties • Develop and maintain productive working relationships with client personnel • Build strong internal relationships People responsibilities • Contribute to people initiatives • Maintain an educational program to develop personal skills on an ongoing basis • Understand and follow workplace policies and procedures • Technical skills requirements • Professional accountancy qualification or working towards gaining one To qualify, candidates should have: • Graduate degree in economy (finance or accounting) • Very good knowledge of the Macedonian and English language • Excellent computer knowledge (MS Office) • Analytical thinking skills and team work • Willingness to learn • Strong writing and verbal communication skills • Previous working experience shall be considered as asset We offer you: • Working in an international environment with a bright, friendly and energetic team • Opportunity to develop your personal and business skills by working on challenging projects with some of the most well-known companies as well as through our extensive learning and development programs • Access to international training and qualifications • Attractive remuneration package If you believe you fulfill the stated requirements, please send your resume (CV), both in Macedonian and English (Europass format including a photo) and Letter of interest to the following email address: recruitment@mk.ey.com Not later than: 6 January 2012 Ernst & Young is an equal opportunities employer. All applications and resumes are treated as confidential. Only the short listed candidates shall be contacted.
Mi trebaat devojki za delenje flaeri vo Skopje. Akcijata ke se odrzi nekade okolu sredinata na januari. Site koi se zainteresirani neka mi ostavat podatoci i broj za kontakt vo poraka. Pozdrav
УНИ Банка АД Скопје објавува оглас за работно место референт во сектор управување со ризици УНИ Банка Станете дел од нашиот тим! УНИ Банка АД Скопје објавува оглас за работно место Референт во сектор Управување со ризици Квалификации: Економски факултет Минимум 5 години банкарско работно искуство Минимум 2 години работно искуство како кредитен референт/аналитичар на фирми Познавање на кредитни анализи на фирми Познавање на банкарски биланси и банкарска регулатива Одлично познавање на Excel Познавање на англиски јазик Избраниот кандидат треба да поседува: ВСС Години Работно искуство:5 познавање на Excel, аналитички способности, способност за планирање и анализа, самоиницијативност и тимска работа во динамично опкружување, познавање на кредитни анализи на фирми Аналитички способности Способност за планирање и анализа Самоиницијативност и тимска работа во динамично опкружување Спремност за извршување на работните задачи под вонредни услови Самоорганизираност и способност за самостојно работење Испратете кратка биографија на македонски јазик со фотографија и мотивационо писмо со нагласок за работното место за кое аплицирате најдоцна до 17-ти јануари 2012 година, на jobs@unibank.com.mk Огласувач : TAV Macedonia Dooel Работно место: Правник Краток опис: TAV Airports Holding is a Turkish airport operator founded in Istanbul in 1997. TAV is in charge of airport operations in Turkey as well as overseas in Georgia, Tunisia, Macedonia, and Saudi Arabia. TAV Macedonia DOOEL is established in 2007 by 100% sh Целосен оглас: • Supervision of and responsibility for work prepared by the Legal Assistant and Legal Advisor when involved • Provide general legal advice and counsel to the Deputy General Manager of TAV Macedonia and other internal departments as necessary • Provide general legal advice and legal opinion on contract management and legal matters as they arise including regulatory and local law issues • Organize and take charge of the negotiation and preparation of legal documents (including but not limited to contracts, decisions and other internal acts) • Manage relations and conduct relevant official correspondence with third parties and attend to the meetings as the authorized legal representative of the company • Provide all required documents for the company relating to the central registry confirmations, revenue office, social and health security, offence court confirmation etc. • Representation of the company before judicial, administrative and other official institutions, and organs as the authorized legal representative of the company • Conduct communication with all state institutions and regulatory bodies and preparation of all necessary decisions and other document required from them • Prepare, negotiate and finalize all necessary documents required from the Employment Agency and the Macedonian Embassy in order to obtain the proper working permits and proper residence permits and registration at the relevant authorities of the local and foreign employees • Ensure compliance with policies and procedures of TAV Airports • Awareness and reporting of ethical issues, if any, as they arise • Encourage a culture of compliance with laws and integrity in the company • Monitor and report on non-compliance with policies or procedures, pending or threatened violations of law or ethical values of TAV Airports.
ПЗУ Орхис Фармација - Скопје, има потреба од Дипломиран Фармацефт со положен државен испит (лиценца) за работа во Скопје. Кандидатите своите CV-a и пропратни писма (со назнака за работното место за кое аплицираат) може да ги испратат на следната адреса: contact@orhis.com.mk , или по пошта на адреса: Ул. Првомајска бб п.фах 26. 02/2786400 Шпедицијата „ДИМА“ ДООЕЛ објавува конкурс за вработување на работно место:Шпедитер - Декларант. Работни задачи и обврски: Тарифирање на стоката која подлежи на царинско посредување; Подготовка на царински документи (царински декларации) за сите царински постапки; Подготовка на останати документи поврзани со постапките за царинење на стока; Поднесување на царински декларации на надлежни царински органи (испостави); Присуство при преглед на царински службеник за стоката во царинска процедура; Подигнување на раздолжени документи од царина и искладиштување на стока. Кандидатите треба да ги поседуваат исполнуваат следните општи услови: Работно искуство во шпедитерска дејност или соодветно високо образование; Лиценца за царинско застапување (кандидати кои не поседуваат лиценца може да аплицираат за работното место, но предност ќе биде дадена на кандидатите кои поседуваат лиценца); Познавање на административно работење; Солидно познавање на работа со компјутери (Microsoft Office/Open Office); Изградени способности за тимска работа; Државјанство на Република Македонија; Возачка дозвола Б – категорија. Плата и други бенефиции: По договор. Најдоцна до 17:00 часот на 17.02.2012год. заинтересираните кандидати треба да достават: Биографија; Писмо за мотивација; Диплома од највисок завршен степен на обравозвание. Сите кандидати кои ќе влезат во потесниот избор ќе бидат повикани на разговор при што ќе треба да ги донесат оригиналните документи на увид. Ве молиме наведете телефон за контакт и e-mail адреса. Документите со назнака/предмет на пораката конкурс за шпедитер - декларант можете да ги доставите на следниов начин: Електронски: dima@dima.com.mk По факс на: 02 3175 718 По пошта на: бул. „Александар Македонски“ 9/14, 1000 Скопје
Огласувач : Глобал Медиа Работно место: Новинар Краток опис: Списанието UNIQUE има потреба од новинар кој ќе се придружи на нашиот тим. Работно место во списанието Unique Глобал Медиа е издавачка куќа чија главна дејност е издавање на некои од најквалитетните македонски списанија меѓу кои и списанието UNIQUE. Согласно развојот на списанието UNIQUE, Глобал Медиа го развива и зголемува тимот кој работи на списанието. Во моментов го зголемуваме тимот за една позиција - новинар на неопределено полно работно време. Потребни квалификации: 1. Високо образование од институција соодветна за струката 2. Квалитетни способности поврзани со пишување и креирање на содржина. Соодветните кандидати за работните позиции потребно е да имаат врвни квалитети. Глобал Медиа за сите свои вработени нуди врвни услови за работа, квалитетна работна атмосфера и можности за унапредување и развој. Заинтересираните кандидати потребно е да испратат куса биографија и мотивационо писмо на следната адреса: contact@gmp.mk Огласувач : Неуромедика ПОЛИКЛИНИКА NEUROMEDICA - Врвен бренд во здравството и здравствените дијагностички иследувања- Поради отварање на нова Поликлиника на бул. Партизански одреди бр.42 Скопје, како и проширување на својата дејност, ПЗУ Неуромедика објавува оглас за следниве работни позиции: За Скопје: -8 (осум) медицински сестри -4 (четири) администратори (со завршено најмалку средно медицинско образование од било кој смер) Следниве специјалистички служби: 1 (еден) Специјалист физијатар; -1 (еден) физиотерапевт; -1 (еден) Специјалист кардиолог; -1 (еден) Специјалист хирург; -2 (два) Специјалисти невролози; -1 (еден) Специјалист по медицина на трудот; -1(една) кафекуварка со работно искуство за во бифе За Тетово: -1 (еден) РТГ техничар со место на живеење Тетово Заинтересираните кандидати за горенаведената позиција потребно е да ги имаат следниве квалификации: - соодветно образование; - познавање на англиски јазик; - познавање на работа со компјутери; Доколку сте динамични, комуникативни, самоиницијативни и сте способни за тимска работа. Ви нудиме одлични услови за работа и пријатна работна - атмосфера. Кандидатите потребно е да го достават своето CV (кратка биографија на македонски јазик), документи за завршено образование, а за работните позиции за кои се бара искуство документи со кои ќе го потврдат истото, фотографија, лично или по пошта на адреса: ПЗУ Неуромедика - Медика, бул. Партизански одреди бр.42, 1000 Скопје, со назнака за Оглас. Дополнителни информации на телефон: 02/ 3114-023 секој работен ден од 08.30-16.00 часот или на e-mail: neuromedica@neuromedica.com.mk Огласот важи 5 работни дена од датумот на објавата НАПОМЕНА: ТОЧНО ДА СЕ НАВЕДЕ ПОЗИЦИЈАТА ЗА КОЈА СЕ АПЛИЦИРА! www.neuromedica.com.mk
Потребни се девојки за работа во модна индустрија и за работа во реклами, видео спотови, саеми. Доколку сте заинтересирани може да не пронајдете на FB http://www.facebook.com/profile.php?id=100002357408144 адвертајзинг