Здраво нарачав пратка од oh polly во вредност од 80 евра и ми стигна меил од fedex да им платам за складишнина и административни давачки 2100 ден,дали некој порачувал да ми каже зошто ми ја царинат кога е испод 90 евра?
zdravo ..dali nekoja ima poracuvano online ivet shop da spodeli isustva ...dali isto stignuva kako na slikata,za kolku vreme i sli.fala vii
Дали некој има враќано производи од Fashion and Friends поточно од Springfield? Две недели се трудам да вратам две блузи, ни карго ми пратија, ни ни ништо. Дали некој имал некакво искуство со нив? По се изгледа ова ќе ми биде прв и последен пат да купам онлајн нешто од нив. Многу безврска излегоа.
Ако не сум грешка @marama имаше објавувано дека порачува од таму. Според сликите што ги објавува личи дека е прилично слично како на сликите од сајтот.
Во последно време гардероба ми е од таму. 90% се како на сликата. Доставата за производите кои се достапни е од 3 до 10 работни денови, оние што се со ознака Ново се чекаат до 30 дена. Доколку нешто не ти се допаѓа, можеш да го вратиш враќаат пари на сметка. @kolovoz мислам дека Fashion and friends работат со ЕЛС, а на нив секој ден им најавуваш пратки. Значи денес ако не ја земат утре треба пак да се јавиш. Јави им се повторно, провери што е проблемот, да не го пропуштиш рокот.
Спрингфилд спаѓа во Фешн Груп. Јас имам правено замена за онлајн нарачка од Фешн Груп. Треба да им се јавиш да им кажеш што сакаш да вратиш/замениш. На твој трошок праќаат карго да го подигне производот, они треба да го примат, па да ти пратат замена (второто карго е на нивен трошок). Мене за подигнување одма ми пратија карго нареден ден, ама додека да го примам заменскиот производ поминаа 10 дена (со јавувања на тел, со молби). Нема можност да вратиш/замениш во продавница ако си нарачал онлајн. За рефундација немам искуство, ама преглупа им е процедурата и спора во секој случај. Ти им се јави? Зашто две недели чекаш? Ќе ти помине времето за рефундација.
Да, им се јавив за да пратат карго за да ги вратам производите. Помина цела недела никој не дојде за да ги подигне производите. Па им пишав мејл, ми вратија дека е известена службата. Помина уште една недела од мејлот и сеуште никој не ме контактирал за да ги подигнат производите. Не ми се проблем парите за каргото, ме нервира што имам работи што не ми се точни а немам како да ги вратам. Дефинитивно никогаш повеќе нема да порачам од нив. Да се работеше за некој мал бутик ќе речев ок не е важно. Ама вака многу е глупаво зошто под нив имаат повеќе брендови а ужасна процедура за враќање и замена.
Исто и ако нарачаш од три различни бренда ја делат на три посебни нарачки и веројатно нема ни да ги добиеш во ист ден. А и не се многу љубезни и услужливи во комуникацијата. Се надевам дека ќе се освестат и ќе ја подобрат онлајн продажбата.
Дали ги проверувате пратките на лице место дали се ок? Нарачав чизми од Фешн груп аутлетот и не ми се мкне 2 месеци после ако не се океј, па дали има опција веднаш да ги проверам?
Оние продавници од фејсбук може дозволуваат, другите посериозни фирми како Фешн груп, Зара и останати тоа не им е пракса. Прво треба да се плати па да се отвори пратката
Може да се провери на лице место ама не е баш дообјаснето што понатаму. Сепак треба веднаш да се јавиш на бројот на веб страната, па да се објаснуваш… а тешко дека некој курир ќе дреме 20 мин со мене.
Прашај си најдобро. Ама сепак не е коректно од страна на купувач да отвори пратка, да проба и ако не му одговара да ја врати.
Не мислев така, туку веднаш да ја вратам за рефундација, да не морам повторно да викам достава итн зошто многу е долг процесот. Ќе си ја платам регуларно.
Има достава, над 25 евра е бесплатна, до сега се ми стигало релативно брзо и не ми царинеле (биле под 90еур) Пратката од Пошти ја носат.