Мене ми е смешно што овие личности се репер на кои би требало да угледуваат мали деца. Први се да се сликаат во некое Афричко село како демек донираат, помагаат, шират мир во светот. Зборат низ различни емсии за ментални болести. Ама, први се да изиграваат кловнови и да се шамараат по сцена.
па за филмомани како мене, да. Без никаква ПОСЕБНА порака. Нема ништо ПОСЕБНО во сите начини на кои некој би се помачил да го интерпретира. Едноставен, прост ко грав филм со скапи актери.
Најкатастрофалните оскари годинава. Некоја година наназад не гледам веќе ама што е ова брукање со Вил Смит? И модата не ми се допаѓа воопшто. Ко што разгледав едвај неколку комбинации ми се допаднаа. За номинираните филмови да не зборам, ниеден не е толку познат како порано кога имаше оскари и сите знаевме за кои филмови станува збор. Освен don't look up кој малку повеќе популарност доби, а мене не ми ни беше нешто посебно, но добро тоа е ствар вкус, за другите не сум видела нешто многу да се збори. Штета, интересен настан беше порано.
Сега изгледав уште едно видео кај шо Will му се дере на Chris од публиката и не ми изгледа воопшто исценирано. Си има проблеми Will дефинитивно.. Kanye in the making.
Се собрале демек пресмешен циркузант на кој не му е прв пат глупости да тресе и да ја претера и сељак што ми личи на чичко на певаљка во биртија коа ќе се тепа. Прво и основно не се шалиш за нечија болест. Крај. Заебавај се со што сакаш, со болест не. Има црвени линии што не треба да се поминат. Второ, ако некој е загревен сељак што хехенца си праи за алопеција, не идеш и не се тепаш како некој токмак што нема 2 грама памет у главата, туку решаваш све на културен начин. Зел се тепа бе, грев гревосан, тешка сељачина. До кое дереџе паднале Оскариве, а беа синоним за гламур, елита и престиж на времето. А не хехенца и тепачки.
Конечко ги изгледав оскарите и не мислам дека му опаѓа рејтингот затоа што оскарите се најпрестижни награди а филмската уметност секогаш ќе се слави. Не можете едноставно со коментар дека биле катастрофа оскарите и филмовите а се изјаснувате дека ниту оскарите ниту филмовите сте ги гледале. Водителското трио беше стварно одлично, дамите беа интересни и харизматични Најдобра машка споредна улога во рацете на човекот со оштетен слух Трој Котсур за Кода, имаше баш инспиративен и емотивен говор Најдобра костумографија за Круела во вистински раце Стилски најмногу ми остави впечаток Timothée Chalamet, како и Џејсон Момоа и Џош Им оддадоа почит и стоечки овации за Маестралниот и неповторлив Кум Се закити со заслужен оскар и Били Ајлиш и нејзиниот брат настанот никако не мислам дека беше исцениран со Вил Смит, испадна страшно ѓубре За најдобар актер типував за Хавиер, исто така сакав и Џуди Денч или Пенелопа да се закитат со оскар како и Пол Томас Андерсон….
Созревање е кога ќе сфатиш дека американци се најголеми хипокрити во цел свет. Тифани Хадиш го оправдува Вил Смит, исто така Тифани изгради кариера врз булинг на луѓе. Според неа, на VMA Ники Минаж требаше да ја затепа кога она направи џоук за тоа што кариерата Фифт Хармони одеше надоле? Џејда не ја прифатила шалата, сосема океј. Не можеш на некој да му ги контролираш чувствата. Ама со тоа што ја оправдуваат постапката на Вил Смит, буквално поддржуваат toxic masculinity. За крај. Одвратно.
Па се. Не може едноставно некој да се тепа и да го правдаат луѓе, ако осудуваме ќотек треба да се осудува во било каква форма. Требаше да ја напушти салата, не може ти да идеш и да маваш луѓе па после Оскар да земаш. Нема оправдување, не Тифани, кој сака нека вика. Ама и овај другиов не е цвеќе. Не е убаво за тоа да се шалиш едноставно, не е. Здравјето е болна точка, невкусна беше шегата во секој случај. А не му е прв пат да руга жени, никако не можам да му најдам еден стенд ап кај што има и кажува како жените плачат и се туфкаат за све и свашта, одвратен му беше, викаше може да ја ебеш жена ти 1000 пати а она да ти плаче оти ја ебеш толку добро пошто се незадоволни цел живот. Ич го неќам, одвратен ми е и он. Али колку и да го неќам, секоја чест што остана смирен, не му врати и не се испотепаа. Вистински професионално се испонаша, тоа е за секоја почит.
Одвратно. Јас не сум запознаен баш добро со Крис Рок, коментарите ми се базирани исклучително на вчерашното случување. И страшно ме нервираат јавниве личности што заземаат страни. Така се бранело жена по Чарли Пут, бре бре. Некој на твитер пишал дека догодина оскарите ќе се whiter than ever. Син му да.
Да направам кратка рекапитулација на оскарите Вообичаено оскарите поминаа во стандардна постава и атмосфера како што сме навикнале да гледаме низ годините, немаше ништо спектакуларно. Иако минатата година оскаровското шоу беше одржано во посебни, специјални услови поради корона кризата и пандемијата на планетарно ниво сепак и на тоа скромно издание на оскарите имаше забележителни моменти од страна на музичките ѕвезди со нивните настапи, изведби и перформанси. Нема многу да коментирам за модното дефиле и црвениот тепих иако тоа е доста медиумски експлоатирано, тоа секогаш привлекувало внимание кај пошироката јавност и е можност за промоција на модели и модни парчиња од светски познатите дизајнери и модни куќи. Оваа година на оскарите ми се допадна тој surprise моментум кој преовлада посебно во делот на доделување на наградите во најважните категории. 94 оскаровско шоу започна со трите водителки Реџина Хол, Елми Шумер и Ванда Сајкс кои не беа доволно присутни во текот на целото шоу, имаше одредена промена оваа година во делот на доделување на наградите во техничките категории, истите беа претходно снимени, монтирани и вметнати во текот на директниот пренос, за тоа имаше реакција од здруженијата на нивните претставници до американската академија за филмски уметности но сепак академијата не отстапи и остана доследна до овој нов концепт на доделување на награди кој оваа година беше воведен како новитет. Во делот на номинираните и наградените апсолутен победник по бројот на освоени оскари е филмот на режисерот Денис Вилнев - Дина кој ги освои скоро сите оскари во техничките категории. Во категоријата споредна машка улога триумфираше Трој Костур за неговата маестрална улога во филмот Кода тоа беше на самиот почеток на оскаровската манифестација, уште тогаш се чуствуваше дека Кода може пријатно да изненади и во останатите категории. Оскарот за споредна женска улога го доби Аријана Де Боз за улогата во филмот Приказна од Западната Страна адаптација на истоимениот мјузикл од 1957 година, во режија на маестралниот Стивен Спилберг Фаворит во оваа категорија на почетокот беше Кирстен Данст но како се приближуваше датумот на оскарите се повеќе ја загрозуваше таа нејзина сигурна позиција Де Боз, искрено, мило ми е што Аријана Де Боз го освои оскарот - имаше доста убедлив и впечатлив перформанс. Мој фаворит за оскар во оваа категорија беше Џуди Денч. Пријатно позитивно изненадување беше освојувањето на оскарот за најдобра женска улога од страна на талентираната актерка Џесика Честејн - сосема заслужено. Трета нејзина номинација покрај филмовите The Help(2011), Zero Dark Thitry(2012), со улогата во филмот The Eyes of Tammy Faye(2021) успеа да го валоризира нејзиниот труд и талент. И останатите номинирани беа исклучително добри Оливија Колман важеше за фаворит на почетокот при објавувањето на номинациите но сепак кај неа отежнувачки момент беше освојувањето на оскарот 2019 година за филмот Омилена на Јоргос Лантимос, Оливија исто така минатата година имаше впечатлив перформанс со нејзината улога во филмот Татко за кој Ентони Хопкинс го доби својот втор оскар во неговата актерска кариера. Кидман и Пенелопа се исто така извонредни актерки. Кристен Стјуарт годинава позитивно изненади со моќниот перформанс- улога во филмот Спенсер, оваа улога на Кристен Стјуарт е најдоброто од неа во досегашната нејзина актерска кариера. Оскарот за најдобра машка улога го освои Вил Смит кој важеше за фаворит во оваа категорија. Неговите конкуренти Хавиер Бардем и Бенедикт Комбербач беа подеднакво добри во улогите но сепак членовите на филмската академија му дадоа предност на Вил Смит Сосема очекувано и заслужено оскарот за најдобра режија замина во рацете на новозеландската режисерка Џејн Кемпион која важеше за фаворит во оваа категорија. Водителката Миланка Рашиќ во нејзиниот коментар истакна дека ова е борба на титаните мислејќи на нејзиниот конкурент Стивен Спилберг кога во далечната 1994 година и двајцата беа номинирани за најдобра режија но тогаш оскарот го освои Спилберг после 28 години повторно двајцата се натпреваруваат во истата категорија но овој пат Кемпион е таа која се закити со златна статуетка во оваа престижна оскаровска категорија. Во категоријата странски филм триумфираше јапонскиот Вози го мојот автомобил на Рисуке Хамагучи. Најдобар анимиран филм е Енканто - заслужено. Во категоријата оригинално сценарио очекував оскарот да го добие Пол Томас Андерсон за филмот Licorice Pizza тој тоа потполно го заслужи, но сепак оскарот го освои филмот Белфаст на Кенет Брана. И конечно оскарот во најважната категорија најдобар филм - таа чест да ја соопштат оваа вест како презентерки ја имаа Лејди Гага и Лајза Минели моментот на отворање на коверот и соопштување на добитникот од страна на Лајза беше мошне возбудлив, впечатлив, изненадувачи, неочекуван, кога го изговори имато Кода тоа беше позитивен шок за сите, тоа е тој момент на surprise, момент на steal the show, момент кој ретко се случува на оскарите и тоа му дава уште поголема тежина на годинешново 94 издание на најпрестижната манифестација во филмската индустрија на планетарно ниво. Уште еден настан на оскарите остави впечаток во негативен контекст а тоа е најозборуваната случка со инцидентот од страна на Вил Смит кога излезе на сцената и му удри шамар на презентерот во тој момент Крис Рок. Таа негова реакција беше резултат на шегата од страна на Крис на сметка на Џеда. Оваа постапка на Вил не е воопшто за оправдување и не требаше така да изреагира, никогаш повеќе да не се повтори во иднина од било кој друг, ваков акт на насилство пред јавност, пред милијарди гледачи испраќа лоша порака. Мислам дека Вил тоа го направи во момент на бес, лутина, му се споија жичките во тој момент, требаше да се воздржи, дали и претходно со Крис Рок имале некои нарушени односи, дали помеѓу нив во минатото постоел анимозитет неможеме да знаеме но секако оваа постапка на Смит негативно се одрази и ја засени неговата победа во категоријата најдобар актер, тој во својот емотивен говор кој го одржа на оскаровската сцена се извини. Се на се 94 издание на оскарите помина во вообичаено стандардно издание во делот на организација со оглед дека следеше се одржува после две години пандемија, но во делот на наградите и добитниците имаше многу позитивни, неочекувани моменти што му дава посебна тежина и значење. Да се надеваме и очекуваме наредното 95 оскаровско издание да биде многу подобро и поуспешно.
The power of the dog ми беше еден од подобрите. Nightmare allley и Don’t look up и така и така. Dune и Coda не ги догледав. Другите не знам дали воопшто ќе ги гледам. За случката со боксот. Некој да минува низ пекол, а некој да си прави смешки и да се спрда со тоа не е воопшто во ред. Од друга страна пак се не се решава со насилство. Фраерчина ќе беше да излезеше и да кажеше GI Jane i love you the way you are. Останатото ќе го направеше публиката со осуда кон Крис и симпатии со Џејда.
Интересен ми е моментот кога првично слушна се смееше му беше смешно или не, не знам, додека Џејда превртуваше со очите. Е сега не ми е јасно дали стана и му удри шлаканица бидејќи Џејда му кажа нешто или удри шлаканица лут на себе што се смееше, не разбирам како и да е се надевам овој нема да дрдори друг пат до толку.