Абе зависи субјективно е оценувањето таму, зависи од оценувачите нема правила како им дојде, така и зависи.
vo plan sum da se zapisuvam na arheoloshki fakultet...vase mislenje? dali nekoja od vas ke se zapisuva na ovoj fakultet ?
Исто и јас сум во план ве молам објаснете подетално што како за запишување јас сум слаба со 3ки минам сакам во приватна квота математика не ми иди ич цртањето го сакам имам во план да одам на приемни испити па ве молам кажете ваше некое мислејне?????? инаку колку пари е во приватна квота?
kristina000 археологијата ќе ми остане далечен сон. Уште од малечка сакам археологија и архитектура, ама овде тешко се наоѓа работа со археолошки. Се двоумев меѓу двете и одлучив архитектура. Не дека ќе биде нешто поарно, никој не гарантира, ама ај... Ова е само мое размислување, не значи дека мора така да биде. Разгледај си убаво, можеби условите се стопати подобри отколку што јас знам. Со среќа. La-trajancenceзЗа архитектура треба многу математика. А за цртање не мора до толку, нема портрети да цртате, ќе цртате скици, планови, кои најчесто се прават на компјутер ама ќе треба да знаеш сето тоа да го пренесеш и на лист. Штом не ти иде математиката не знам. Потруди се, ако учиш како што треба, па и не би требало да имаш проблеми. Со среќа и тебе.
Доколку имаш до 5 граматички грешки(правопис, употреба на дијалектизми или погрешно употребени интерпункциски знаци) не ти се одзема ниту еден бод. Повеќе од 5 грешки се одзема по 1 бод, 2 итн.
za na arheoloshki fakultet nema priemni a vo vrska so arhitektura ne sum zapoznaena oti ne e istiot fakultet...inace drzavna 200 evra a privatna kvota 400 za arheologija ;d
Девојки, како да ги симнам тестовите по англиски од државната матура што се веќе поминати? Сакам да ги испечатам за брат ми, да почне да ги решава додека е послободен. Пробав да копирам ама нешто не сака, не знам зошто, само одредени делови се копираат. Ги имате ли веќе симнати вие да ми ги пратите? Тестовите од 2011, јуни и август, 2010 јуни и август....
До линкот за тестот, пример Англиски јазик има десно едно сино како дискета. На него кликни. Или кога ти е тестот отворен, ако го однесеш стрелчето во долниот десен агол се појавува еден вид мени, и тука има знакче како оние старите дискети, кај мене е претпоследно, пред знакчето со принтерот. Се надевам ме сфати
Тој што ви го рекол ова - ве излажал. Обратно е - нема многу математика, во прв семестар имате основна математика, т.е. сето она кое се учело во средното, а материјалот е највеќе на ученото во четврта година. Потоа во втор семестар имате Математика 2 (интеграли и такви ми ти работи). А за тоа дека цртање не мора до толку - мора и те како. Ќе имате таков предмет, нешто слично на ликовно и ќе цртате не скици, ами на дадена тема како што сте цртале во средно. Не е некоја филозофија посебна, ама мора да ја извежбате раката, па и окото и се почнува од основни работи со пропорции, светло-сенка итн. После ќе почнете да изработувате скици рачно, зашто за да почнете да цртате на компјутер прво мора да бидете „извежбани“ и да ја знаете основата на скицирањето, па потоа да почнете да го изучувате CAD програмот со сите негови функции и салтанати. Мора да умеете да цртате, архитектура одамна било поим за инженерство во вистинска смисла и никако не би можела да го рамнам на ниво со градежен да речеме, или машински, електро каде лежи вистинското инженерство. Ова е уметност, со маала доза на она инженерското во него.
Mishela да те прашам.. Техникиве со слободново цртање на скици дали можат да се постигнат? Да бидам појасна... сакам од следната година да се запишувам архитектурам ама долго време не сум цртала, што искрено ме мачи да не не можам да совладам, дур цртав во средно не бев антиталент, ми одеше, ама ете во последно се оттргнав од моливот... И така имам некој страв да не останам таму ни угоре ни удулу... а нормално планирам после матурите времето да го посветам на црткање.
Дали на македонски на тестот ќе го имаме само она што го имаме во прирачникот, можно ли е да се погоди некое дело од веќе обработен автор, но што го нема обработено во прирачникот, на пример ние на час од Чехов ги обработувавме само 5-те раскази што ги видов и во прирачникот, можно е да се погоди некој друг расказ освен веќе спомнатите?
Има листа на сите дела кои би можеле да се паднат на матурата што претпоставувам дека се претходно испратени од министерството. Не смеат да си дозволат пропуст и да стават дело што не е во програмата за македонски јазик. Прочитај си ги двата прирачника (зошто се збори дека едниот не е лекториран) и немаш гајле.
Да го имам оној прирачник што велат дека бил подобар, заборавив а и ме мрзи да го видам името на авторката. Ја знам листата со дела, ама ме тепа време а јас мал дел имам прочитано, на час ни е многу лабаво, немаме никакво знаење.. Муабетот ми беше, пак ќе дадам ист пример: Чехов - Раскази, во книгата има повеќе од 12 раскази, а во прирачникот се прикажани само 5. И на часот за обработка на делото ги обработивме истите тие 5. Можно е да се погодат други освен тие 5? Исто и поезија, во книгата по македонски, во прирачникот има обработка на едни те исти песни. Ги обработувам сите посебно, затоа прашувам.
Иако не ми се верува да дадат други раскази, и да се погоди нешто такво пред дадените прашања има текст, зошто реално мала е можноста да ти текне без претходно да се потсетиш на делото. Еве чисто за пример мал дел од извадокот од текстот за Чичко Горио (тест од 2011 година): „Ќерки мои, ќерки мои! Анастазија, Делфина! Сакам да ги видам“. И после едно од прашањата гласи - Наведете ги имињата на двете ќерки на Чичко Горио.
Цртањето не се учи. Кога велам цртање, мислам на она слободорачното. Teхничкото цртање е посебна приказна и тоа секако може да се совлада зашто оди по терк. Ова другово, или си го имаш вродено или ќе се мачиш да поднаучиш и успешно да вметнеш некоја техника. Нормално дека со вежбање и со почесто цртање слободни теми се станува подобар и се усовршуваат движењата со раката, ама не очекувајте чуда за два-три месеци, посебно ако и немате некое чувство за цртање. Потруди се, пробај, вежбај, штом имаш желба сигурно ќе имаш и мотивација да се подобриш.