Еве ви нешто за мислење. Според старите калкулатори, поените од екстерни предмети се сметаа вака: оценката x 2 x перцентили / 100. Од тука, ако најслабата петка е со 92 перцентили, тој ученик би имал волку поени: 5x2*92/100=9.2 поени шо е океј. А тој шо е веднаш под него со четворка, би имал 91.99 перцентили и би имал вака: 4*2*91.99/100=7.36 поени. Прашањето е: кај се 1.84 поени? Според новите формули, кои одат вака: оценката + (перцентилите / 100 x 5). Од тука, ако најслабата петка е, ете пак, со 92 перцентили, тој ученик би имал волку поени: 5+(92/100*5)=9.6 поени. А тој веднаш под него со четворка, би имал 91.99 перцентили и би имал вака: 4+(91.99/100*5)=8.59 поени. Прашањето е: кај се 1.01 поени? И оти се потрудив да им го решам проблемот, им го решив вака: оценките да не бидат тие според кои ќе се добиваат поените, туку тоа да се прави врз основа на перцентилите. Пр. Ако имаш 92 перцентили, да имаш 9.2 поени од можни десет. Ако имаш 91.56 пони, да имаш 9.156, т.е. 9.16 поени. Така нема да има збунки, и нема да се прашуваме: каде мистично исчезнуваат поените?
Мислам дека има нова програма во педагошки Битола со што можеш да предаваш и во средни, само што не сум сигурна. Другарка ми студира македонски јазик и книжевност по некоја нова програма и им кажале дека ќе може да работаат во средни училишта.
Јас воопшто не се согласувам со математикава. Прво затоа што 4ка е 4ка, а 5ка е 5ка и ако се 0.01 процентил разлика не значи дека се за 0.01 поен разлика, туку може да бидат и за 2, и за 3, и за 10! Второ со што би биле криви 5ките што избрале германски, француски, руски, математика-напредно ниво, па и основно и сличните предмети што ги избираат само децата што стварно се разбираат од предметот!? Еве пример Германски од 209 пријавени има 117 петки, па првата 5ка би имала 44 процентили, односно 4,4 поени, или математика-напредно ниво имаше вкупно 12 пријавени уценици, од кои немаше неположени, ниту тројки, единствено 3 двојчиња, првата четворка(што не значи дека била на граница за 3ка, туку можеби и поблиску била до 5ката) би имала точно 3,3 поени, а 5ката околу 6, а некој пак што одбрал англиски и едвај извадил 3че, со никаков тест, би имал каде, каде повеќе поени од 4ката математика- напредно, 5ката германски, а богами и од 5ката математика-напредно, пошто сите тули што врска немаат од ништо, одбираат англиски, затоа што мора нешто да се одбере, па му го креваат процентилот. Споменав и претходно, висок процентил некогаш значи дека си солиден, но некогаш само дека другите се поужасни од тебе и ништо повеќе, исто како што и низок проценил и висока оцена што значи само дека има и подобри од тебе, но не и дека ти не си добар! И вака не се баш ферски пресметките, ама пак ти како што викаш, ептен жално би било за децата!
Диплома од филолошки - англиски јазик, а мислам дека за професор се полагаат плус некои испити ама не сум сигурна. Затоа и од прво до осмо ги викавме наставници зашто имаа педагошка академија(имаше исклучоци ама повеќето беа со Падегошка), а во средно професори, зашто имаа завршено факултет според предметот кој го предаават.
На наставна насока ако си, нема потреба да полагаш плус предмети затоа што предмети како Психологија, Педагогија, и Методика веќе се вметнати во програмата.
Ако одиш на педагошки во Битола англиска катедра наставна насока значи можеш да предаваш само во основните училишта (грешно се изразив пред тоа,место основни пишав средни ) И точка.