Life (2017) За тие што го сакаат овој жанр (sci-fi, horror) сигурно ќе им се свиѓа. Глумат Jake Gyllenhaal и Ryan Reynolds ако ви се битни глумците како мене. Се на се, сосема скромно во својот жанр, иако малце предвидлив, од мене 6,5/10 . http://www.imdb.com/title/tt5442430/?ref_=nm_flmg_act_8
Miss Lettie and Me 2002 ‧ Drama ‧ 1h 40m Prikaska za mali deca. Nisto posebno, slobodno moze da kazam gubenje vreme. 6/10
А шо очекуваше од Пауер Рејнџерс? Се знае, серија што ја гледавме на РТЛ ко деца. Ништо од германскиот не разбиравме, а серијата ја разбиравме. Нека остане така во спомените.
хах фала, ептен ги погодиле глумците, исти ко овие Таа жолтата ренџерка (Кимберли) ептен згодничка беше, се шмекаа со тој црвениот ренџер, мислев ќе ја пољуби таму негде при крај, ама ништо, детски филм, не смее да има срамотни работи
2013 ‧ Drama/Romance ‧ 1h 32m Bas mi se dopadna ovoj film. Annette Bening and Ed Harris dvajcata se odlicni akteri. Realna ljubov, realna smrt, realna bolka od zagubata na partnerot. Kompleksna storija na zaguba, lubov i obid da se pocne od pocetok. Prikaska koja nema ete bas taka da se zaboravi. 10/10
Split Филмoт гo изгледaв зaрaди глумецoт, пишувa хoрoр декa е a јaс хoрoри престaнaв дa гледaм, нo мерaкoт зa McAvoy пoгoлем беше. Зa среќa не беше хoрoр, нo нa жaлoст и симпaтијaтa не си гo видoв вo oчекувaнoтo светлo. Oд личнoст сo 24 рaзлични идентитети вo себе, еден не нaпрaвиле дa е мaШ кaкo требa, зaвoдлив, шaрмaнтен, oпaснo привлечен...еднa сценa или две зa душa дa беa де. Јoк. Инaку филмoт oк нo мoжеле мнoгу пoдoбрo. Дa прoгуглaм сегa дaли вистинa кoгa е пoделенa личнoстa знaчи и рaзлични спoсoбнoсти, кaкo ментaлни тaкa и физички. Единo тoa ме зaинтересирa.
Split Прво малку го утнале жанрот, зашто хорор дефинитивно не е и покрај трилер јас би додала научна фантастика. Не знам дали имав поголеми очекувања од филмов со оглед на тоа што приказната е навистина интересна и самата тема Dissociative identity disorder е доста контроверзна, ама мене ме разочара филмов. Првата половина беше добра, со тенденција да биде одличен крајот, ама они скроз го уништија. Се испреплетуваат две приказни во текот на филмов и двете си останаа неразрешени. Не знам дали ќе има и втор дел филмов па оставиле простор за приказната уште да се развива. За Џејмс МекАвој немам коментар, супер ги долови сите 24 ликови и тоа ми беше најсветлата точка во филмов. Благо разочарана. 6/10
Time renegades Имаше потенцијал филмов, имаше sigh. Се решив да го гледам ради актерот во главна улога кој лани ми стана еден од поомилените, и ако сонувам на големо тогаш се надевам еден ден ќе видам негова изведба во мјузикл во живо. Енивеј, ми се чини откако излезе Signal лани, сите почнаа да прават вакви филмови и серии и чуда. Плотот, учител по музичко од 1983 и детектив од 2015 преку соништа си ги гледаат своите секојдневија. Кај детективот стигнуваат застарени случаи од убиства во 1983 кои може да ги види и учителов, па тој решава да ги спречи пред да се случат. Интересен елемент, да не го истрошија веќе сите Глупости. На убиецот не му дадоа никаков подлабок мотив зошто би сакал да убие еден куп ученици. Ах да, затоа што се чувствувал добро Филмов имаше потенцијал, трилерот беше добар, заплетите, убиствата, глумата, ама... мораше ли да има реинкарнација? И тоа заради она клише као љубовта преминува и во други животи и слични глупости. Мислев некој ме трола на крајот. Стварно разочарување.
Split Се сложувам со повеќето членови пред мене и да не се повторувам и раскажувам,само ќе кажам дека филмот ми се допадна,цело време вака и при крајот веќе тахикардија добив Она што најмногу ме интересираше и се прашував за време на филмот,беше дијагнозата,да дознаам повеќе за дисоцијативното растројство(мултиплицирана личност). За глумата на Џејмс во овај психолошки трилер Инаку,да,ќе има продолжение,и тоа,најверојатно од овај и претходниот Unbeakable(ликот што го толкува Брус Вилис што се појави на крајот од Split).Видечемо Од мене 8/10
Retrial Работен по вистинска приказна, во филмот се работи за еден млад дечко кој неправедно е осуден за убиство и лежи 10год во затвор. Подметнати докази, некомпетентност, признанија добиени на сила... Приметив дека доста често коруптивноста на полицијата е тема во корејските филмови, дали е исто толку честа во реалноста? Тоа што отсекогаш ме оставало со грутка во грло кога ќе изгледам вакви филмови е таа константна неправда, и таа борба што речиси секогаш завршува со загуба. И те фрустрира, те измачува. Барем овој случај завршил позитивно. Нешто што ми остана на ум, вели правдата е секогаш на страната на парите. Зарем не е тоа така секаде? Во една сцена адвокатот на момчево му вели на својот потенцијален претпоставен дека иако неговата провизија е поголема, сигурно никогаш не добил нечија цела животна заштеда. Можеби тоа е таа точка што овозможи пресврт на овој карактер. Ме замисли дали е нешто поразлично во нашето општество? Признанија извадени со ќотек, брзо решени случаи за да некој се пофали со успехот во разрешување криминал. Искачување на таа моќна скала. Всушност богатите и влијателните ги имаат во раце нашите животи. Канг Ха Нул се надевам ќе му се дадат повеќе сериозни улоги во иднина, подалеку од лесни филмчиња, му прилегаат вакви улоги. И навистина одлично глуми. Иако можеби не е нешто невообичаено, го препорачувам филмов
Why Him Одамна немав гледано вака интересна комедија, родителите одат да го запознаат дечкото на својата ќерка, и тој е многу поразлично од она што очекуваат.
The princess and the frog Кој е љубител на анимирани филмови нека го погледне многу е добро филмчето.
Gilda 1946 ‧ Drama film/Thriller ‧ 1h 50m Interesen film, sexi film, ponapred od svoeto vreme.Rita Hayworth ja igrase Gilda, interesno kako taa go iskoristi mazot na svojot zivot da dobiie sto saka. Ubav clasicen film koj ke se pamti. Prekrasna muzika, scena (za toa vreme), gluma, kostimografija.... 8/10 Mi smetaa cigarite
http://www.imdb.com/title/tt2072233/?ref_=nv_sr_1 Sleepless 2017 Филм за корумпирани џандари и решавање на една од поголемите мафии во Вегас. Еден од тие кои работат тајно против рушење на истата завршува во казиното на еден од поглавните каде го киднапираат неговиот син. Мене лично и иако сум гледала ваков тип филмови многу ми остави впечаток. 8/10
Сај-фај на мени. Dredd (2012) Кога излезе филмов, во екот на 3D лудилото, одбив да го гледам, бидејќи мислев дека ќе биде како и повеќето филмови од тоа време – со акцент речиси само на 3D технологијата, без никаква приказна или било што друго. Тоа, и фактот дека мразам 3D. Три години покасно, се одлучив да му дадам шанса и бев пријатно изненаден – Dredd e всушност одлично снимен, добро осмислен и интересен филм – и тоа, за публика од +18 години, што значи дека насилството и акционите сцени се достојни на мрачната приказна за иднината која се обидува да ја долови. И тоа го прави доста добро. Dredd поверно ја доловува приказната од стриповите, за разлика од Judge Dredd, со Сталоне и Асанте, кој, иако го сакав како дете, морам да признаам дека е ужасен филм. Приказната е доста едноставна – двајца судии се заробени во зграда преполна со криминалци кои се обидуваат да ги убијат. И иако основната идеја доста потсеќа на The Raid и можеби звучи неинтересно, ве уверувам дека не е така – особено затоа што зградата е всушност мега-комплекс со 75000 жители. Навистина одлично визуелно доживување – со убави кадри, динамични акциони сцени и доста интересни ефекти во сцените со дрогата slo-mo (која го забавува времето за корисникот). Карл Урбан е солиден и на моменти по малце потсеќа на Сталоне, а дополнителен бонус е што главниот негативец го толкува Лена Хеди (Серсеи од GoT), која е исто така одлична во улогата. Оцена: 8 RoboCop (2014) Уште еден римејк на постар филм и уште еден филм кој позитивно ме изненади. Сепак, новиот RoboCop не беше она што очекував. А очекував филм за кибернетски полицаец во Детроит кој прави партали од криминалците. Наместо тоа, добив филм за корпоративни интриги, за моралните дилеми за создавање киборзи и за филозофски прашања за тоа што всушност е свеста, односно во што точно е разликата помеѓу човек и интелигентна машина. Што не велам дека е лошо. RoboCop се случува во иднината, во која роботите на компанијата OmniCorp се практично составен дел на армијата на САД во мисиите во странство насекаде низ светот. Исклучок од ова се самите Соединети држави, во кои постои забрана за користење на роботи во полицијата. CEO-то на OmniCorp, Мајкл Китон, се обидува да ѝ докаже на јавноста дека роботите се совршено безбедни и сака да ги протне во САД на мала врата – така што ќе земе некој инвалидизиран полицаец и ќе го претвори во киборг. Enter RoboCop. Во однос на актерската екипа, во улогата на RoboCop имаме глумец кој е непознат за мене (ама, сепак е океј), Гери Олдман, Мајкл Китон и Сем Џексон – сите генерално солидни. Како што веќе реков, RoboCop е филм кој е далеку од безумните акциони фешти кои сме навикнати да ги гледаме од старите филмови со ист наслов, филм кој се занимава со сосема поинакви идеи и проблематика – нешто што за фановите на старите филмови и генерално, на акциони филмови можеби ќе биде разочарувачки. Всушност, можеби ќе било и подобро филмов да има некој друг наслов, затоа што искрено со оригиналната франшиза, освен насловот и нема некои други допирни точки. That being said, филмот сам по себе воошто не е лош, напротив. Оцена: 7 I, Robot (2004) Исак Асимов, авторот на книгата со истиов наслов, ги има смислено Трите закони на роботиката и има напишано илјадници одлични приказни за роботи – приказни кои се карактеристични по тоа што не ги претставуваат роботите како закана за човештвото. Наместо да се одлучат едноставно да адаптираат една (или неколку) од нив, режисерите се решиле да ги земат само насловот и трите закони и да направат стандардна, клише приказна за тоа како вештачката интелигенција конечно се свртува против луѓето – идеја која од Терминатор навака е екранизирана едно милион пати. Резултатот е франкенштајнска збирштина за која е срамно што воопшто има некаква поврзаност со Асимов. Филмот има неколку интересни идеи, но ни една од нив не е разработена во целост, туку се само така нафрлани, обидувајќи се да ја прикријат ужасно линеарната и предвидлива приказна. Целиот овој хаос е надополнет со лоши специјални ефекти и анимација, кои денес изгледаат смешно, со неверојатни (not in a good way) акциони сцени и тотално нереални способности на роботите. И секако, да не го заборавам најнесуптилното рекламирање на продукти евр – за Конверс и Ауди. Филмот почнува така што Вил Смит распакува нови старки од кутија и ги врзува у крупен кадар, за потоа мајка му да го праша, целосно вон контекст, „Што патики ти се тоа?“, а он да одговори, наведувајќи го целосното име на моделот и годината на производство, да ти крене нозете на маса и да продолжи да ги фали со уште 3-4 реченици. Мислам, океј е, сакам старки, ама God damn! Фалеше уште да пружи рака преку екранот и да ме мава со старката по глава. Истото важи и за футуристичкото Ауди кое го вози Вил, а од некоја причина, и сите останати луѓе у градот – за кое не пропуштаат кадар без да се фокусираат на значката со четири прстени, кои, за гледачите со послаб вид, дури и светат во темница – just because. Ваква маркетиншка глупост би го уништила и најдобриот филм на светот, а не I, Robot, кој и така не е којзнае што сам по себе. У главните улоги ги имаме Вил Смит и Конверс олстар, винтиџ модел од 2004-та, а со оглед на очајната глума на Вил у филмов, би рекол дека старките беа подобриот актер. Оцена: 5
http://m.imdb.com/title/tt0206634/ The children of man Филмов е во 2025год и жените веке не раѓаат.Во целиот свет е безредие само Англија е некако сеуште опстаната иако и таму е со немири од бегалците од целиот свет.Тео ке треба да и помогне на една бегалка да го најде бродот од една организација што им помага на бегалците. http://m.imdb.com/title/tt0814314/ Seven pounds Човек предизвикува сообракајка читајки смс и загинува неговата вереница и уште шестмина од другата кола.Поради грижа на совест решава да им го промени животот на седум луѓе,да надокнади за жртвите. Моја отцена и за двата е 9 . Прикаската е интересна но немало потреба од некои перверзии.
Мн глуп филм. Не го ни догледав. Толку ми вреѓаше интелегенција ( ко повеќето вакви комедии од поновите) што не можев ни да издржам да си дозволам да го догледам. Невидена глупост.