Aj ovde da prasam.... od februari pocnuvame na gradinka ama se doime kako bebe. Po cel den na grada. Bez cicanje ne zaspiva. Vsusnost denes si staviv na gradite pasta i ne i dadov da cica cel den a i taa se smeese koga ja gledase pastata a koga sakase da proba se mrstese. Za spienje i dadov da cica(toa bese vcera, denes isto ne cica). se sekiram da ne i e problwm zaapivanjeto vo gradinka dodeka da se nauci. densko vreme da ne cica samo navecer. Ne mi se odbiva oti sega pocnuva na gradinka nastinka gripovi kolku tolku kje ja stiti mlekoto. Ne znam kako da postapam. Iskustva majki dajte sto vasite deca odat nagradinka i gi doite. Kako imat li problem so spienje? i da dodadam koga rekov na vospitackata deka uste cica se pobrka
Че спие во градинка, ич да немаш гајле. Јас кога тргнав на работа ќерка ми беше 8.5 месеци па без проблем заспиваше. И ден денес цица ама ако не сум дома заспива , нема кај другите цице. Може првите денови ќе изреагира ама понатаму ќе се навикне.
Ama sega pocna i na tatkoi da pravi proböemi nesaka vo spalna da vleze a kamoli da zaspie. Pocnav da odam i vtora smena dokaj 12, 1 po polnok, nekogas i do 4. I se slucuva da mu place. Neznam stvarno so da pravam. Site velat da sum ja odbila deka bila golema. jas ne se osekjam spremna da ja odbijam mislam feka kje se pobrkam. Epten sum povrzana emotivno so nea. A znam deka kje se maci na gradinka za spinje i doma isto taka navecer. Cicka si bara. I uste edno prasanje zboruvaat li vasite deca??? Kjerka mi uste ne zboruva. Samo mama, ne, daj, tato, i tuka tamu use nekoj zbor. Uste bebeski zboruva a ima 21+ mesec. Ne znam dali da se grizam ili nekoj porano nekoj podocna. Inaku gleda mn crtani i slusa dva jazika pa toa malku ja buni. a razbira se sto kje i se rece. Napraj go toa zemi go toa odi tamu daj toa.
Ние имаме година и 7 месеци, не зборува само мамама и само сина боја бара, сина коцка, сино топче сино капаче и се прашувам што му значи тоа.И многу сака да кине на ситно делчиња се памук хартија.
не знам каде да го поставам прашањево, но сакам да прочитам мислење на тема дали децата треба да имаат заедничка соба или подобро е секој своја? Значи не од аспект ако имаш или немаш услови туку за развојот и растењето на детето што е подобро според вас?
Кога почнавте да им давате на децата боички и листови за да шкртаат/цртаат? Син ми месецов ќе полни две години и секој ден не изненадува со нешто ново. Знае да брои до 10, пее песнички, една дури и на англиски Сите домашни животни ги знае, од овошје и зеленчук скоро се, сврзува цели реченици и комуникацијата ни е одлична. Почнавме да си играме со пластелин и ги учиме боите, што друго може да научи на таа возраст? Какви едукативни активности имате/имавте вие со децата на таа возраст?
Јаготке, зависи од детето. Син ми одамна црта, пишува, чкртка. Многу повеќе покажува интерес за читање и пишување, јас тоа го следам и му покажувам. Црта на лист, на оние графитни табли со магнетче или на една подлога пиши-бриши за на под. Уште почесто сака јас да му цртам и пишувам и тој да чита по мене. Почнав да му споредувам играчки по големина (мало, големо), редиме коцки, возиме коли, се качува по мене или кај ќе стигне и тие игри ни се викаат "мјај-мум" (мајмун во превод, оти се пентери ко мајмун). Од играчки со сѐ си игра, во кујна обожава да ми "помага"... Што да редам кога има еден куп работи што ги правиме во текот на денот, а да знаеш дека и јас (а верувам и секоја мајка) секогаш мислиме дека сѐ истото го правиме и дека не е доволно. Следи си го детето и за што покажува интерес тоа пружи му. П.С: Моево дете е читач невиден, дури ми замеруваат дека сум го труела со информации уште од оваа возраст. А тој кај и да види букви/бројки само чита и учи.
Имам проблем со син ми. Многу голем инаетчија е и мислам дека за инает не почнува да зборува. Да, вели неколку збора, ама само тоа што го интересира и тоа што сака да го кажи. На пример: нема,ова, опа, мама, баба...такви некои зборчиња ама тоа не е вистински говор. кога и да го тераме да зборува почнува да вика и да се лути. што да правам не знам. дали да го носам на логопед? има 2 години ќе полни во април. кога читам дека децата зборуваат течно на оваа возраст ме фаќа страв дека има некои потешкотии
@macencef секое дете е приказна за себе. Мислам дека до 3 години не се смета за проблем тоа што детето доцни со говорот. Скоро читав статија дека најчеста причина за доцнење со говорот е времето поминато пред компјутер. Не знам дали да се сложам со ова, зошто и син ми поминува доста време пред лап топ, па на тој начин учи песнички, гледа цртани филмови и истите ги разбира. Секако, пожелно е времето поминато на интернет да се ограничи и никако да не се претерува со таа активност! Читај му почесто, покажувај му сликовници, учете животни, овошја, зеленчуци. Ама полека, постепено. Постојано комуницирај со него и поставувај му прашања. За почеток сама одговарај на истите, така ќе го натераш да почне да се интересира и да изрази желба да комуницира. Без грижи, ќе почне да зборува. Знаеш како викаат? На децата што подоцна почнуваат да зборуваат, потоа не можеш устата да им ја затвориш.
Тука некаде сме со возраста (1 месец сме помали) па и до таму некаде сме со развојот (ги знаеме животните, овошјата, зеленчукот, имитираме улоги - најчесто мајка, пееме песнички, имитираме звуци од кола,животни, знае сама да си каже што сака, каде ја боли- со тоа доста ни е олеснета комуникацијата, ги учиме боите и сл) Боички сеуште не сум дала, ама имаме ,,пиши-бриши,, табла па на неа чкрта по нешто (повеќе јас и цртам). Не ја форсирам, има време за боички а најпрвин ќе почнеме со мрсни боици бидејќи најбезбедни ми изгледаат. Ми даде идеја за пластелинот, не ми текнало дека можам со него да ја занимавам и подучувам по нешто. Засега најмногу учи од сликовници (ги имаме разни со животни, со растенија, со слики од маркет, од парк, од улица) и интересна ми е кога ќе ги споиме секојдневните случувања и она што сме го веќе виделе во сликовница. Сега дури ја шетав ми вели ,,фооор,, - го препозна семафорот, или ,, ете ете путка,, - лета пеперутката,, Она што сум го покажувала во сликовницата таа веќе го препознава во секојдневието. Сепак мислам дека спонтано го осознаваат светото, од секојдневни случувања и ситуации... А и не можеме многу да очекуваме од деца на 2 години, и непотребно е да ги форсираме. Наше е да им го направиме пoедноставно и поинтересно тоа запознавање на светот, другото нека си се одвива постепено и спонтано.
Jas kupiv posledniot pat mrsni boi i se roneaa koga se pisuvase so niv,ne mi bea prakticni i gi zameniv so flomasteri.
Ќе можеш ли да ми кажеш кои се тие фломастери? Би сакала да ги пробаме. Ние боиме со дрвени боички (читај чкрткаме) ама не ми се сигурни, многу се остри, а и лесно се кршат. Фломастериве ми излгедаат побезбедни.
@An-na во Просветно Дело ги има, поскапи се, околу 300-350 ден за 6 фломастери ама многу се добри, уметников мој цела кујна ја шкрта, со влажно марамче или мокра крпа се вадат и од алишта лесно се перат.