Целта е да ги набројуваме (воедно и оценуваме) сите филмови што ќе ги гледаме оваа година, од 01.01.2016 до 01.01.2017. Филмовите не мора да бидат нови, може да бидат и стари класици. И без рецензии бидејќи веќе имаме таква тема. Само набројување и оцена. Copyright © @DzingrlakaDzikica И претходната година ја отворив темава, па ми текна и оваа година да ја отворам. Лани изгледав преку 200 филмови, а не ги запишував во темата затоа што заборавив, ветувам оваа година редовно ќе запишувам. Предизвик пак нека ми биде Medium: 200 Вечерта за Нова година изгледав 2 филма, па почнувам да запишувам 1.The duff 9/10 2.16 love 10/10
И повторно предизвик ќе ми биде 100, ако досега не сум изгледала толку. Не се откажувам, можеби оваа година ќе успеам 1. Moms' Night Out 8/10 2. This Christmas 6/10
И јас да се придружам оваа година. Ставив Easy, па ќе видиме. 1. The Illusionist 7/10 2. The Martian 9/10
Со душа ја чекав темава Ставив 100 ,убедена сум дек и ќе се надминам. Сега за сега од први имам изгледано: 1. Million dollar baby (2004) 9/10 2.Home alone 2 9/10
Јас ќе почнам со 50 бидејќи овој предизвик за прв пат го прифаќам и не сум сигурна колку време ќе имам оваа година за филмови. За кратко ќе ја дадам својата прва критика за првите филмови што ќе ги погледнам.
Прв пат го прифаќам предизвиков, меѓутоа како филмоман и секогаш за добра домашна атмосфера ставив медиум (200). Годинава ја почнав со стар филм, сакав пак да го гледам и зависно од вкусот, јас Forrest Gump го оценувам 10/10.
1.Burnt 6/10 2.The revenant 8/10 3. Mad Max :fury road 8/10 prv pat da gledam postapokalipticen film I ne bese los 4.The legend of 1900 9/10 5. A perfect getaway 7/10
Предизвик за годинава Very hard: 365, се надевам ќе го остварам 1. The next three days (2010) 10/10 2. The Transporter Refueled (2015) 10/10
И јас се придружувам на предизвикот, сега за сега гласав за easy 100 па можеби и ќе го променам. 1. The Intern 6/10 2.Selfless 8/10 3.Transporter refueled 5/10 4.The Good Dinosaur 7/10 5.Alvin & the Chipmunks...The Road Trip 8/10 6.Spectre 7/10 7. The Revenant 10/10
Го заборавив да го спомнам пред некој ден (на први или втори) на ТВ го гледав The next three days (2010) - 9/10.
Јас ставив на 200, иако сигурна сум дека ќе изгледам и над 250 1. Maya the bee movie 2. Dope 7/10 3. Maze Runner: The Scorch Trials 6/10 4. Bridget Jones's Diary 5/10 5. Elf (по не знам кој пат) 10/10
Ставив на 100, ама како што сум почнала и до 200 ќе стасам 1. Matilda 10/10 2. The DUFF 9/10 3. The Little Prince 10/10 4. Inside Out 10/10 5. Barbie in the pink shoes 9/10 6. Lady & the Trump 10/10 7. Frozen Fever 10/10 8. Lilo & Stitch 10/10
Јас се приклучувам на темава, не ради предизвик, туку чисто јас да си имам евиденција што и како сум изгледала. Од почетокот на годинава, до сега: 1. Se7en (1995) 2. Irrational Man (2015) 3. Conviction (2010) Ме послужи среќа годинава со избoрот на филмови, за сите горенаведени имам 10/10.
Ставив 200 па ќе видиме 1. Royal Wedding 8/10 2. Paddington 10/10 3. The taking of Deborah Logan 10/10 4. Paper Towns 8/10 поради крајот, не сакам глупи краеви. 5. Invisible sister 10/10 6. Endless love 10/10 предобар е А да прашам кога повторно ќе пишеме кој филм сме го гледале, да продолжиме со набројување, или одпочеток од 1?