Се пријавив за 100 1.Kidnapping Mr. Heineken (2015) 8/10 A man can have lots of money or lots of friends, but it can't have both.
Jaс прв пат се приклучувам на овие предизвици. Ретко гледам филмови, се надевам годинава повеке ке се. Го избрав првото easy 50 филмови. Ако бидат повеке супер 1. First born 3/10 2. Ninja assassin 7/10
Гласав за 50, ама може ќе има и некој филм плус минус Сега зимава додека сум слободна гледам, после здравје 1. Buried 9/10 2. The boy in the striped pajamas 8/10 3. Трето полувреме 9/10 4. The way way back 6/10 5. Harold and Kumar Go to White Castle 7/10 6. Role models 6/10 7. Surviving Christmas 6/10 8. Ice age (2002) 8/10 9. Ice age (2006) 7/10
19. Robocroc 4/10 20. Jumanji 10/10 21. Welcome to the jungle 0 овие од ван дам се катастрофа до катастрофа 22. Kong fu hustle (2004) 6/10 23. Ghost rider: Spirit of vegeance 7/10 24. Dark house 6/10 25. House of wax (2005) 8/10 26. June (2015) 7/10 27. The exorcism of Emily Rose 4/10 28. Ouija (2014) 6/10 29. Honeymoon 2/10 Сега два три дена нема нон стоп гледање, ќе надоместам за викенд.
Се пријавив со 100, пуста душа се плаши ако оди на 200 да не го исполни 1. Me before you (2016) 8/10 2. Nerve (2016) 10/10 3. Suicide squad (2016) 8/10 4. White girl (2016) 7/10 5. Into the blue (2005) 10/10
Captain America: the first avenger 7/10 Iron Man 9/10 The Incredible Hulk 10/10 Iron Man 2 7/10 Thor 8/10 Avengers 10/10 Iron Man 3 7/10 Thor: The dark world 10/10 Avengers: Age of Ultron 10/10 Ant man 10/10 Captain America: Civil War 10/10 Harry Potter and the prisoner of Azkaban 10/10 Justice League: Doom 7/10 Batman: The Dark Knight Returns - Part 1 9/10 Batman: The Dark Knight Returns - Part 2 10/10 Superman: Unbound 9/10
1. Friend Request 6/10 2. Love is all you need 6/10 3. The autopsy of Jane Doe 9/10 4. The girl on the train 10/10 5. A royal affair 5/10 6.The Lobster 3/10 7. Nocturnal Animals 10/10
Годинава избирам Easy : 100 Ај со лесно нека ми е 1.Storks (2016) -7/10 2. Mechanic: Resurrection (2016)- 10/10 3. Masterminds (2016)- 8/10
Captain America: the first avenger 7/10 Iron Man 9/10 The Incredible Hulk 10/10 Iron Man 2 7/10 Thor 8/10 Avengers 10/10 Iron Man 3 7/10 Thor: The dark world 10/10 Avengers: Age of Ultron 10/10 Ant man 10/10 Captain America: Civil War 10/10 Harry Potter and the prisoner of Azkaban 10/10 Justice League: Doom 7/10 Batman: The Dark Knight Returns - Part 1 9/10 Batman: The Dark Knight Returns - Part 2 10/10 Superman: Unbound 9/10 Deadpool 8.5/10 Guardians of the Galaxy 9/10 После Civil War многу тешко ми е да дам оценка 10.
Со оглед на тоа што прв пат учествувам во предизвиков, за 2017 година избирам Very Easy 50. 1. Office Christmas Party 7/10, 2. Bridget Jones's Baby 7/10, 3. Christmas with the Kranks 6/10.