Целта е да ги набројуваме (воедно и оценуваме) сите филмови што ќе ги гледаме оваа година, од 01.01.2019 до 01.01.2020. Филмовите не мора да бидат нови, може да бидат и стари класици. И без рецензии бидејќи веќе имаме таква тема. Само набројување и оцена. Copyright © @DzingrlakaDzikica Знам дека е Нова година кога е време за да ја отворам темата. И така еве веќе 5та година. Фала @Antolinaa што ме потсети, инаку оваа година еве заборавена сум. Лани земав само 50, но годинава ќе имам повеќе одмор мислам, па нека се 100.
Еее, прв пат од ко сум на форумов, прва да шкртнам во некоја тема Лани касно почнав, годинава, ја фатив со ред 100 1. Juzni vetar (2018 ) - 10/10 2. The Equalizer (2018 ) - 10/10 P.S. Простено ти е, заљубена си
1. Casper 8/10 2. Nocturnal Animals 6/10 3. Magic Mike 10/10 4. Magic Mike XXL 9/10 5. xXx: Return pf Xander Cage 10/10
Very Easy 50 јануари 1. The Sweetest Christmas 9\10 2. Karen Kingsbury's Maggie's Christmas Miracle 8\10 3. Hitched For The Holiday 7\10
3. Creed 2 ( 2018 ) - 10/10 4. Den of thieves - 9/10 5. Insidious: The last key ( 2018 ) - 5/10 6. Papillon (2017) - 9/10
Годинава пак на 50, лани стигнав прилично до 50 ама не ги набројав во темата, сега ќе гледам да сум поактивен. 1. It's a Wonderful Life (1946) 7/10 2. White Christmas (1954) 10/10 3. Holiday Inn (1942) 8/10 4. Meet Me in St. Louis (1944) 8/10 5. An Affair to Remember (1957) 9/10
1. The Little Mermaid - 7/10 2. #realityhigh - 10/10 3. Jessica Darling's IT List - 9/10 4. The Bird Box - 7/10 5. The Edge od Seventeen - 6/10 6. Sierra Burgess is a Loser - 7/10 Овие успеав да ги изгледам до сега од 1ви јануари наваму. Голем зависник од филмови како што гледате (или немам попаметна работа во животот, нема 3то)
Си земам само 50 за предизвик поради обврски а и поради недогледани серии 1. Juzni vetar 6/10 2. Scarface 8/10
6. Jurassic Park 3 10/10 7. Dismissed 6/10 8. The Hobbit: An Unexpected Journey 10/10 9. The Hobbit: The Desolation of Smaug 10/10 10. The Hobbit: The Battle of The Five Armies 10/10
100 1. The Ninth Gate 10/10 2. The Devil's Advocate 10/10 3. Sleepy Hollow 10/10 4. Searching 8/10 5. Aquaman 8/10 6. Rumor Has It 8/10 7. A Christmas Detour 6/10 8. Zona Zamfirova 2 7/10 9. Mi nismo andjeli (I) 10/10 10. Lajanje na zvjezde 10/10
Ќе пробам со 50 1. Bird box 7/10 2.Bad moms 2 6/10 3.Juzni vetar 10/10 4.Good will hunting 9/10 5.The bounty hunter 7/10 6.A star is born 10/10 7. Leon The professional 10/10
8.Bohemian rhapsody 10/10 9.The miracle season 8/10 10. The equalizer 1 9/10 11.The equalizer 2 10/10