Не можиш да споредуваш vw со јапонски возила а најмалку Рено и Пежо мотори. Артеон половен во Скопје 28000 итоа 2020 половен.
Ако сакаат да го преживеат притисокот од Кина, сите познати играчи мора да ги нормализираат цените. Е сега шо е проблемот. Познативе играчи за да напраат еден проект и произведат возило, купуваат се од странство, од други добавувачи, до најмало штрафче и тоа кошта пари, трошоците за производство се големи и за да излезат во ќар мора да го продаваат скапо финалниот производ. А кинезите ништо не купуваат, не трошат пари, од најголемо до најмало штрафче е домашно производство, Made in China, платите се пониски на работниците, и затоа им се исплати да продаваат ефтини возила и така стануваат конкурентни на овие познативе. Е тука познативе губат, за да можат да издржат треба да симнат цени а а ако симнат цени ќе бидат во загуба. И затоа се најавува банкрот. Европа е зависна со суровини од други, Кина не. https://www.avtomagazin.com.mk/koja-e-tajnata-na-kineskite-evtini-ev/ Мазда од 2014 е самостојна, SkyActiv бензинските и дизел мотори се нивни. Нема никаква врска со Пежо, Форд и ХДИ Пежо моторите. До 2010 беа под Форд и користеа ХДИ мотори во Мазда 2 и Мазда 3, ЦХ-7 и Мазда6 2.0 беше исто со Форд развиен. 2.2 дизелот и тогаш и сега се на Мазда само. Мазда сега нема никаква врска со Форд и Пежо, имаше порано до 2010. Сега Тојота има 5% во Мазда акции. Мазда ги кренаа цените и тие. Мазда3 беше 16.990 а сега 25 000еур итоа на акција. ЦХ-3 22.000 сега е 32.000 на акција 28.000еур. ЦХ-5 е 40-45.000, сега им е пуштен на 35.500. Ја кренаа опашката и тие. И Хјундаи и Киа исто. Ко можат другите, оти па да не овие, им се можи Рено има сега улога во Мерцедес во А и ЦЛА, ГЛА класа. Кинезите (BAIC) веќе имаат 10% АКЦИИ во Мерцедес. Ама од наредна генерација веќе кинезите ќе го земат приматот, се ќе прави Geely, а Рено и Мерцедес ќе имаат само 2% во процесот на производство на ЦЛА додека кинезите 98% ќе прават се. И ништо нема да му фали на кинескиот Мерцедес, уште поарен ќе биди. И Тесла доаѓа исклучиво од Кина. Епа нека рикни Европската индустрија, кај им беше паметот кога воведуваа санкции врз Русија и Кина а знаат дека се зависни со енергенси од Русија, со роба од Кина. Ајде еве чим се јаки, нека работат сами. Мех.. Ама не можат, еве го Фолксваген пред банкрот. Италија (Фиат) и Франција (Пежо) се здружија демек за полесни загуби, уште поголеми имаат. Се ближи крајот на ЕУ автоиндустрија, ќе завршат ко Нокиа. Ти гигант ко Фолксваген да затвориш 3 фабрики со по 20.000 вработени само во Германија, тоа е знак дека си немоќен оти си зависен и за да не крахираш треба да ќутиш а не санкции и да се прајш јак. Украина им беше најголем добавувач, е сега нема, војна е. И не само Фолксваген, и Форд ја затвори во Сарлуис фабриката и го испратија Фокус и Фиеста во историјата, Кока Кола исто. Германија е на стаклени нозе.
кинескиве баш гледав за донфенг шајн во кина е 8000 долари кај на 16000 евра, мислам дека 5% е царина за нон еу возила последно кога купував, да е нешто сменето, или малце претерале со скалпинг?
@quattro тоа ми беше муабетот. Јас и така немам дособрано пари ни до пола, имам време да ги чекам за да ги спуштат цените. Сега ЕУ воведе повисоки давачки за кинескиве возила, сега Кина ќе воведе реципроцитетно и на крај Западњациве ќе си легнат на брашното... Али јас имам време, не се брзам.
Претерано е. Ама кога имаш овци ќе имаш и волна. Ако може еден Дачиа Дастер да се продава од 21 000 еур, зошто да не може DFSK 500 од 17 000 еур? Си прават рисрч на маркетот и ако може да извлечат повеќе профит зошто да не? Стратегијата им е успешна. Во Скопје насекаде веќе ги возат како такси. Порано за тие пари имаше пример Сузуки Витара, Митцубиши АЅХ, Тојота Корола. Сега овие се дупло.
За скоро ќе иам возачка и ми треба предлог за некое количе до 77 kw и 10 иљади. Значи не мора да е ново може и половно, не смета, само да ме превезува. Кола што ќе ми потрае е шо е добра. Можеби дизел, нешто што не троши ко брод. Поим неам нит од коли, нит од марки, само знам да возам
Зависи од желбите. Јас ќе те насочам кон азијските возила, по едноставни се, не се комплицирани и доверливи се. Пример Тојота Јарис бензин, Киа Рио, Хјундаи И10 или Гетц бензиn. Од Европските, Пежо 207/8 дизел, Фолксваген Поло дизел, Рено Клио, Форд Фиеста исто. Иначе шо до 10.000? До 10.000 евра можеш истиве да ги видиш, само понови ќе се. Ама за почетник не е исплатливо толку скапа кола. Тебе ти треба сега кола пали вози за да се научиш, после оди на поскапо.
Astra J Astra K Corsa D facelift Audi A3 facelift Seat leon mk2 Astra J 1.3cdti dizel 90ks Astra K 1.0Turbo benzin(fabricen plin) 105ks Korsa D 1.3 90 i 95ks dizel. Audi A3 Sportback 1.9tdi 105ks dizel Passat B6 1.9tdi 105ks dizel. Golf 5 1.9tdi dizel 105ks ili golf 6 1.6tdi 105ks. dizel Seat ibiza 1.6tdi 105ks dizel Vw polo 1.6tdi 90ks dizel Skoda rapid imas za 9500 2018godina vo porsche makedonija i josifov. Site so zedoja gi otepaja od vozenje,top kola. Fiat linea 1.3Mjet 95ks dizel Toyota auris 1.4D 90ks dizel Najdobra varianta ti e dizelot,mala potrosnja,snazen motor,vrtat mnogu km bez problemi. Imace od ovie modeli imas i benzin varianta 1.0i 1.2i 1.4i 1.6i 74,80,90,101ks,105ks.
Мажи, ај мислење од вас за половна кола Opel Crossland 2022 година. Купен од салон Еуроинпекс. Марката ок е? На што да обрнеме внимание при купување?
1.5 дизел мотор е проблематичен од 2019 до 2023 кај цела Стелантис групација. Тој мотор само од крајот на 2023. Исто и бензинските 1.2 пур тех. Само од 2024 редизајнот.
Купи си кола од ауто велт од Кочани сите препораки од мене, Јас таму си купив пред скоро 5 год и освен редовен сервис за масло немаме чепнато ништо, уште е како од салон, 1.6 е , многу економична а голема не троши воопшто.
Не ја бива. Овај мотор е проблематичен, оти на некој инжинер му текнало да стави ребраст каиш во масло... Поголема глупост во автоиндустрија нема од ова. Среќа го преправија моторот по многуте тужби за Пежо.
@quattro @Billy Idol дечки убаво што ми кажавте, фала ви! Имате некој предлог за семеен тип на кола? Некој вид на џип. Сакаме половна од поновиве години сега, ама мноогу скапи се. И кај има подобри коли вака, на кои плацеви со официјални страници?
Колку ви е буџетот? Ние пежо 3008 земавме. Да се поплукам супер е до сега. Во авто миро има многу од овој стил СУВ коли.
Од Пежо - Опел групација ако веќе планирате да земате, гледајте да е 1.6 HDI/CDTI моторот, никако 1.2 puretech и 1.5 bluehdi Од VW групацијата 2.0 TDCI ако гледате. Suzuki Vitara и Mitsubishi ASX исто може да се најдат добри, не увезени модели. KIA Sportage и Tucson исто погледнете ги, само 1.6 бензинецот знае доста да троши градска.
Hyundai Tucson, Kia Sportage како најпристојни со цени. А кинески DFSK 500 за 17.000 евра нов. Од европските Пежо 3008 ама пред 2019 година или од крајот на 2019.
Kolata e odlicna. Neslusaj lica koj sto ne gi poznavaat dovolno motorite. 1.2i 82ks e motor cisto na opel ecoflex F40menjac bez problemi. Toj motor e MPI multi point so moznost na vgraduvanje na plin. Toj motor go vozi i Corsa D 1.2 82ks i se proizvedva od 2010...dizel motorite samo 1.5D i 1.6D e vo sorabotka na sranjeto na pezo no ima i varijanta 1.6ecotec 100ks GM opelskiot motor. Se ostanato so e 2.0Cdti e na fiat. Crosland podobro e da baras 1.2Turbo motor 110ks poso toj so 82ks atmosver e tromav za taja karoserija ili podobra varianta ti e insignia grand turzimo 4x4 Biturbo dizel 2.0cdti 194ks,kolata svemirski brod,brza,ekonomicna,nema problemi kako postariot model... Sledna preporaka ti e Opel Mokka 1.4Turbo 140ks.fabricno imaat i plin ima i modeli so istiot motor bez plin. Benziski agregat baraj so turbo motori zato so ponovite generacii na benziskite agregati se so mala kubikaza,mala konjaza i se tromavi. A tie so ti gi falat i nudat korejskite koli samo da ti kazam sovet deka do 2020 godina seuste ne e sreden problemot so korozia na preden trap i pukanje na glava na motor. Da ne nabrojuvam uste kolku drugi skrieni problemi imaat so OPF. Uvezvam koli i rabotam so koli zatoa ti pisuvam od licno iskustvo.