Добра е покажана колата. Ако е 2022г. тогаш е ново годиште. Не би требало да има кварови. Види ја само да не е удирана, да не има гребки, гумите какви се, внатре ентериерот и тн.
Не знам од каде ти е инфото ама 1.2 на Опел е истиот три цилиндричен мотор со Пежо, 1.2 Puretech. И најголемиот проблем на тој мотор е, како што кажа @quattro ребрастиот каиш му е потопен во масло. Од искуство кажувам дека на Пежо 2008 од 2020/21 е ужасен мотор и на душман му посакувам да го заобиколи. Ако се отворат огласи може да се видат мал милион Пежоа и Опели баш со овој мотор, сите ги продаваат баш поради тоа. Турбо бензинските верзии па можеби да се уште полоши од атмосферецот, оти го преопторуваат моторот. Нема да има долг век на траење. Yes, the 1.2i motor in the Opel Crossland is indeed the Peugeot 1.2 PureTech engine. This is because the Opel Crossland shares its platform and many components with Peugeot models, as both brands were part of the PSA Group (now part of Stellantis).The 1.2-liter three-cylinder engine, known as the PureTech in Peugeot models, is used across various PSA Group vehicles, including the Opel Crossland. This engine comes in different power outputs: Naturally aspirated version: 82 PS (81 hp) variant Turbocharged versions: 110 PS (109 hp) variant 130 PS (128 hp) variant These engines are known for their compact size, efficiency, and relatively good performance for their displacement. They feature direct injection and, in turbocharged form, include an intercoole
Мм вози пежо 2008 2020год. Немал проблем до сега.моторот е 1.5 Моето пежо е 3008 2020 исто не сум имала проблем до сега. И порано сме имале пежо. Освен голем и мал сервис, менење масло друго немаме правено.
Проблемите ќе се јават после 150.000км. Тој мотор и 1.2 пур тех бензинскиот се инжинерска грешка, истото беше и кај Форд со 1.0 бензинскиот. Многу тужби доби Пежо за ова, го преправија целосно моторот наместо ребраст во масло (ова е проблемот) новиот од крај на 2023 користи ланец.
Знам дека и двата модела имаат ребраст и клинест каиш. А дали ребрастиот е потопен во масло ич не знам. Мм има направено 180.000км.Мојата е со помала км
1.5 дизелскиот мотор е инжинерска грешка исто и 1.2 пур тех турбо бензинецот со 3 цилиндри. Пежо само 1.6 Хди пред 2019 само. И двата мотори имаат ребраст каиш итоа во масло потопен (најголема глупост е ова). Ребрастиот треба да е одвоен од маслото. Новиот 1.5 (преправениот) и 1.2 имаат сега ланец, ланецот треба да е во масло. Тоа тие исто ко велосипедот да има каиш и да го подмачкаш со масло а знаеме дека се со ланче и се подмачкани. Не битно шо 180 има колата, али после 150 секој момент можно е да напрај голема штета, преголема и скапа. Е заради ова тужби доби Пежо и го преправија целосно моторот како шо доликува. Пежо 1.6 хди тој мотор нема грешка (пред 2019).
Може да е. Не викам. Само до сега не сме имале никаков проблем. Мм само голем сервис правеше на колата. А јас само масло менував.
Се уште не дошло до тоа, ама е под голем ризик, ако направи штета ќе ве кошта многу или пак ќе треба да ја фрлите колата. Ова е се заради инжинерската грешка ја би рекол глупост, поголема глупост нема. Цел свет го тужеше Пежо. И затоа овај мотор не цели 3 години само се произведуваше. Подобро е на време да се ослободите од коливе а и дали ќе можете зошто сите ги одбегнуваат при купување, свесни се дека си ставаат трн во здрава нога со овие мотори.
Јас сакав Опел Корса 2020та мислам беше да земам и кога бевме на пробно возење маж ми примети дека нешто е отварано кај моторот, а возилото беше и со не многу голема км, околу 70 000, со 5 год гаранција и уште многу добри услови. Кога пробуричка маж ми после дома по нет, се испостави дека има баш таков мотор како што зборувате и дека очигледно и веќе еднаш појавил проблеми, па затоа било отварано и најверојатно затоа нудеа и толку добри услови, пошто очигледно се избегнуваат тие мотори. Јас ич не се разбирам во коли и мотори, ама маж ми дома нон стоп трубеше дека не му се верува дека некој такво нешто измислил, па затоа запамтив. На крај Ауди А3 земавме и мислам дека не згрешивме.
Лошото кај овие мотори е што кога треба да се менува овој ребраст каиш, треба пола мотор да се расклопува. А предвидено е да се менува на 40к - 60к поминати километри. Ако се отворат огласниците, секоја втора кола од 2020-те е со овој мотор. Има причина оти ги продаваат.
Да, така и ми објасни маж ми. Дека веќе бил менуван на Корсата што ја сакавме и дека мора пола мотор да се расклопи за тоа да се направи. И среќа што го приметивме тоа, па се информиравме на време и не ја земавме. Додуша маж ми отсекогаш беше скептик за Корса, мене на изглед ми се преубави новите модели, ама се е џабе штом имаат такви мотори.
To se samo muabeti deka motorot e los. Ista klipnjaca,isti visaci lageri,glava na motor,bregasta,radilica se e istoso i kak korsa D i kaj crosland a edina razlika e to so rebrastiot e potopen vo maslo posto predhodniot model gi pukase zategacite na lanecot pa ozvedia rebrast vo maslo koj se menva na 50,000km ama poso iame eksperti vo mk i prat servisi na 100,000 zato toj motor necini. Motorot e vrv,kovani klipoj fabricni smrt nema,se menva redovno maslo i rebrast kolata si tera bez problemi.
Да беше моторот добар немаше Стелантис Групација да го прекинат производството на тој мотор и да повлечат стотици илјади возила заради претхоено добиени тужби. И ради ова затоа и го преправија целосно погонскиот агрегат. Не издржа ни една интеракција во производство, не цели 3-4 години и го укинаа. И Карлос Таварес ја призна грешката на брендот.
Motorot e top. Neka ne ve lazat ekspertite vo makedonija. Edino ke si prasate koga e menat kaisot i ke si napravite servis golem so kontinental set koj trpi visoka temperatura i vlaznost(toj e poseben set) i naredni 50,000km ste bezbedni. 277,000km go imam na ednata kola i 191,000 na drugoto vozilo. I dvete se sluzbeni 82ks.
Go prekinaja proizvodstvoto poradi los co2 ne samo poradi kaisot. Ja vozam kolata 277,000 ima ni motor stropal ni kajs skinal. E sea so treba da frlas pari za servisi pred 50,000km e jebiga,toe
Лош е моторот замислен. За краткотрајна употреба дур е нов е ќе тера, првите 4-5 години е после следи лошото. 50.000км е океј км за редовен голем сервис, на секоја кола се прави голем на оваа км. Е сеа кај овие мотори проблемот е шо во секој момент може да дојди до проблем на ребрастиот ради тоа шо стој во масло и пред 50.000, не знајш кога цело време си под ризик, ќе пукни ребрастиот ќе искриви вентили, па глава, па ова па она и отиде моторот. Е тоа е проблемот. А да не бил во масло ребрастиот е тогаш да, или пак ланец како шо е сега.
До 2019 беа со 1.6 хди што е еден од подобрите мотори. Од 2020 го сменија со 1.5 diesel, и 1.2 бензискиот што ги зборевме овде.