Епа тоа е. Удрија на штедење на квалитетот, го гледаа профитот само. Ама луѓето се свесни, го тужеја Пежо и сеа видоја дека гршат и го направија моторот како шо треба со ланец. Али тоа е, за пари се измислено. Квалитет 0.
Има и 2019 со 1.5 кога е излезен редизајнот зошто редизајнот на првите модели со 1.5 излегоја од крајот на 2019. А почетокот на 2019 идеја и со добриот стар докажан 1.6.
Каде може да проверам чив е автомобилот? го знам бројот на регистарска таблица Има ли шанси да се дознае некако?
Пред купување на нова кола сме, поточно комбе. Изборот падна на мерцедес бидејќи сакам едната кола што ја имаме да ја дадеме во салонот и со доплата да ја зедеме новата. Решени сме за V класа. Главната недоумица ни е V250 или V300. Разликата во цена е секко прва паѓа во очи и V300 e поскап модел, иако, зависно од конфигурација верувам и тука драстично варира и не е правило. Оптички, ги видов, идентични ми се. Немам преференции. Има ли некој технички податок што V 300 се издвојува и е подобар избор од V250? Би ценела доколку некој кој се разбира на кратко ми направи паралела.
V300 se praj vo germania a V250 maroko. V300 e daleku pokvaliteten posebno marko polo. Inace kabelot se praj vo kromberg i subert.
Ако сеуште сте во потрага по кола, и ви влегува во буџет, овој 3008 дефинитивно треба да се види. Неувезен, 50.000км поминато. Голем сервис направен. Нови Мишелин зимски гуми. Одлична опрема. http://www.reklama5.mk/AdDetails?ad=5263404
Овој е најдобриот мотор на Пежо. А за цената, да, над просечната е. Ама, кога ќе видиш дека е направен голем сервис пред 6000км и имаш 2 сета гуми, само тоа е над 1000 еур. Во него немаш никаков влог како ваков, и вреди 20к да одделиш, отколку да земиш за 18к некој увезен со 180к вратени километри, па треба одма сервис и регистрација да му правиш. Да немав земено кола, дефинитивно и јас би го видел, иако кога земав не бев за 3008-ца.
Од кога е излезен 1.6 Хди дизелскиот агрегат се покажа како еден од најдобрите во европската автоиндустрија, иако овај модернизиран, усовршен и комлициран малце ама сепак одличен. Иначе да, таа цена едино заради шо километрите се оригинални. А големиот сервис и гумите не треба да одат во цената и срамно е да се вбројуваат во огласот и истите да ја креват цената. Сервис направил затоа што морало, требало да вози, ако не направил како ќе вози, или гуми ако не купи. Само ај, кај нас и тоа шо треба и не треба ќе го додадат за да извлечат од цената. Пример јас и ти сме напрајле сервис и сеа ја продаваме колата дупло од шо сме ја купиле оти сме вложиле пари во одржување, а до тогаш сме возеле без проблем.
Тоа да, во право си, ама едноставно таков е пазарот и тие што не се увезени се продаваат поскапо од увезените. Да ги тргнеме на страна километрите, што нема шанси да најдеш увезена под 200к реални км. Тука е исто така добро дека знаеш кога направил сервис. На увезените едноставно не знаеш и мораш да смениш уље, филтри и каиш одма, оти се останато е на ризик. А само еден таков мал сервис ќе те кошта 300 еур минимум. Овде си мирен цела година. За гуми исто си покриен веројатно за уште една летна сезона. Значи во старт не мора да даваш 500-600 еур. Тоа многу значи. Јас земав увезена кола, ама не од плац, туку од приватно лице што ја возело овде. И дечкото си имаше целосна историја кога и што сменил, на колку км, што е за менување следно, што може да почека итн. итн. И тоа ми значеше многу при купување, и да речиме платив малку повеќе отколку да земев од плац, ама барем вака сум сигурен, иако со стара кола не можеш никогаш да знаеш. Другар зема од плац па одма мораше да менува водна пумпа, лагер, и некој сензор. И тоа на одмор отиде и таму му цркна, па давачки, транспорт за шлеп служба... Ѓавол и пол го фати на крај и ја преплати. А кога ја земаше гледаше да е најевтина.
И јас ја зедов увезена од приватно лице шо носи неколку возила од CH. Е сега документот за сервисна историја никаде. Ама на плеј стор знаеш има апликации брендовиве на коливе. И јас симнувам пример Пежо. И си внесуваш број на шасија и ти покажува целосна сервисна историја. Нешто слично ко carvertical ама без пари и за сервиси само. И еве увезена е ама моторот сув барут е, подвозје камен, сервисирана редовно била. Иначе ова сервис, гуми не треба да влегува во цената ич. Ќе испадни иста ко од салон така со такви цени, хипотетички.
Сподели ако знаеш некоја бесплатна. Јас само за Car vertical знам и за понова кола на секого препорачувам да ја провери пред купување.
Официјалните од коливе. Мазда има своја апликација, си напрајв профил внесов шасија ми го покажа возилото дека постои и сервисите исто, боја, година.
https://www.pazar3.mk/oglas/vozila/...QRgff1mn5UJZ-gvCgQ_aem_eWywf_Fef428fChoYU1ixQ За ова возило мислење?
Добра е колата ама гледајте да е со дизелскиот мотор 1.6 хди. Овај 1.2 е на Џенерал Моторс мотор ама и тој не е совршен ич.
Ако го гледа Крослендов исклучиво само да биде дизел со 1.6 хди мотор од Пежо. Бензинец не. Европска кола бензинец не. Овај е 3 цилиндричен мотор со турбо и 1200 кубици, мало моторче а ќе влечи Кросленд. Тој ќе влечи ама нон стоп под оптеретување ќе е што му се скратува животниот век, прво ќе рикни турбото после 150.000км затоа на огласов и пишува дека има 139.000 поминато оти после 150 почнуваат проблемите, нежни мотори, овие мотори не се ни за во косилица. Ако ја сакате колава гледајте ја со дизел мотор исклучиво 1.6 хди. Ако сакате бензинец кола само азијска марка да биде, Тојота, Киа, Хјундаи, Мазда или кинеските. Европска кола само дизел. А во овај момент ништо не е најдобро, ни дизел ни бензин зошто електрификaцијата е на голема врата и ќе има доста ефтини нови возила особено кинески. Бензинецот во овај мотор подобар од еколошка страна ама од квалитет подобар е дизелот зошто исклучиво сите доаѓаат со големи и средни мотори и бензин има ама не кај европските производители. За економичност дизел.
Вчера бевме на првичен разговор во претставништво на Мерцедес. Двете серии, и v250 и v300 доаѓаат од иста фабрика, во Шпанија. Марко поло не иде во комбинација за нас, а не сме сеуште решени помеѓу две конкретни коли, се зависи и колку ќе ни ја проценат колата што ќе ја смениме и колку ќе треба да доплатиме. Се надевам наредниве недели ќе се реши и тоа прашање.