Па , би сакал за келнер. И ако знаеш колку изнесува платата за оваа работа? А за авионската карта те прашував колку чини, на пример ако треба да се качам од Мајами, Флорида колку би ме чинел билетот на релација, еве да кажеме од Софија до Флорида (ние мислам дека немаме директен лет до таму), тоа ми беше прашањето. А за тоа како се прифатени новите работници ме интересираше дали им помагаат да се снајдат, да им погнат некој на почетокот. Не знам кога би било најидеално време да аплицирам. И планирам во Мајоми да одам ,зашто Коузон примаат од 21год.
Платата зависи од компанијата. Од 1100 долари со некој бакшиш до 2000+ бакшиш.. Ако веќе аплицираш за келнер, аплицирај за бар а не за ресторан. Ако се качиш во Мајами ќе те фати околу 500 евра затоа што треба да земеш карта во еден правец а таа е скоро колку и повратната а некогаш и поскапа. Директен лет нема ни од Софија, а ни од Солун. Само што поефтини се картите од Софија за 15-20%.. За помагањето, ќе ти помогнат првите денови, да се снајдеш на бродот. После секој за себе, таму си само број за нив.. Особено келнери, хигиеничари, собари.. Оние оддели каде што има премногу персонал и менаџерите не се баш во можност да обрнат внимание на секого поединечно.. Идеално време за аплицирање нема. Кога сакаш, тогаш. Не заборавај дека може да чекаш со месеци пред да се качиш на брод. Без разлика дали одиш во Мајоми или Коузон, исто ти се фаќа. Тие не ги одредуваат годините, туку бродската компанија за која што аплицираш. Пред се се бараат лица над 21 година поради точењето алкохол..
За иделно време јас самиот не знам кога, затоа што другата година пак ќе пробам да се запишам на факултет, меѓутоа никој не ми гарантира дека ќе ме примат. Оваа година не успеав, за жал. Меѓутоа најубаво би било некаде во август после приемните уписи одма да си аплицирам. Не се сеќавам дали си ми кажала, ете се на се додека стигнеш на брод таму колку вкупно пари треба да спремам? Да знам да собирам, до душа веќе имам почнато. И какво е твоето искуство за работа на брод? Каде до сега си била и дали си задоволна? Мислам дека најпаметно ќе ми биде да заминам да работам на брод, па можам и на приватен да се школувам со тие пари што ќе ги заработам таму, со нашава плата знаеш дека едвај преживуваме. И уште нешто, колку трае работното време и пауза дали и колку имаш?
Кои карактеристики се бараат да ги поседува секој кандидат за работа на брод ? Дали англискиот јазик целосно мора да се знае бидејќи јас го знам да ама не премногу солидно совршено а во план ми е да одам на курс по германски јазик
Ќе биде ли некој љубезен да ми каже овде или во ЛП што е разликата помеѓу bartender и bar waiter? И колку изнесува платата за овие две позиции, како и дали има слободно време и работни часови на ден? Фала.
Колку што знам јас bartender е бармен/шанкер што не излегува од шанкот.А bar waiter е оној што е келнер во барот, значи има барови каде што не е се околу шанкот туку има и масички/столчиња околу и тој ги служи тие. Ако грешам нека ме исправи некој
Па ваљда ќе да е тоа. И јас така мислев ама сакав да слушнам и друго размислување. Вторава работа некако е поинтересна. Уште за платите ми треба информација.
Дечки, како планирате да се снаоѓате во странство, особено на брод, ако не знаете јазик? И ако работите на некаква позиција каде што ќе доаѓате во контакт со гости, како планирате да вадите бакшиш? Со мимики ќе се разбирате? Мислам, хелоу. Друга работа, во Америка стануваш полнолетен на 21 година, и не Коузон, не Мајоми, кај Св. Петар да аплицираш нема да те земат пред 21. Јас имам сработено 3 договора на RCCL, првично аплицирав во ЈК во Битола (кохштаплери расипани), па го прекинав контактот со нив и продолжив со Коузон, секако за се требаше да одам во Скопје и платив дупла провизија. Цената за апликација е релативно иста кај двете агенции, се зависи од авионскиот билет, кој зависи од каде ќе се качуваш на брод, што зависи на кој брод ќе те викнат и кога, што зависи од менаџерот на човечки ресурси на самиот брод, и потоа од генералниот менаџер на човечки ресурси. Никој не може тоа прашање да ви го одговори, користете common sense. Ако некој не е навикнат на 12+ сати ЕФЕКТИВНА ФИЗИЧКА РАБОТА, нека не оди подобро. Ако е учен тато носи - мама меси, нека не оди. Ќе се врати со подвиткана опашка. Ако навистина сакате да се осамостоите, да заработите, и да смените нешто во животот свој, тоа е тоа. Таму си сам на себе, никој не ти е пријател и на никој не можеш да се потприш. Освен самата работа, имаш еден тон тренинзи во врска со работата и уште толку drill-ови за безбедност и што да се прави во случај на несреќа од било кој тип. Тоа одзема повеќе од 16 часа во денот некогаш. Ако одите, не се занесувајте дека ќе лежите и ќе шетате. Оние слики што ги гледате по фб на луѓе кои работат на брод, се сликани во 15 минути и назад на спиење, затоа што ќе се претвориш во зомби. (ова не важи за entertainers, dancers, performers) Тие имаат лабав распоред, имаат проби и настапите, ама тоа е недостижно за некој/а од Македонија. Земаат исклучиво од европските земји, нарочито од Велика Британија од реномирани денс клубови и сл. Вработените во спа имаат полабав распоред, освен во деновите кога на вечера се оди во формална облека - Formal Night.
Znae nekoj kako odi rabotnoto vreme na sobarkite, potocno za NCL (Junior Stateroom) ? imaat vreme za da izlezat na kopno ?
@cuciTo собарките имаат најмалку време за шетање, затоа што собите се чистат откако гостите ќе излезат на копно.
Се бараат кандидати за следните позиции: -Department: Bars 1)Bar Utility 2)Bar Waiter/ess 3)Bartender 4)Head Bartender 5)Resort Deck Attendant 6)Head Sommelier 7)Wine Steward -Department: Entertainment 1)Lighting Technician 2)Sound Technician 3)Stage Manager 4)Video Technician -Department: F&B Mgt. 1)Asst. F&B Manager 2)Sanitation Officer -Department:Hotel Administration 1)Chief Purser 2)Clearance Officer / 2nd Purser 3)Crew Purser 4)Global Administrator / Secretary 5)Guest Services Manager 6)Night Auditor 7)Receptionist Senior Receptionist -Department: Housekeeping 1)1st Housekeeper Asst. 2)Asst. Chief Housekeeper 3)Ast. Stateroom Steward/ess 4)Hotel Utility / Custodial 5)Officer / Staff Steward 6)Stateroom Steward/ess 7)Tournant / Pool Host -Department: Laundry 1)Laundry Master 2)Laundry Staff -Department: Restaurant 1)Asst. Waiter/ess 2)Cafe Attendant 3)Crew Mess Attendant 4)Head Waiter/ess 5)Maitre D'World Cafe 6)Restaurant Manager 7)Restaurant Supervisor Room Service Steward 9)Room Service Supervisor 10)Waiter/ess -Department: Shore Excursion 1)Shore Excursions Staff Сите заинтересирани кандидати нека го испратат своето CV на info@majomi.com.mk најдоцна до 12.04.2016
Порано знам доста се исплатеше да се работи на брод и тие што одеа да работат на брод беа дебело платени. Дали сега се исплати да се работи на брод?
Абе од овде знам дека се повисоки платите. Мислев како за на брод дали уште плаќаат убаво, како што плаќаа порано.
Зависи за која позиција станува збор. Ако си на позиција за плата, платите се 900-1200$, што според мене е малку за да одиш. Ако си на позиција за бакшиш, повисоки се примањата во зависност од крузот, какви гости, колку ќе остават бакшиш. Претходно видов дека сакаш да аплицираш за келнер. Како прво, не можеш од старт да бидеш келнер, мора да добиеш промоција за тоа, а почнуваш како помошник келнер. Тоа ти е на Господ белјата. Трчаш како лудак, го слушаш келнерот и треба да му се повинуваш. Некои се супер луѓе, можеш да оствариш супер комуникација и да „растурите заедно“ од страна бакшиш, а ако ти се погоди некој мрзлив, ќе те убие од трчање за безвезе. Порано беше многу тешко (за RCCL зборувам) да добиеш промоција, сега со новите бродови се разместија луѓето и добија позиции. На келнерот паѓа товарот да ја научи секвенцата на служење (не е како по нашиве ресторани, шлак храната на маса и толку). Да продава, да прави рејтинг. Да знае се од вина, да може убедливо да препорача вино и да го продаде (за успешна продажба се смета секое шише од над 60-70$), да ги натера чипатоните да пијат флаширана вода (Evian или Pellegrino - 6.99$ од шише), а не морска преработена вода. Тој треба да балансира измеѓу неговиот сервис и на помошник, да работат како тим, да се претстават еден со друго, а сепак сите санкции подоцна ги сноси келнерот, ако нешто тргне по зло на станицата. Келнерот работи доручек, ручек и вечера ако е sea day, а работи само доручек ако е port day. Асистентот има смена или доручек или ручек (не и двете) и вечера обавезно. @macka91 со сето должно поштовање, додека не одиш, не си запознаена со се, верувај.