Здраво, дали имал некој искуство со работа на речен брод , речен крузер низ Европа што крстарат да ми сподели информации на кој начин и преку која агенција се аплицира? И дали регрутираат за новата сезона, која би требало да почне некаде крај на март почеток на април, заради ковидот? Кој знае може да ми пише и ЛП. Благодарам многу!
Има, да, во зависност од искуството може и сега да се најде работа. Јас не аплицирав преку посредници туку директно во компанијата на еден од огласите тука
Имам договор за речен и средувам германска виза, прв пат одам на речен. Аплицирав преку SAPKO од Бугарија, све одеше преку интернет и они не бараат пари ама за документиве, одела, уверенија за не осудуваност итн.... ќе потрошиш пари и нив тоа им е доказ дека си озбилен чим инвестираш пари. После имаше интервју по Скајп.....иначе компанијата е америчка GCCL, и генерално на речен повеќе се работи него на океанските али затоа одиш дома секои 3 месеца и добро се платени.
За која позиција на ГЦЦЛ? Знаеш дека на 2 брода само остануваат, така? А упорно пуштаат огласи за вработување..
За Cabin Attendant имам договор, ми го пратија пред две недели со распоред на патување, гарантно писмо сите документи за виза со печат од Малта. Достоверна ти е информацијава дека само два брода остануваат на GCCL? Треба да се распрашам....
Да точни се информациите, ќе ти пишам порака Сега ќе го продадат тој низ Франција што крстари, мислам МС Бизет беше.. Работев за нив нешто пред 2год, имам пријатели што работат во канцелариите на ГЦЦЛ со кои сум уште во контакт, баш пред недела дена паднавме во муабет на оваа тема. Германската виза од аплицирање до амбасада рачунај 3-4 недели. Откако поднесеш за 4-5 дена ќе ја земеш ама што после.. Да се надеваме дека ќе те викнат.. Иначе топ компанија беше, се некои баби и дедовци американци се патници. Веќе имаат се видено, не се журкаат, не се изживуваат врз вработените ..
Ај пиши ми порака. Посредниците се од Хрватска, сите документи изгледаат оригинал, регистрирани се на Малта, провизија не бараат... не гледам некоја корист за нив да ме лажат или да ми пишуваат. Еве баш гледам на нивниот сајт MS River Harmony иде по закажаната рута на Рајна, нудат аранжмани за гости.
Шапко е бугарска агенција, не знам со кои други соработуваат За договорот нормално се ОК изгледа и ОК е ама проблемот е во тоа што може и да земеш виза а да не те викнат. Можеш и низ групите на фб да читаш лани колку не ги викнале.. Значи они имаат 5 брода од кои 2 пловат низ франција а таму не можеш со виза, само со еу пасош. Ариа на пример оваа година нема да плови. Во 2023 ќе плови. Исто и chanson.. И двата низ франција. Хармони плови оваа година, 2 неделни крузеви низ германија во најголем дел и базел и стразбур..Adagio исто ама низ источна ЕУ.. и на тие два си се.. Мелоди, концерто и рапсоди не им се веќе во агенда. Имаат они и други бродови, експедициски на пример или по Нил, ама таму не ги распоредуваат тие со визи
Јас имам договор за Хармони, го имав уште 2019 али закасни визата, но сега они ми пишаа дали сум заинтерсиран? и пак ми пратија договор, имам закажано за амбасада на крај месец. И баш им пишував дали е моето место загарантирано, да не ме остават на цедило.... ми одговорија дека сигурно, ме чека работно место чим добијам виза. А како ќе проаѓа време мислам дека ефектите од пандемијата ќе се смируваат и ќе се враќа се во нормала. I hope so.
Не е до пандемијата проблемот, туку до одлуката од горе. Лани и преклани ептен ги погоди пандемијата бидејќи они зависат од американски патници, а тие почнаа да идат кон крајот на летото 2021 ..така да, не е до пандемијата.. Секоја година регрутираат дупло повеќе од што им треба персонал бидејќи многу едвај по 1 месец издржуваат. Особено ресторан.. За собарките олеснителна околност е тоа што не се перат на бродот чаршафите од креветите, ги праќаат на копно Ама затоа ротираат по 1 секогаш во laundry за да диплат салфети и чаршафи од ресторан..
Ма само нека ме викнат ќе издржам се... јас работев на океански бродови како чистач али имав додир со собари, на укрцавање помагавме и знам што е работање по 15 сата дневно, така да од работа не се плашам. Се плашам дека ќе се вртам у круг без работа пошто више направив 34 години а не сакам кариера во драгстор кај нас. Плус на речни бродови имат троа повисока плата и се оди дома после 3 месеци, а на океанските после 6 месеци.
Ако сакаш со бродови да продолжиш бараш со швајцарски договор. Барем колку толку пензиско ќе имаш.. Со малтешкиве договори немој да заборавиш да си платиш данок во мк, ќе те одерат ако те земат на пик 10% од она на трансакциска што ти легнало.. колку беше бејзикот за собари 1300 или тука некаде.. За кеш типсот на брод нормално не плаќаш..