Јас ја имам поврзано картичката со сметка во банка, иако немам префрлано пари. Од банка ќе земеш Свифт број и ќе го поврзеш, јас не ни можев да отворам сметка на Пајонир без таа од банка. Од Пајонир само плаќав директно, баш завчера.
Освен свифт и ибан други документи не бараат? Кога ќе префрлиш пари пиши искуство. Со оглед на ситуацијава друг избор немаме за МК.
Ако имаш континуирана заработка тогаш е во ред ама ако имаш еден месец а два немаш заработка тогаш не се исплаќа.
За вадењето пари не се согласувам, се губи на конверзија и се плаќа такса плус, ако ти е side gig за не голема сума, а не редовна работа не се исплаќа вадењето. Башка имаше едно време реакција од банките дека многу им се вадат пари од банкомати од странски картици. Јас не вадам, плаќам и најчесто ми зема 0.70$ провизија или ич, зависно од местото. Се надевам ќе се реши проблемов. Ама ако поврзувате со наша банка мора да пријавувате во ујп и да си платите данок.
Подобро да ги извадиш отколку да дојде до ваков проблем па да ги замрзнат. Се согласувам дека доларот е паднат многу ама подобро нешто отколку ништо. Може и тие пари да пропаднат со овој банкрот, не верувам дека се сигурни парите. Ќе почекам и јас некое време да видам како ќе се одвива ситуацијата, не ми е за брзање сепак можат 180 дена да стојат парите на платформата. Ако не се најде подобро решение тогаш единствено ни останува поврзување во банка и докажување од каде де парите, плаќање данок и ред други работи.
Ова го најдов на фб, ако ве интересира прочитајте. Спојлер Posto mnogima ovde ocigledno nije jasno i nisu do kraja procitali tekst. Ja ovo radim iz najbolje moguce namere da dok pronalazim informacije koje su potrebne meni kao korisniku Payoneer-a, pomognem i vama ostalima. Nemam nikakve veze sa Payoneer-om, ne radim za njih, i jos uvek ne raspolazem sa svim informacijama, ali sam dobra u pronalazenju istih, otuda sam i zaposljena kao Research i Strategy associate u firmi koja se bavi slicnim slucajevima. Zamolila bih vas sve jos jednom da post ne spamujete, jedna sam osoba, i pokusavam da pomognem svima, ali to definitivno necu raditi ukoliko se ponasate onako kako se sada ponasate. Za rasprave, teorije zavera i ostale komentare imate postove nize. Hvala vam svima na razumevanju i strpljenju. Cao drugari, zamoljena sam od strane nekih korisnika grupe da napravim novi thread koji ce sluziti samo i iskljucivo proverenim informacijama. Pre svega mislim da je vazno da svi razumemo sta se tacno desava, ko su igraci i kako je do toga doslo, kako ceo sistem funkcionise i zasto jos uvek nema potrebe za panikom. Dakle, hajde da samo pojasnimo za pocetak par stvari, Payoneer nije bankrotirao, Payoneer nije blokirao novac niti karticu, Payoneer nema niti je ikada drzao vas novac, cak ni kada je vas novac na Payoneer virtuelnom racunu on je vezan za irtuelni IBAN u banci koja je drugacija za svaku valutu, Payoneer nije odgovoran za vas novac, i to je naglasio u “Terms and Agreement” sekciji kada se otvarali nalog pri Payoneeru. Payoneer je samo i iskljucivo provajder virtuelnih bankovnih racuna. Wirecard AG je glavna i osnovna kompanija, ona se bavi procesuiranjem placanja i uz to pruza neke druge finansijske usluge, koje za ovu temu nisu vazne. Wirecard AG je kompanija koja je proglasila bankrot. Medjutim, Wirecard AG nije kompanija kod koje se vas novac nalazi, zahvaljujuci britanskom regulatornom telu, u daljem tekstu FCA. Wirecard Solutions limited je sestrinska firma kompanije Wirecard AG, ali one su potpuno odvojene. Vas novac i novac svih korisnika Payoneera se nalazi kod kompanije Wirecard Solutions Limited, koja je inkorporirana u Velikoj Britaniji. Wirecard Solutions Limited vas/nas/korisnicki novac ne drzi zajedno sa svojim novcem. Wirecard Solutions Limited je kompanija koja u saradnji sa Mastercard i Visa izdaje kartice, u nasem slucaju debitne Mastercard kartice, koje su spojene sa nasim virtuelnim racunima. Novac sa kartice ne mozete povuci. Svaki buduci priliv vise nece direktno ici na karticu Wirecard Solutions Limited, vec direktno na virtuelni Payoneer racun sa kog novac mozete povuci na svoj standardni devizni racun. • Ukoliko je vas virtuelni racun zajedno sa karticom bio u USD valuti, vas novac se nalazi na KORISNICKOM racunu Wirecard Solutions Limited u Americkoj banci First Century Bank. • Ukoliko je vas virtuelni racun zajedno sa karticom bio u EUR valuti, vas novac se nalazi na KORISNICKOM racunu Wirecard Solutions Limited u Nemackoj banci Wirecard Bank (ovo je za sada neproverena informacija, pa vas molim da malo pricekate kako bih iskopala info). • Ukoliko je vas virtuelni racun zajedno sa karticom bio u GBP valuti, vas novac se nalazi na KORISNICKOM racunu Wirecard Solutions Limited u Britanskoj banci Barclays. FCA je zbog proglasenog bankrota kompanije Wirecard AG u cilju da zastiti nas, korisnike, zabranila kompaniji Wirecard Solutions Limited da nastavi sa normalnim poslovanjem i zamrzla sve korisnicke racune do daljnjeg, kao i racune kompanije Wirecard Solutions Limited, kako kompanija Wirecard AG ne bi imala pristup tom novcu, i kako taj novac ne bi bio iskoriscen za pokrivanje malverzacija koje se desavaju u toj kompaniji. Iako Wirecard Solutions Limited jeste deo grupe Wirecard, Wirecard Solutions Limited je potpuno nezavisna kompanija, koja pored toga ima sasvim odvojen upravni odbor kao i regulatorne i racunovodjstvene standarde. Wirecard Solutions limited je finansijski nezavisan u odnosu na Wirecard AG, i pored toga je zabelezio dobit u iznosu od 2.5 miliona funti pre oporezivanja u 2018. Godini, ovaj podatak je preuzet iz Agencije za privredne registre Britanije, tj sektora Companies House. Link za Companies House: https://www.gov.uk/government/organisations/companies-house To sve znaci da ukoliko Wirecard AG propadne, Wirecard Solutions Limited moze nastaviti sa radom kao izdavalac kartica. Wirecard Solutions Limited i Wirecard AG nisu ista stvar, zasebno su regulisani entiteti, cak ni ne spadaju pod istu jurisdikciju, stoga je novac koji je zarobljen kod Wirecard Solutions Limited potpuno zasticen, kako kompanijski, tako i nas korisnicki. Ono sto se trenutno desava je istraga kompanije Wirecard Solutions Limited kako bi regulatorno telo FCA moglo da ustanovi da li se malverzacije kakve su se dogodile u sestrinskoj firmi desavaju i u Wirecard Solutions Limited. U sustini, Wirecard Solutions Limited ceka da FCA i Mastercard dozvole nastavak normalnog funkcionisanja i odmrzavanja racuna. Koliko ce taj proces trajati se ne zna. Treba imati na umu da su zakoni Velike Britanije vrlo striktni, da je FCA brzo reagovala i da Wirecard Solutions Limited za sada nije imao nikakav problem u dosadasnjem poslovanju, da je Wirecard Solutions Limited verifikovan od strane Mastercard i Visa kao kompaniju koja je nezavisni nosioc licence. To u prevodu znaci da je Wirecard Solutions Limited daleko legitimnija kompanija od kompanije Wirecard AG. Pored toga je vazno jos jednom ponoviti da Wirecard Solutions Limited sredstva korisnika u ime Payoneer-a ne cuva na svojim bankovnim racunima sa kompanijskim novce, ona se bavi samo i iskljucivo karticama. Zbog toga je novac nas/korisnika ogradjen i zasticen u partnerskim bankama popur Barclays banke, koje su velike, legitimne i dobrostojece banke. Dakle sva vasa pitanja vise ne trebate upucivati Payoneeru, jer Vas novac nije kod njih, najbolji izbor kontakata je FCA direktno, kako biste pratili razvoj situacije kao i saznali kada ce i kako doci do odmrzavanja racuna, i sama kompanija Wirecard Solutions Limited. Na ovom linku mozete pronaci kontakt kompanije Wirecard Solutions Limited: https://register.fca.org.uk/ShPo_Fi...KLfpXE4-nnh5o48oKPYpaWa3QDYMG0pW4ejqfjcU-IAKU Broj telefona za WCS ltd. je +44 191 227 5450 Email adresa na koju mozete pisati je cards.enquiries@wirecard.com Radno vreme WSC ltd je od 10-18h radnim danima, vikendom ne rade. Na ovom linku mozete pronaci kontakt regulatornog tela FCA: https://www.fca.org.uk/contact Besplatan telefon za FCA je 0800 111 6768 Iz inostranstva mozete pozvati i na broj +44 207 066 1000 Radno vreme FCA je 9-19h po nasem vremenu, subotom od 10-14h po nasem vremenu. Na ovom linku mozete pronaci korisne informacije: https://sifted.eu/articles/wirecard...T7ssOZlm1a__KwLme4bqbe8GyZTcHgwIzWUEcFdrSB5o8 Za dalje informacije molim vas pratite ovaj post, ubacivacu informacije kako ih budem nalazila i dobijala. I hvala na razumevanju sto neu stizati bas svaki dan da vas spamujem. Takodje bih vas sve zamolila da postavljate jasna koncizna i konkretna pitanja ako ih imate, da ne ponavljate pitanja i da ne delite netacne i neproverene informacije. Svima nam je u cilju da saznamo sve sto mozemo i resimo problem koji je nastao, zato hajde da budemo civilni i svesni da i drugi isto tako pokusavaju da dodju do tih istih info. Hvala!
А, некој да сугерира работодавач, social research, нешто со англиски, германски јазик? Јас ги препорачувам VEEVA за research.
https://www.fca.org.uk/news/news-stories/requirements-imposed-wirecard-authorisation Добри вести, од 30ти јуни продолжува нормално да функционира Payoneer.
Јас колку што сфатив моментално може да се врши плаќање со и подигнување само на оние средства кои беа досега замрзнати, додека пак за правење нови трансакции од UpWork на Payoneer и притоа плаќање со или подигнување на истите е се уште оневозможено? Или лошо сум разбрала?
Да и јас разбрав така. На тие што им ги замрзнаа средствата сега можат да си ги извадат без провизија. А за идни повлекувања мислам дека ќе следуваат нови картички. Го прекинуваат партнерството со WireCard.
Кажете ми дали некој префрлал пари од Пајонер на сметка во МК? Кои документи ги бараат? Се изначитав различни мислења и врска неам што е точно. Мене пред неколку години ми идеа приливи од странство на сметка (НЛБ) и никакви документи не ми бараа освен да потпишам изјава за потеклото на парите. Сега да не има некои измени знае некој? Се мислам дали да ја чекам новата картичка од Пајонер или да пробам да префрлам пари на сметка.
Треба да отидеш во НЛБ да ти дадат IBAN и SWIFT. Ги внесуваш потоа во Пејонир и можеш да правиш withdrawal во банка кај нас. Со новите акаунти последниве години автоматски бараа да се поврзе пејонир со банка овде како гаранција и сите се поврзани. Тебе ти е очигледно постар и затоа не си до сега. Првиот пат ќе ти бараат потекло за парите сигурно, потоа не. Исто така ќе треба во УЈП одма да ги пријавиш за оданочување како прилив на сметка. Ако не ти е голема сума на пари, и ако немаш редовен прилив на пари, туку периодичен, подобро е да ги чуваш и чекаш да се разреши ситуацијата.
VEEVA работев пред 2 години, како social media researcher. Е сега гледам немаат таков оглас. Затоа прашуам ако некој работи, нека каже барем некоја сигурна фирма. Треба да си кажуваме едни на други и работодавачи. МЕне ништо не ме чини ако дадам инфо.
Дали имаш искуство со пријавување данок во УЈП? Прашувам затоа што ме интересира дали доколку сега се почне со пријавување, сметајќи дека е месец јули, ќе треба да се оданочат сите средства од оваа година - од јануари се досега, или се започнува од месец јули и се продолжува натаму?
Се што имаш прилив на пари на сметка треба да се пријави, и да се оданочи. Ако си немала до сега прилив на пари, нема што да пријавиш за оданочување.