Здраво. Координатор сум во АВОН, секој што сака да заработува на брз и лесен начин и да соработува со тимот на АВОН нека ме контактира во порака. Поз
Здраво девојки, доколку има некоја од Вас што сака да остварува дополнителен приход или има потреба од финансиска помош, нека ме контактира во порака! ☺
Не ми е јасно зошто после толку многу најави и рекалми за Black Friday , комплетите што ги нудат ги немаат на залха ? Конкретно прашувам за комплетот Attraction женскиот и машкот. Многу нормално дека кога имаат вкава понуда дека ќе имаат и зголемена побарувачка. Порачувам од една пријателка , па ме интересираше како оди постапката кога има вака недостик и дали би ми стигнале комплетите?
Зависи дали е на сиво или црвено комплетот. Претпоставувам е на црвено што значи дека ќе стигне наредна кампања.
Затоа што сите залихи за македонскиот пазар ги одредува еден главен уредник за цел Балкан. Да речеме, од тој комплет он предвидел да се продадат 50000. А авон македонија сега има побарувачка од 95000, така да поднесуваат барање за итни реобновливи залихи, па од таму црвеното светло и е недостиг. Штом ги пратат залихите, ќе им стигнат и на претставниците. Инаку магацин во мкд ниту на балканот не постои, сите што добиваме, добиваме од Романија
Гледам има доста зачленети во АВОН на форумов. Јас сум исто зачленета ама немам направено нарачки не се сеќавам точно од кога. Сепак ми стигаат пораки на телефон од АВОН. Не знам ни корисничко име, ниту лозинка за да се логирам на сајтот. Дали е можно некако повторно да си се активирам да си правам нарачки? Претходно жената што ме зачлени ми ги правеше нарачките, но веќе не сме во контакт. Денар не заработив ама ајде барем некои производи ми испаднаа да ги земам бесплатно.
jas mislam deka taa sto te zaclenila moze da ti pomogne. ne znam koj drug bi ti ja obnovil lozinkata i pretstavnickiot broj ako ne koordinatorkata.drug izlez moze da ima ako se obratis preku email na avon makedonija
Пак јас ќе замарам тука. Успеав во стари разговори на FB да си ги најдам корисничкото име и лозинката. Long story short, решив повторно да направам нарачка. Е, арно ама сигурно повеќе од 6 месеци немам нарачка направено и сега ме интересира дали сеуште се сметам како член и дали е можно да ме имаат тргнато од системот? Пробав сега да внесам некои производи за нарачување и кога ќе стигнам до крај ми излегува следново: „Причина за сопрена порачка: Сметката е затворена“. Дали оваа што ме зачлени ми ја затворила сметката и што треба да правам според вас? Според мене ако ме имаше отстрането не ќе можев да се логирам на странава, немаше ни СМС да добивам од АВОН. Што мислите вие?
Не може да си излезена од систем, еден ембг останува за навек. Не ти е активен профилот, не е таа што те зачленила крива, ти треба да си обновиш податоци, јави и се на координаторката, нова регистерска карта, и готово, порачката ќе си пројде без проблем.
Има ли некој повеќе информации околу позицијата “Регионален менаџер за продажба”? Или можеби искуство? Однапред благодарам
Одговорност за +80 лидери, +2000 претставници. Сериозно големи бонуси. Детали, аплицирај, ќе те викнат на интервју, се ќе ти објаснат Регионален значи дека тој менаџер менаџира 2-3 градови, освен ако назнаката не е само за една локација. Возило, канцеларија и сите потребни работи, се на фирмата трошок.
Се зачленив преку интернет, денес ми стигнаа брошурите, но никакви повеќе информации. Како се прави нарачка? Знам дека треба да се најавам на страната но не го знам претставничкиот број?!
Кој ти ги пратил брошурите, тој ќе ти даде бројче Пиши му/и слободно, штом веќе направил трошок за да ти прати брошури, побарај си бројче кај него не било каде.
Здраво. Јас сакам да станам претставник на авон и штотуку пополнив апликација на страната на авон. Дали би можела да ме информираш што понатаму како да дојдам до претставнички број и слично.