Да за 7 имам и јас, ама за 6ка не ми стигна, значи и тебе не Ај ако некој го има ќе ни слика, се надевам.
@Kaley Кај мене не стигна флаер нето за К6 како и кај сите мои претставници, штом и кај тебе нема или воопшто не постои за к6 или они имаат некоја голема грешка направено
леле колку се нервирам,нема шанси да успеам да направам 22 000,а колку сакам да ја земам чантата и паричникот уфф.....
@delevingne Не се разочарувај однапред, можеби баш сега во овие три кампањи ќе направиш 22000, јас ги имам тие од мотивациската во К3 со Cherish парфемите, ташната ја подарив, а паричникот си го задржав, ми се допаѓа. Од трето ниво највеќе фустан-обетки и чанта-накит (само ланче) ми се допаѓаат мене не знам што да одберам пошто за ташната ми е, накитот или ќе оди за продавање или за подарок
леле уште не ја смениле програма за к6 од нет,а толку ме интересира што има во специјална понуда и фокус 7..офф
Не се нервирајте девојки сменето е сега проверив. Во специјалната понуда нема ништо убаво и ефтино. Delevingne мила во фокусот има доста убави и ефтини работи можам да ти ги пишам шифрите ако го немаш.
Луѓе ова прв пат ми се случува. Предходната недела пуштив порачка во четврток. Редовно. Вчера да видам дали е фактурурана гледам стои ПРИМЕНА и пишува ДОПОЛНА. Баш се зачудив. Ај викам грешка и чекам да се фактурира. Денес гледам, ја нема воопшто. Избришана. Сега не знам што да правам. Голема порачка ми беше, над 6000 ден. Сега на луѓево што да им кажувам? Да вртам да се бунам дали ќе ми решат нешто?
@ennaz Дополна си стиснала по грешка најверојатно но дополна не стига, мора да има редовна за дополната да се залепи за неа и стигаат заедно. Ја избришале затоа што веќе е друга кампања. На некои од моите претставници им се случило истото, ама изреагирале побрзо па после тоа пуштиле уште еден производ од 70 денари како редовна само за да се залепи дополната и така го решавале тоа. Во твојов случај мислам дека се ти е во вода отидено веќе, но за секој случај барај го координаторот нека препраша иако не верувам дека ќе направи нешто.
Сите претставнички на Авон ме интересира што правите кога пример ќе порачате некој производ, а тој што го порачал нема да го земе и плати (безразлика од која причина) а пример се работи за поскап производ? Прашањето ми е поточно дали има начин да се врати некако? Од една школска минатиот месец имав порачка очила 300 денари донесе пари ги зеде, овој месец гледам во каталогот се пишала кај едно ланче од 400 денари и еден прстен од 290 па незнам дали да и ги испратам, по природа е малку несериозна личност може да ги плати а може и не. Едно друго девојче се пишала кај моливче за очи 139 денари и за тоа незнам дали да и го праќам и таа е истата може ќе донесе пари може не, не се знае. А порачките освен на мајка ми и брат ми, никому друг не му ги давам се додека не ги плати. Затоа сакам да знам дали има начин ако не ги земат и платат да се вратат произодите без притоа да платам било што за нив?
Абе можно е и тоа. Ништо. Ќе пуштам порачка денес од нов каталог, па ќе покривам разлики во цена (само 2-3 производи ми се поскапи) и ќе пробам да соберам 22000. Ова може и на добро ќе испадне.
Рекламацијата на Авон производи се врши доколку производите се оштетени/ неправилни/ сменети по грешка итн. Баш за овој проблем мислам дека не, освен доколку координаторот ти излезе во пресрет па ти помогне доколку некој некогаш те извиси, за поскап производ, за да не плаќаш од свој џеб, а така 2-3 производи во една кампања посебно, не знам дали би ти ги примиле пошто нели, истите ќе видат дека се е во ред со нив и нема грешки (освен прстенот кој може со причина погрешна големина да се "испере").
@Kaley повели линк од панорамата http://www.avoncosmetics.com.mk/REPSuite/static/campaign/C06/netna_C06.pdf
дали некој го доби подарокот вреден 3000 и нешто денари ? јас сега дознав за тоа и одговорив на таа анкета ама на крајот видов дека резултати биле објавени денес па се разочарав..
@delevingne Јас го направив пред некој ден, ама штом немам известување не сум добитник. Дали пишува каде ги има резултатите?