Здраво феминки, вака , би сакала да ве прашам дали ви се има случено некогаш да купите некое парче облека и да ви се упопасти уште на првото носење??? мене ми се случи тоа со едни панталони, и сега незнам што да им правам, испукаа по рабовите, и завалаа и се излитија меѓу нозете, сега изгледаат како доодени а всушност се носени само неколку часа?? сакам да ги вратам ама некои познајнички ми велат дека нема да ми ги врати газдарицата, како демек ми биле тесни бла бла бла... ви се има ли и вас нешто слично случено, дали ви ги рекламираа??? фалаа
Веќе кога се отвори ваква тема, да ја искористам приликата По правило, не би требало да се продава производ кој што е со таков квалитет. Но бидејќи тоа не можеме да го промениме, одиме кон останатите опции. Уште пред да се купи, треба да се провери квалитетот бидејќи веќе ако купувате (нека биде примеров конкретно за облека) гардероба, треба малку од малку да се разбирате и од квалитет, а не само од мода! Веќе кога и тоа ќе помине, бидејќи секогаш не можат на прв поглед да се проценат многу од работите, праксата покажала дека се' е до тоа за каква продавница се работи. Во сите западноевропски и американски продавници, најчесто се признаваат кога грешката е евидентно дека е до нив. Ако се чува сметка и етикета, постои голема можност да ја заменат и притоа и да се извинат заради изгубеното време на купувачот. Бидејќи кај нас ништо не е толку едноставно и ништо не оди ниту на цивилизиран, ниту на културен начин, веројатно ќе завршиш со по некој погрден збор и дупло да си ја наплатиш нивната грешка. Ако се работи за продавница од која се познава дека е според некакви стандарди, има некакви шанси за замена или враќање. Ако се работи за помала продавничка, купувачот е оставен на милост и немилост на културата и здравиот разум на продавачот (а изгледите се мали да ги има позитивните карактеристики ако веќе се осмелил да продава стока со слаб квалитет). Според ова, најдобро е да си ја испробаш среќата и културно да им објасниш што се случило. Ако не сторат ништо во врска со тоа, ќе знаеш дека си се обидела. И нормално, ако наидеш и на негативни зборови, настапуваш со најдобриот маркетинг: со пренесување на веста на сите останати кои ги знаеш дека продавницата има облека со лош квалитет. Така самата продавница губи најмногу иако немаш ништо добиено.
gi kupiv pred dve nedeli i ova mi se sluci. problemot e vo toa sto ne mi prifakaat reklamacija bidejki ja nemam fiskalnata oti ne mozam da ja cuvam so nedeli. mmogu mi e zal. da mozam da najdam fiskalna samo da im ja pokazam....
Ако се сеќаваш на дата кога си ги купила пријави во Агенција за заштита на потрошувачи. Под таа шифра, цената и моделот ќе ја најдат смтката на примерокот од фискалната. Не е мала сума за да забаталиш.
За правна помош можеш да пишеш на sovetuvanja@opm.org.mk (ова е Агенција за заштита на потрошувачи) или директно да ги пријавиш во Државен пазарен инспекторат. 5680ден. не е цена за занемарување. Од инспекторатот ќе превземат мерки, сигурна сум. Со среќа
Мене ми се случи со едни чизми, без фискална ми ги сменија и ми дадоа нови, ама во една продавничка, ништо ексклузивно како Бата.пробај, отиди им така. Видиш, добро е што не давам толку пари за чевли кои имаат само име, а не квалитет