Дали суеверијата спаѓаат во ѓаволски раб нетреба да се верува во нив? Ме интересира и за гледањето на кафе превртување филџан дали е грев?
Ако Господ ни заповеда да го љубиме со сето срце свое, првенствено него, а со иста таква љубов и своите ближни, ни заповеда поради нашата грешност. Таа негова основна заповед произлегува од безусловната љубов која ни ја дава. Дали следствено на тоа имаме право слично да постапиме према своите ближни на кои сме им пружиле безусловна љубов? Према децата кои залутале, на кои им се стврднало срцето према родителот, кои заборавиле на љубовта која ги создала? Дали треба да ги потсетиме за секоја една жртва, за секој еден момент на радост,тага и блискост, имаме ли право на тоа? Или трпение и молитва само? Секако дека ќе го гушнеме заблудениот син кој се покајал, прашувам што и до каде во моменти кога најмилото туѓо станува?
Денеска карши ист гејт и зградите што се градат во 4 и 40 видов двајца млади машки како послаа на земја машки дуксер и стоеа гледајки кон дуксерот на земја рацете им беа прекрстени нормално како кога си стоиме додека ги гледав двајцата се наведнаа врз дуксерот потоа пак се исправија не можев да се изначудам се мислам да не се молеа такво нешто досега не сум видела..?
Се клањале (се молеле) и се муслимани. Нормално нешто затоа што тоа време вика оџата. Дуксерот е затоа што кога ќе бидат на земја главата треба да им е на нешто чисто
Помислив на тоа но не беа клекнати врз дуксерот и со рацете не го правеа тоа што иначе го прават муслиманите
Па не си ги гледала во цел процес, затоа што прво се почнува стоејќи се креваат рацете над рамена, после се става левата рака на градите, десната врз неа, после се навалува надоле како поклон, па пак се исправуваме, па после позицијата доле Еве вака како на сликата.
Дали некој од муслиманите може да ми каже дали е дозволено баш секаде да се клања? Како примеров погоре, надвор. Да, на дуксер ама земкара долу е прљава, а они се во обувки. Каде би земале абдест правилно?
Ако имаат абдес претходно земено, може било каде, само да не е во тоалет, и да не е пред слики е препорачано, па и каде што нема гужва, за да не се клањаш директно пред луѓе затоа што изгледа како да им се клањаш на нив. Ама во однос на тоа дека не е чисто, доволно е кога ќе паднеш на сеџде да си на чисто, лицето рацете да ти се на нешто чисто и колената исто. Подобро да се клањаш така отколку да пропуштиш намаз. (јас сум тазе муслиманка, ама според тоа што читав вака е)
Другар, христијанин, неодамна имаше ставено тетоважа со некои арапски букви го прашав што е, не ми кажа. Пред неколку дена, се врати од Турција и си зел бројаница, постојано гледам ја врти. Дали ова е нешто што е против христијанството?
Е, а да дефинираме суеверие? Мислам, ,,гатачки,, работи настрана, баба ми пример веруваше дека не се метело, ко ќе бил некој на пат. Мене чисто суеверие ми беше, ама ,,ѓаволско,,? Мислам освен живци шо ми кинеше, кај е гревот?
Нема никаква врска со христијанството. Ни за ни против. Теспих се користи при молитва, а многу луѓе ја вртат низ раце како начин за смирување, иако ретко гледам особи под 40 год, да го прават тоа тука во мк. За тетоважата, зависи значење кое име. Тоа што е арапски нема врска, а со исламот не би требало да е поврзана зошто по правило кај нас не се ставаат тетоважи. Како и да е, против христијанството не е.
Епа сеа па каква врска имаат гатачките со провосмукалката. Something to think about. Иначе суеверие спаѓа се она што не можеш да дефинираш зошто е штетно, како астрологијата на пример. Битно некој рекол дека е штетнo= (догматично) суеверие. И чисто колку да си скратам дополнителни маки и можни дискусии не дај Боже со догматичари и суеверисти пак ова https://en.wikipedia.org/wiki/Star_of_Bethlehem И ќе има знаци на Сонцето, на Месечината и на Ѕвездите; Исус, Лука, 21:25
Зошто верувала дека ќе се случи нешто лошо ако мети додека е некој на пат. Прво, наместо да остави на Божја волја, верувала дека од нејзе зависи дали нешто ќе се случи или не и друго, не метела кога е некој на пат, ама метела во недела, наместо да оди во црква (Памти го денот на одмор, за да го празнуваш; шест дена работи и сврши ги во нив сите работи, а седмиот ден е одмор на Господа , твојот Бог.)