Ама за добра (читај исплатлива) логика треба и предвидувањата за иднината да ги земеш во предвид За детто поима немам дал е добро-потаман ил не, не сум го (о)пробала, ама еве тебе ќе ти верувам на збор, можда па ти поискусна си се уверила какво е, детто Ништо одиме во таа тема штом одговорите за цените се кријат таму (мене ме занима дали ако е пониска сегашнава да спремам залихи или не, за сегашниве цени не ми треба тумачари си ги знам)
Електричниве коли се супер за околината ама прилично небезбедно е кола што е толку тивка да се движи низ тесни маалски улици.
Не ми е јасно шо не разбираш. Биља рече дека нафтата стое цело време иста цена, даеов график дека не стое дека у последните 60 години има 5300 проценти инфлација и дека цената оде само нагоре. Да ќе оди нагоре особено ако продожи војната со иран.
Кој ве лаже така и зошто Остај ти последниве 60, јас за последниве 6 зборам. Иначе одамна требаше да ја нема, да биде криза за нафта, па крај на светот, па еве сега гледаш од Манчело уствари не ни ни треба нафта, ама упорно нафтата СТОО а квадратот двеста, осумсто, чоколадото поскапо од злато, јајцата ко да е секој ден Велигден. Ај до Велигден сите ќе се разбереме
Ами така е зборот де па сега Пред неколку дена буквално се извадив од памет кога на паркинг во Аеродром од нигде никаде гледам зад мене вози, а ич не слушнав дека приоѓа.
Чекај тек ко ќе почне аи да ги вози, тек тогаш ќе биде интересно. Да, апсолутно се отров, и безшумни коли и тротинети и све. Али ево, генерации претходно све глупо праеле, зошто да брчи кога може да не брчи. Иначе струјата од вселенска прашина се праи, супер еколошка е.
Електричните се поголеми загадувачи во буквална смисла и од моторите со внатрешно согорување. Фабриките шо произведуваат батерии, коли, се најголеми загадувачи. Термо електраните уште повеќе, за да наполнам електрична кола, РЕК или ТЕЦ треба да чади 10 саати да напрај струја за 2 саати на полнач колата. Второ, мала е мрежата на полначи, тргаш на пат, не знаеш кај ќе те остави и дали има негде полнач, и плус одзема време полнењето. Во зима највеќе ја губат ефикасноста, батериите ја губат ефикасноста, слабеат. Скапо одржување, сервисирање, замена на батерии од 5000еур нагоре. Не сум за 100% електрични возила. Хибрид може, особено тие на Toyota. На мала брзина до 50км/ч си возиш на струја, треба да убрзаш или угорнина се пали бензинскиот мотор. И убаво е шо тие на Тојота не треба полнење, ниту РЕК и ТЕЦ да чадат, сами си се полнат од регенерирање на енергијата од кочење, работа на бензинскиот мотор и сл. Тоа дека не се бучни, не се, па и бензински мотори не се бучни, по ново сеа и дизелите ги стишија, предат.. А се слуша дека доаѓа нешто, се слуша како зуење, и звук од гумите, особено на нашиве патишта итоа како зујат..
Не, не се лесно запаливи, безбедни се за тоа. До запалување може да дојде од преоптовареност и не правилно оптимизирана батерија уште од фабрика али реткост е, и од инсталацијата највеќе со тек на годините ако не се убаво заштитени од оксидација каблите, и највеќе се палат до сега колите со отто или дизел мотор ради не исправна инсталација. Се запали на паркинг од само стоење електрична Хјундаи или Тесла беше мислам некаде во светов, али 1 на 100 милиони. Така да, за сега за безбедни се рачунаат. Пред да излезат од погон им се вршат милион тестови и проверки.