Воведот за втората пример нека биде што претставува зависта и дека таа е многу негативна особина кај еден човек тесно врзана со многу други особини како его, незадоволство од сопствениот живот, љубомора итн. Зависта ја труе душата и не секогаш лесно може да се препознае човекот кој завидува. Следствено на ова, за заклучокот можеш да напишеш како да се заштитиме од зависните луѓе, односно да бидеме реални и искрени со нив најпрво да пробаме да ги разбереме бидејќи тоа се најчесто блиските од нашата околина бидејќи еден од главните фактори е дотогашното искуство и во краен случај можно е да им е потребен некаков вид на дијагноза и сл. Треба да стоиме подалеку од негативните луѓе каде интуицијата ни кажува дека се зависни, но ова треба да важи за личностите кои се среќаваме секојдневно во животот. Во главниот дел може да се направи паралела на зависта и љубомората и на кој начин се разликуваат, бидејќи зависниот човек не е секогаш љубоморен, тој може да ја посакува несреќата на другиот поради сопствено незадоволство, но тоа не значи дека би сакал да биде на неговото место. Зависниот човек не секогаш го посакува успехот за себе на другиот, тој посакува само негов неуспех и тоа го храни. Се радуваат кога некој иако е поуспешен од нив прави грешки, иако тие се наоѓаат на многу пониско ниво на успех. Мислам дека ме сфати отприлика како треба да изгледа есејот, можеш да допишеш и дали во минатото или моментално се соочуваш со зависна личност. Пример, некогаш и кога ќе ги споделиме проблемите со личноста, таа не гледа и наместо да не советува или само сослуша се смее. Може да биде знак за завист, и како ние сопствено тоа многу лошо го доживуваме и не разбираме зошто се однесувала така.
Дали е нормално за рок од 30 минути да успееш да напишеш писмена работа со од 250-300 зборови?Кај нас пола час за време на писмена се губи во избирање на темата бидејќи секој треба да гласаме за која тема сакаме,гласањето е на следниот начин: професорката на три ливчиња ги пишува темите и потоа на секое ливче става пр тријаголник,круг или квадрат и за оној знак кој ќе има најповеќе гласови таа ќе види која тема се наоѓа и за неа правиме писнена, потоа додека се одлучи ете се губат 10 минути, значи преостануваат 35, и останатите 5 минути ќе ги изгубиш за да изброеш сите зборови дали се 250, бидејќи кај нас професорката ако се помалце од 250 зборови и не важи писмената како заврешна и пишува слаба.Дали е така во сите средни училишта во Македонија или само кај нас? ПС. Втора година средно стручно сум
Така беше и кај нас. Мислам дека и 350-400 збора беше после во 3 или 4та година писмената. Веќе не се сеќавам помина време, но вака е кај сите, тоа е принципот на правење писмени во средно.
Епа треба мозокот да ви мисли.Кај нас беше, на лице место ти пишува професорката тема на табла ии имаш 40мин да ја напишеш.А за броењето зборови треба и осет да се има.Три страни се негде 250-300 збора
Според мене, сите вие ученици треба да стекнете самодоверба. Ако на повеќето не ви оди пишувањето, можете да му кажете на професорот дека сакате тест, а не класична писмена. Ако сте сите сложни, можно е ова да успее. Успехот ги следи на храбрите!
Многу глуп метод. Кај нас претседателот на класот влечеше тема и таа ја пишувавме или професорката бираше некој од дневник да влече. За темиве обично ќе ни кажеа овие 3 ќе бидат и ние ќе требаше да се спремиме.
Не бе, остај ги, неписмени нека бидат. Само ти да останеш после елоквентна, на било која тема, во било кое време, спремна да напише и 700 збора ако сакаш. Море, љубомора и нетрпење конкуренција, боо
Нема што да кажуваат што сакаат, а што не. Наставникот си работи по наставна програма во која е предвидено да се работи писмена работа по Македонски и не може да се отстапува од тоа. Наместо секој да седне и да повежба пишување, ти ги советуваш да бараат нешто нереално и невозможно. Тест е едно, писмена работа е друго. И не може да се заменува.
Да бе ова дома е, сакам-неќам дома тоа.Мора да се научат состави да пишуваат бе.Ние у школо на сите три јазици што ги учевме пишувавме.А овие ни на македонски не можат.Ама не прочитале ниедна книга, ниедно дело или нешто постручна литература од трачеви, жута штампа, овде ако нѐ читаат во С**с… итд И после ,,ај состав” епа прц Не може сѐ на готово.И за 3-4 год од сега ќе се жалат како у Македонија е лошо нема работа а не знаат уште есеј да напишат, CV не знае да си напише, а не па да знае како е на латински.Кај мене на факултет што сѐ се запиша годинава.. Една во индексот место да напише семестар: Зимски ( I ) , тргна да пишува: Не ме зезај..
Сега гледам дека сум ти пишала зависна личност наместо завистна или завидлива. Извини многу, немав спиено два цели дена кога ти го напишав тоа гледам и речникот ми е лош, се надевам дека немаш така исто и ти напишано. И за личностите кои се среќаваме секојдневно во животот, сум мислела на минувачите и познаниците кои секојдневно ги гледаме.
Нам секогаш ни давале три теми, во сите 4 школи и на денот на писмената само ќе ни речеа таа- и таа е темата и почнува одма писмената. 30 минути е едно, 45 е друго.
Смени некои зборови и нема да приметат. Види како треба отприлика, прочитај, и после со свои зборови раскажи го. И у школо сигурно ви имаат слика дадено отприлика што да пишувате у воведен, главен, завршен дел.