Да ве прашам нешто..дали некогаш професорот/професорката или настваникот/наставничката за писмена работа ви дава слободен состав,то ест на час темата да ви ја дава? И одма ви доаѓаат идеи? Мене на пример ми треба минута-две дури да склопам нешто во мозочево хаха Утре ќе правам ваков тип на писмена за состави и кој знае шо ќе треснам хахах Моцарт да го слушам убо ќе направам
Нас секогаш професорката на час темата ни ја дава. Само претходно ни кажува неколку теми, а обично тие се од дела што сме ги обработувале на часовите. И не знаeш за кое дело ќе ти се падни писмената. А инаку секогаш составите ги смислувам на час, тогаш најмногу ми доаѓа инспирација и најубаво можам да ги склопам речениците и да употребувам метафори. Дома да седнам да пишувам, па да го учам тоа, не.
Проза, поезија, цитати, извадоци Dali ke mozi nekoj da mi kazi kade mozam da najdam pismen sostav za vodata ili pak za zborovite vi blagodaram odnapred
Видете вака...јас ко бев прва година ваков есеј не ми бараа,ама ете на брачеда ми му бараат...јас немам ништо во врска со овој есеј,така да ако некоја од вас има нешто во врска со ова:Чехов-суптилен садист нека ми пиши тука или во ЛП Благодарам однапред
Ај ако може да ми напишете еден состав за оваа тема.. - Зимскиот распуст - ФАЛА ОДНАПРЕД НА СИТЕ ШТО ЌЕ МИ ПОМОГНЕТЕ !..
Нема што да се мислиш... Земи на интернет побарај нешто, не е тешка темата Спојлер Навистина незнам како прашувате за вакви теми, без навреда
може ли некој да ми помогне ми треба есеј за водата или за заштита на одата ако има некој нека ми пише фала однапред <3
чехов суптилен садист чехов суптилен садист ve molam pomognete mi treba esej na ovaa tema itnooo ee fala odnapres .
чехов суптилен садист Moeto prasanje nema vrska so ovaa tema.. no ke ve zamolam nekoj ako ja obrabotuval lektirata Pesni od Vlada Urosevik mi treba analiza na 3 pesni fala odnapred
Во тишината на ноќта мислата ти доаѓа во посета, за да те однесе на патот на славата или во лудило. Пред мене беше писателот, осветлен со пар високи восочни свеќи, ги пренесуваше на уметноста како жртва силите што ги беше собрал во сонот. Пишуваше за копнежот на човекот по среќа и правото на таа среќа, за можностите за лична слобода и слободата на избор. Ги истураше бесконечните изливи на неговата смеа и притаена иронија врз животот и луѓето. Пишуваше за тоа како едно болно општество создава болни, професионално и морално деформирани луѓе, луѓе кои не можат да допрат до вистинските вредности на животот. Ги опишуваше бирократите, возградените чиновници, изневерените мажи, полтроните... На своите ликови им препишуваше типични дејства за ситуацијата во која се наоѓаат. Ја исмеваше општочовечката особина, страв – страв од казна. Во моментите кога семејните основи се осрамотени, кога честа е изгазена во калта, кога порокот триумфира, „храбриот одмаздник“ иако гневен, сепак е слаб пред институциите и казните на општеството. Општеството е шпил карти, а животот комар во кој посилната карта ја „бие“ послабата. Човекот е чинот што тој го има, никакви други човечки вредности не се признаваат, умираат со униформата на послушноста и сервилноста, а нивната поданичка, исплашена, сервилна, ропска свест, самата себе си се држи во свест, зошто посигурно и поудобно му е да се робови, да им угодуваат на своите господари. Отворено им препорачуваше на луѓето да погледнат „колку лошо и досадно живеете“. Луѓето се одговорни за она што им се случува. Ниедна судбина не е однапред напишана за да не може да биде променета. Тој не мислеше дека со злото треба да се одговара „христијански“ – да се сврти и другиот образ. Сметаше дека човекот има право на свој и подобар живот од оној што му го доделува општеството, парите или чинот што ќе го стекне. Сепак општеството не беше „расположено“ за таквите напредни идеи. Неговиот прониклив, потсмешлив, а сепак благ поглед, поглед кој се разбира, од кој никој ништо не може да скрие ме врати во реалноста, за да провејува мислата во мене дека тој е сепак едно живо огледало и непресушно задоволство на модерниот човек, неопходен автор и неизбежно присутен Ова ти е нешто за Чехов,како ги пишува неговите дела,можеш ти и девојчето погоре да извадите нешто.
Ќе може ли некој да ми каже некое мислење за Тоше Проески или на Германски јазик или на Македонски јазик ве молам ми треба многу
Ми треба состав за Тоше Порески дали некој знаее да ми каже ви се молам многу ми е потребно,однапред благодарам
Темите кои ви ги даваат за писмена работа се најчесто од општа култура, или од литературата која ја читате според програмата. Кога правите писмена работа, од аспект на граматика и правопис она што треба да го имате се: 1. Вовед 2. Содржина 3. Заклучок Во воведот ќе напишете за што ќе зборувате (а тоа е темата нели) и тука може да ставите нешто што сте го прочитале на интернет (пр. за конзумирање на наркотици од страна на младите доколку е, колку е зголемен процентот на млади кои користат дроги и слично, од кога е тоа бурна тема во општеството итн.), и потоа ќе се префрлите на содржината, во која поопширно ќе опфатите факти, и неизбежно ваши ставови за темата која ви е дадена, примери од секојдневниот живот, од лично искуство. Во заклучокот треба да стои едно кратко резиме од се она што сте кажале, односно еден краен став со кој ќе го заокружите целото она што сте го напишале. Треба да имате пасуси, правилно напишани зборови, правилно разделени (префрлени од еден ред во друг), читко и уредно среден текст од овој аспект е многу важен дел од составот кој треба да ви биде оценет. Од страна на стилски изразни средства и не знам какви метафори и претерани, со поетски изрази како животот згаснува пред првото зајдисонце на младиот цут или љубовта која тече во вените како крвта и ни дава витални знаци во рајот и ангелите, никој не ви бара, и од никој не ви требаат. Разберете го тоа, и многу полесно ќе ви биде да напишете писмена работа доколку сфатите дека составот не ви го даваат оти мислат дека сте писатели, туку оти сакаат да научите како да напишете еден текст, убаво среден, интересен за читање, оригинален не по стилските изразни средства и занешотињи до бескрај и назад као да сте Бодлер или Едгар Алан По, туку по вашиот личен став. Дури и да противречите на темата која гласи Глобално затоплување или Љубовта е се на светот, па не се согласувате дека е така, едноставно пишете ЗОШТО, и тоа ќе биде потполно истата тема со вашиот став и никој нема да ви стави единица. Прочитајте еден текст од весник, или некој патопис или репортажа, или колумна од некој новинар за секојдневните настани, видете како е напишана, пробајте и вие. Не е ништо страшно и ништо тешко. Како планирате да научите да се изразувате и да се искажувате во животот понатака?! Срамота е да не знаете самите, односно да не сакате да се потрудите да напишете нешто. На почетокот може ќе биде за тројка и четворка, но со секое вежбање дома ќе научите се подобро и подобро да го правите тоа, и ќе биде краен, перманентен успешен резултат. Не разбирам како можете да трошите време и напамет да учите писмени работи во кои не друго, ги учите стилските изразни средства на тетка Зорица од петти спрат, шо ќе ви напише реченица: „ Љубовта е нишка која човекот го врзува со среќата и небото со земјата, и рајот со срцето и кравите со тревата и комонаутот со атмосферата. “ За такви глупости нема потреба да губите време. Кратко, јасно, концизно, едноставно но убаво опфатена целата тема, за или против не е важно, важно е да поткрепите со факти, или примери, или пак да раскажете лично искуство на одредена тема доколку тоа се бара од вас. Повеќе од тоа никој не ви бара. Пријатно.
Mi treba pomos analiza na pesnite Ezero 1 Ezero2 i Ezero 3 od Mateja Matevski no kako za pismena rabota mi treba ke pravime pismena a ne mi ide analizata ve molam za pomos koj znae neka mi pise inbox