Што имаше потреба од “wtf chill”. Просто недоразбирање беше. Колку сте нападни, богами ви треба псикотерапија.
Поминаа три дена откако ми ги пратија активациските кодови и сега не можам да се најавам на с-банка. Дали некој имаше ваков проблем и како го среди? Фала ви
Следете ги инструкциите преку веб страната на Шпаркасе https://sparkasse.mk/Физички_лица/Сметки_и_картички/Дополнителни_услуги/Мобилно_банкарство.aspx
Пуштаат порака од каде треба да се подигнат, мислам дека во градот каде што студираш се подигаат, не можиш од било која Шпаркасе да ја земиш
Успева ли некој да влезе на апликацијата од шпаркасе ми бара пин и никако да се најави стои демек лоадира
Се обидов да ја вратам vibe on картичката зашто имам картичка у друга банка и моментално не ми е потребна, ми рекоа дека не може да се врати и е склучен договор дур навршам 25 години, ја не добив никаков договор од нивна страна, и не потпишав ништо освен за картичката за студентски оброк. Некој со исто или слично искуство?
И јас имав на почетокот проблеми, ама се обратив на studentimon@sparkasse.mk Слободно пишете им ажурни се и одма враќаат
Гледам дека многу од вас имаат проблеми со S-банкарство апликацијата на која и јас имав претходно проблем, но ми го решија со тоа што пишав на studentimon@sparkasse.mk Доколку имате било какви проблеми околу картичките и апликацијата, обратете се до нив, ажурни се и одма враќаат.
Мене и покрај тоа што имам 25 ми рекоа дека ми следи и немам трошоци дур имам статус на студент. Idk колку е точно.
Дечки, има некој кој ја пополнил апликацијата на Шпаркасе, а се уште не добил ниту смс ниту маил за подигање на картичката? Веќе две-три недели поминаа и ништо нема стигнато. Дали можеби треба да им се пише маил?