Труднички муабети

Discussion in 'Бременост' started by meU, Jul 23, 2012.

  1. danichap

    danichap Moderator Staff Member

    Joined:
    Jun 26, 2011
    Messages:
    16,615
    Likes Received:
    290,530
    Потребно е да се одбегне бременост при присуство на овие инфекции. Многу е важен твојот IgM статус.

    IgG покажува дека ти си ја имала некогаш инфекцијава или имаш имуност, па најверојатно имаш антитела за истата, па се додека IgM е негативен тогаш е добро.


    Доколку имаш и позитивни IgM вредности тогаш значи дека болеста е актуелна.
    За деталите секако посоветувај си се со стручно лице.
     
  2. ada21

    ada21 Популарен член

    Joined:
    Aug 27, 2011
    Messages:
    1,451
    Likes Received:
    5,351
    Gender:
    Female
    Правев анализа целосна Torch test , во резултатите ми го пишува само IgG , za IgM не пишува ништо , дали треба накнадно да направам некои анализи , или ?
     
  3. ada21

    ada21 Популарен член

    Joined:
    Aug 27, 2011
    Messages:
    1,451
    Likes Received:
    5,351
    Gender:
    Female
    Еве ја целосната анализа .
     

    Attached Files:

  4. danichap

    danichap Moderator Staff Member

    Joined:
    Jun 26, 2011
    Messages:
    16,615
    Likes Received:
    290,530
    И јас имам правено Torch test. Кај сите резултати под IgG стои позитивно или дека ми е потребен дополнителен серум за да се покачи, а автоматски до него стои и IgM вредноста која е негативна.

    Кај сите останати освен херпесот стои IgM вредност....
    Таксоплазмоза, рубеола и ова третово имаат негативни игм вредности, што значи телото има антитела и нема акутна инфекција, што делува добро. Со разлика што рубеола и таксоплазмоза никогаш не си имала, а најверојатно другава инфекција веќе прележана/излечена но сеуште постојат антитела.


    Најдобро да ги препрашаш таму акде што си ги правела анализите. Според мене без втората вредност не е целосна истата бидејќи баш IgM е клучното.
     
    Last edited: Feb 20, 2015
  5. ada21

    ada21 Популарен член

    Joined:
    Aug 27, 2011
    Messages:
    1,451
    Likes Received:
    5,351
    Gender:
    Female
    Ќе прашам утре , баш чудно ми е ... Фала ти за одговорот и за помошта , поздрав убава ноќ.
     
  6. desperate15

    desperate15 Популарен член

    Joined:
    Dec 28, 2014
    Messages:
    656
    Likes Received:
    1,203
    Gender:
    Female
    Ke treba tvojata., zasto od novo opstive maticni ne smeam sumamed da prepisuvaat, bar taka bese do pred nekoe vreme mozes da prasas . E sega toj sumamed na krka e poskap, ama ima negova zamena mene mi go predlozija vo zegin pomalku od 200 denari bese zamena za sumamed t.e istata sostojka azitromicin samo od drug proizvoditel pa mozete i toj da go zemete za nego dokolku ne ti go prepisat.
    Vazno ne se sekiraj mnogu trudnici ja imaat, bitno e da se izleci pred poragaj za da ne se prenese na beebceto
     
    espana and mariz like this.
  7. sweet.woman

    sweet.woman Популарен член

    Joined:
    Dec 30, 2010
    Messages:
    1,226
    Likes Received:
    745
    да беше девојче можеби ќе речев греши ама за машко да му се превиди куре незнам:D:D:Dабе ајде какво и да е да ми е живо и здраво само што да правиме бог сакал машко
     
    bile84 likes this.
  8. bile84

    bile84 Истакнат член

    Joined:
    Mar 8, 2014
    Messages:
    81
    Likes Received:
    95
    Gender:
    Female
    Istoto i jas si go pomisliv :D I ubavo vikas totalno nebitno samo da e zivo i zdravo :)
     
    sweet.woman likes this.
  9. elena.mak

    elena.mak Популарен член

    Joined:
    Jan 25, 2012
    Messages:
    1,670
    Likes Received:
    11,530
    Јави се @Bufi те мислиме! Којзнае од кога се мази она со бебушка, нормално дека нема време да пише. Се радувам!!! :)
     
    makedonkamak, espana, bella.s and 5 others like this.
  10. espana

    espana Популарен член

    Joined:
    Aug 22, 2012
    Messages:
    1,687
    Likes Received:
    1,960
    Gender:
    Female
    Моја другарка,колешка и братучетка се на крај од бременост,на сите три во 35 недела им земаа само брис за стрептокока.Најверојатно секој гинеколог си има свој начин на работа,ако смета дека треба да земе и др.брисеви, ќе земе.Нас ни останува да си чекаме од контрола до контрола ,да си бидеме добри и да си следиме упатства од специјалисти :) и да си чекаме да дојдат живи,здрави,бебчиња. ;)
     
    Ivanushkaa likes this.
  11. bile84

    bile84 Истакнат член

    Joined:
    Mar 8, 2014
    Messages:
    81
    Likes Received:
    95
    Gender:
    Female
    Девојки ако има некој што се разбира бе молам да ми пишете што од прилика значат вредноститве ,сега ги земав резултатите од ддимерии и ф-ри на хемостаза а дури бечер во 7 30 сум на контрола па неможљм да дочекам:whew: кај ддимерии пишува 652,хематокрит 35 број на тромбоцити287 а вредностите се (150-450)-валјда тое е добро колку јас се разбирам?
     
  12. virgo25

    virgo25 Истакнат член

    Joined:
    May 27, 2013
    Messages:
    28
    Likes Received:
    27
    Здраво ,ме интересира дали некој има искуство со докторка Гордана Петровска, со пораѓање кај неа и општо во Систина?
     
  13. kukla21

    kukla21 Мама Staff Member

    Joined:
    Aug 4, 2013
    Messages:
    23,744
    Likes Received:
    108,743
    девојчиња да ве прашам може некоја повеќе знае, во тематљ за поддршка изгледа немаме искуство.
    Дали утрогестан одат на рецепта?
     
  14. Ivanushkaa

    Ivanushkaa Истакнат член

    Joined:
    Oct 18, 2014
    Messages:
    223
    Likes Received:
    357
    Ne odat na recept kolku sto znam....jas privatno gi kupuvam, malku skapicki ali se sto treba ke pravime :) pozz so lesno....
     
    makedonkamak and kukla21 like this.
  15. kukla21

    kukla21 Мама Staff Member

    Joined:
    Aug 4, 2013
    Messages:
    23,744
    Likes Received:
    108,743
    јас бев убедена дека некаде прочитав дека одат на рецепт.
    Фала ти многу!
     
    Ivanushkaa likes this.
  16. Kitten

    Kitten Форумски идол

    Joined:
    Nov 27, 2009
    Messages:
    9,376
    Likes Received:
    42,205
    Gender:
    Female
    Нормален ти е резултатот. За ддимери нормална вредност беше, ако добро се сеќавам, до 1200. Сепак ќе видиш на лекар што ќе ти кажат, не се ослонувај на нас од форум :)
     
    bile84 likes this.
  17. rejhana sibel

    rejhana sibel Истакнат член

    Joined:
    Jan 27, 2015
    Messages:
    13
    Likes Received:
    0
    Gender:
    Female
    Sakam da si prasam kolku kosta ispituvajne na skrien sejker vo bremenost inace sum 24 ned
     
  18. irena.1

    irena.1 Форумски идол

    Joined:
    Nov 1, 2012
    Messages:
    4,370
    Likes Received:
    21,353
    Gender:
    Female
    Јас закажав во авицена за следниот месец. Ми рекоа со упат од матичниот 39 денари.
    Само долго се чека во авицена, а во адриалаб е побрзо, само незнам колку е.
     
  19. mariz

    mariz Форумски идол

    Joined:
    Mar 17, 2014
    Messages:
    18,309
    Likes Received:
    78,646
    Gender:
    Female
    Normalni ti se, d-dimerite im e vrednost do 1750.
     
    bile84 likes this.
  20. sweet.woman

    sweet.woman Популарен член

    Joined:
    Dec 30, 2010
    Messages:
    1,226
    Likes Received:
    745
    јас ги зимав на рецепта ама апчиња а братучедка ми користеше вагиналетки утрогестан и ги зимала без рецепта неколку пати потоа и побарале рецепта е сега дали ја променила аптеката од кај што ги зимала незнам. секаде работат по свој правила
     
    kukla21 likes this.