Какво време дојде човек да не може да си каже слободно дека верува во Господ, следи традиции и живее традиционално. “Модерните“ живејте си како шо сакате и остајте ги “простите“ да си тераат по нивно.
Во право си дека Малала е контрадикторна. Другите што се чудат, веројатно не ја следеле. Значи, девојката пишува книга за тоа каков хорор преживеала самот затоа што сака да учи, и раскажува колку им е тешко на жените муслиманки, и дека мажите ги тепаат жените како магарици, и тоа е тоа, така живеат, се смета за нормално. Кога ќе се избави да живее во Британија, самата е запрепастена колку е се совршено, модерно, убаво, дури има и пакувана храна, за што се чуди како да е којзнае што. Кога Трамп ги кажа фактите за кои таа пишува, посочи како муслиманите се однесуваат, таа се налути и му реплицираше. Дојде во католичкиот свет, се спаси од хоророт на муслиманите, поради нив стана позната, и на крај ги брани.
Зошто Малала е контрадикторна? Правото на жената и право на образованието е едно, религијата е друго.
Зашто побогу мешате религија со екстремизам!! Сите што веруваме во господ од било која вера сме екстремисти?? Ајде ве молам. И зашто некој не може да бара да биде еднаков и да биде религиозен? Малала носи марама, ама се бори за права на жените. Можеш и да носиш марама и да работиш и да студираш и се.. Ако е така ај и кај нас сите што веруваат во Христа и што одат на литургии да не смеат да писнат зашто побогу се верници.
Ако си ја читала, ќе сфатиш дека тоа се е поврзано едно со друго. Така таа си раскажува. Малала бега од своите муслимани. а кога Трамп вели дека тие не се адаптираат, таа го навредува него. Во книгата јасно си пишува дека муслиманите доминираат, жената нема право на глас, нема право да се школува, мажите муслимани така им налагаат, тепањето е нормално. Едвај сака да побегне од тој исламски свет.
Без разлика на процентот, Нобеловата награда ја даваат во Шведска, и како и да е, избега од муслиманскиот свет, и на крај плукаше по оние што велат дека муслиманите не се адаптираат. Мене тоа ми делуваше лицемерно. Си оцрни вера, народ, и се живо до максимум, тоест не ги оцрни, црни си биле, штом тепале се по список од ќеиф оти е женско, и на крај западот не и чини.
Навистина пишува во Куранот дека треба да се тепа жената и нема право да се школува? Ова не сум знаела.
Не знам што пишува во Куранот, јас ја читав „Се викам Малала“, тоа е нејзино дело и таа таму си пишува дека со генерации така се живее, баба, мајка си јадат ќотек од мажот, и тоа е најнормално.
Toa nema vrska so Kuranot. Iako sum hriatijanka go imam doma i go imam citano cel, nikade ne se spomnuva. Toa e primitivizam. Isto kako kaj nas vo nekoi familii.
Епа тоа кажувам. Јас Куран не сум читала, но девојчето си пишува дека со генерации така се живее во долината Сват.
Не може да не прави разлика, ќе одбереш посоодветен збор. Си има посебни цркви низ Англија и Шведска кон кои припаѓа мнозинството религиозни луѓе и тие не се католички. За Малала убаво напишаа поназад дека девојката е маша. Ако беше тренд или директива на западот отпорот кон Трамп, мораше секој во нивни раце да се приклучи, не оти е наложено во исламот, лол.
Vo koja od svetite knigi pisuva deka treba da ima nasilstvo ? Nitu vo Kuran nitu vo Biblija pisuva deka treba da ima nasilstvo...
Моја познаничка долго време носеше хиџаб додека живееше и работеше во муслиманска земја, од почит кон земјата и жените и начинот на кои дел од нив прифатиле да се носат. Мене па втоарата ми се супер, јас сум фармерка тип жена можда затоа повеќе воздишки ми украде таа девојка, не да љубоморам како ми стои, ми иде да си пукнам. Мене пример ич не ми стои, на мојава глава како мало тикве ништо не стои
Како спинувате еј, боли глава. Тања зборува за автобиогравската книга на Малала, а вие упорно прашувате каде пишува во куранот дека насилство е дозволено? ..Ај океј, не е дозволено. Стариот завет око за око, заб за заб кој го следи дивиот исток и ден денес е највероjатно мит.
Баш ги разгледав сликите од почетоков на темата и до некаде гледам што забодело очи да се коментира дека не може во исто време да си упадливо облечена и да носиш хиџаб ради вера, ама јас спомнав погоре дека имаат и други причини поради кои носат хиџаб, да не одам во детали сега. Тоа е и до некаде повеќе од културолошки навики, зошто и погоре напати видовме во дикусијата помеѓу членки кои се претставија како муслиманки, некои велат во Куранот пишува, некои велат не и никој не им наметнува задолжително да се покриени. Беше објавено и како е во Куранот пишано што може да е предмет на толкување, ама според мене како што разбрав вели да се покриени делови од телото и да се поскромно облечени жените освен пишано е во кои ситуации и пред кои мажи да се без покривање. Јас кога пишував за скормен, а модерен изглед повеќе алудирав на нешто слично на ова. Еве еден пример за илустрација кралицата Елизабета мене ми е пример за модерно облечена, се е тоа со најнови материјали правено, од одлични професионалци ама по нејзина мерка и мислам женава независно од годините нема моден промашај. Ама тоа извира од внатре мене ми делува на скромна личност. И еве го моментот кај што таа низ годините во јавност носи шамија, сега не е хиџаб и се гледа косата, ама поврзувам од аспект носи како моден детал, навика во културата, што знам може од мајка и гледала иако не истражував да видам дали мајка и и баба и практикувале редовно носење шамија како моден додаток. Ама еве ја, скромна иако модерно облечена постојано: И сега ми се неметнува мислата зошто шамијата вака ставена ја сметаме како моден додаток, а хиџабот зошто ја покрива косата само не е тоа. И друго дали кралицата вака ќе ја сметаме дека е поконзервативна зошто носи марама да покрие дел од главата, телото. Дали ќе сметаме дека вака прави да се покори некому, да се срами од убавата коса? Според мене хиџабот не е толку опасен, колку тоа што сме разединети по ова прашање како жени, насекаде во сите вери. Се осудуваме и делиме по некои имагинарни критериуми која е поценета, делумно пример кај муслиманките таа што носи во однос на таа што не носи хиџаб, која е поодвратна, делумно кај христијанките пример таа која носи ни е поодвратна од таа која не носи и која е повеќе или помалце религиозна. Религизоноста и верата не можат да се стават на кантар и мерат, има многу муслиманки кои не се забулени а се многу порелигиозни од многу забулени, тоа е до личноста. Ама поделба помеѓу жените не треба. Бунт против мажи, општества кои наметнуваат нешто што не е слободна воља на секоја една жена, независно дали таа била од ''дивиот'' исток или ''питомиот'' запад. Кој од што е толку питом нели ги ослободува од таму и користи како маша, 5 мин. слава и после Доналд Трамп ќе ја дотепува дека не биле они таму адаптибилни. Мислам јакиот фактор Доналд што ај го знаеме што се не правеше за да се збори за него, чоекот од шоубиз влезе кај што влезе, така влезе и така излезе, нема жена на која не и се испонаша. Понетата е да ги прифатиме какви се надвор и внатре секоја жена доколку се што прават е нивна слободна воља, а кога нема да е слободна воља и им треба поддршка да сме тука. А не сликни се супер си, се одлично додека се упалени камерите, а после вади ножевите ќе си ги забиваме во грб, ама другата страна не чини и ќе се расправаме која прва почна. Мора бре да сме сложни, додека не сме, мажите сеирот си го фаќаат и ќе се најде по некој да се уфрли чисто онака за забава на тема за женски модни детали, да соли памет како требале да се облекуваат муслиманките и на каква облека идел хиџабот, а на каква не И верувајте хиџабот не е ради верски побуди секогаш носен има и други причини, на крај краишта и таа со хиџаб и со бурка може да е многу попорочна и понерелигиозна од друга што е баш современо и модерно облечена и незабулена. Некоја спомна погоре повеќе е како симбол хиџабот, нешто кон кое се врзуваш и е препознатлив знак за нештото, не мора да значи дека готово таа што го носи е најрелигизона од сите. Затоа имаат и слободна воља да го носат и тргнат ако не сакаат, тоа е нивна лична определба и желба на душата, внатрешно чувство да се носи или не, никој пиштол на чело не им ставил мора да носат. А во општества во кои се принудени, а не сакаат сите сме за против тоа, еве и муслиманки членки се изјаснија по тоа прашање. Но доколку е слободна воља и темава е во мода не знам што толку прашина се крева, нека се креира нова тема, префрлат мислења па може да си продолжи диксусијава како што и доликува на посоодветна тема. Навистина? Ок ти укажуваш што со што повеќе си одговара, која е според стилот повеќе по Исламот облечена, а која не. Ама некако бидејќи ти нема да се облекуваш во женски алишта со или без хиџаб па и не си некој примерок за капа да ти симнуваме. Друго погледни подалеку од носот, прошетај по светот, еве и не мора тоа види, проучи и може сликата ќе ти се избристри малку подетално која по што е облечена, зошто и како е така. Не си ја оцрнила ниту верата ниту народот, туку ја обелодени вистината за лицемерието на дел од нејзиниот народ, а такви луѓе ги има на исток еве потврдивме ама и на запад. Нели е лицемерно тоа што топ западњачките феминистки и подале рака за пред камери да се сликаат и после чао-пријатно, па нели ја користеле како маша беше погоре наведено? Така да и ваму и таму има екстремно однесување што е за критика кај сите народи и вери и религии и кај атеистите има и не треба да се допушта тоа. Таа не плукнала по западот и рекла дека не и чини, нели во Англија се било совршено дури се чудела таа во која мера е така, таа плукала по истото по кое плукнала и кај нејзиниот народ, лицемерието, недопуштање на жените да имаат слободна воља и избор. Избор дали да се едуцираат или еве не носат или носат хиџаб. И ако учиме од неа и нејзините дела да не сме и ние лицемерите од истокот во западов, да не осудуваме по секоја цена се и секого бидејќи некои наши видувања се разидуваат со нивните на жените од таму, во случаи кога е слободен избор носењето хиџаб. Прифаќање и толеранција и почит кон разликите доколку жената е задоволна со своите лични избори, бунт против се за секоја жена што ја кочи и тера да не живее по личен избор и воља, независно дали таа живеела на запад, исток, север или југ.
Форумот така функционира. Веројатно повеќето од девојките не ја ни читале книгата. Малала сама си кажува дека жените во Пакистан се убедени дека образование не им треба. Оти сакаше да учи, нејзе домашните, тоест жените ја прекоруваа дека „ќе биде како некоја си нејзина далечна тетка, која избегала во странство, и се омажила за странец“. Да се образува жена, не било прифатливо, ниту за мажите, ниту за жените.