Што содржи храната која ја конзумираме?

Дискусија во 'Храна и пијалоци' започната од ana-banana, 23 февруари 2011.

  1. ana-banana

    ana-banana Популарен член

    Се зачлени на:
    27 јануари 2011
    Пораки:
    1.277
    Допаѓања:
    744
    Пол:
    Женски
    Дали знаеме храната што секој ден ја користиме дали содржи протеини, дали јаглехидрати или пак масти??
    Кое е вашето искуство за која храна знаете? Наведете кои производи што содржат?

    Проверив и не најдов ваква тема ама ако не и е овде местото нека оди во канта ;) И ако нешто не е добро формулирано променете
     
    На honest girl му/ѝ се допаѓа ова.
  2. pupi.girl

    pupi.girl Популарен член

    Се зачлени на:
    21 јули 2011
    Пораки:
    4.259
    Допаѓања:
    7.805
    Пол:
    Женски
    Лебот, компирот и оризот содржат јаглехидрати
    Месото( свинско, телешко, пилешко) содржи протеини
    Овошјето и зеленчукот витамини и олигоелементи
    Бананата содржи калиум, морковот содржи каротени
    Портокалот витамин Ц исто и кивито
    Рибата содржи Омега 3

    Треба секојдневно да се венсуваат разновидни намирници за да се задоволат енергетските потреби на организмот, значи мора да се внесува храна од различно потекло, не смее да се внесува храна која има само јаглехидарти и протеини. Ако ве интересира нешто друго пишете ми лична порака :*
     
    На honest girl и ana-banana им се допаѓа ова.
  3. SummerGirl

    SummerGirl Форумски идол

    Се зачлени на:
    10 март 2010
    Пораки:
    13.774
    Допаѓања:
    25.222
    Пол:
    Женски
    Најмногу треба да се внесува риба. Добра е за коските. Овошјето и зеленчукот се исто така многу важни во исхраната. Овошјето содржи природни шеќери и влакна. Треба да се избегнуваат белиот леб, печивата и компирот.
     
  4. Queen8

    Queen8 Популарен член

    Се зачлени на:
    8 февруари 2018
    Пораки:
    4.276
    Допаѓања:
    20.594
    Пол:
    Женски
    Бразилскиот орев содржи селен, млечните производи, портокалот и лешникот-калциум, копривата, спанаќот и цвеклото содржат железо, цитрусните овошја-вит. Ц, рибата и морските плодови содржат омега3 масни киселини...
    Општо, лебот и белите пецива содржат јаглехидрати, месото и млечните производи-протеини, белкови, но и витамини, овошјето содржи здрави јаглехидрати и многу витамини, исто и зеленчукот е богат со мноогу витамини. :)
    Се’ му треба на организмот, но во умерени количини преку избалансирана исхрана. (fingers)
     
    На KuklickaMoja, Lovelybaby<3, Soncence3 и 3 други им се допаѓа ова.