дали има некој порачувано сандали...гледам дека на број 36 одговара 5... дане ми стигнат мали или па преголеми
Јас од поодамна го меркав тој модел на ташна ама во други бои, а има и иста од превртена кожа. За толку ниска цена до сега ја немав сретнато..дури и без попуст е евтина. Според димензиите точно може да се процени колкава е, само мислам дека е помалечка од што делува на слики. За квалитетот не знам што би можело да се очекува.
^ Точно дека нема фидбек, ама пишува дека е селер од 15 април годинава, така да тешко дека и ќе има фидбек. А гледам има ордерс и на другите производи. Нели и ние како купувачи добиваме гаранција, секогаш може да си ја откажеме порачката, и парите да бидат рефундирани. Јас се мислам за оваа. Што мислите? http://www.aliexpress.com/item/Fashion- ... 03777.html
При наплата го внесов бројот на картичка,и си има пари на неа,се тоа,ама ми вели "The card number you have entared is empty or invalid" Не ми е јасно,да не случајно треба да имам девизна сметка со евра,не со денари? Хахаха изгубен случај,ако му е познато на некој нека помага
А каква треба? Јас имам на тутунска не сум пробал до сега,а сакам да си порачам нешто.Може ли? Или треба специјално да вадам нова за онлине купување ?
Кога нарачува човек за прв пат онлајн,нарачува со страв,и секундарно оглупавуваш,наместо целиот број на картичка јас запнав внесувајќи ги само последните четири бројки,од претходно на друг сајт така ми бараше и мене така ми се врзало во празнава лејка,успешно нарачано со Виза Електрон Тутунска банка,АЛЕЛУЈА!
одприлика колкава може да биде? На сликиве као шо ја гледам супер е ,нормална големина...дане испадне минијатурна ко пликоата за искочање шо се
Види на сликите, ги пишува точните димензии. Јас си зимам линијар за да видам колку може да очекувам отприлика за големината на ташната.
стварно има чудни продавачи на пример вој: http://www.aliexpress.com/item/2014-wom ... 19346.html толку ефтино и преку DHL каде се гледа кога е регистриран ? а баш ми се свиѓа ташнава
Sold By xiao yu China (Mainland) No feedback score Detailed Seller Ratings information is unavailable when there're less than 10 ratings. еве што вика за овој продавач
Се е тоа во ред,сепак би почекала барем по некој да остави фидбек, ако веќе не ви е итно. Бидејќи после треба да се течат процедури додека ви вратат парите. Бидејќи можеш да имаш лошо искуство со селер со ептен позитивен фидбек, па со вакви без никаков јас не би ризикувала. Сепак, ваше е, не е мое да ве разубедувам,ова е само мое мислење. Бидејќи голема е разликата на цените кај овој селер и кај други, кои се по оддамна.
Онлајн производи (искуства и критики) Знам дека е пишувано за ова броевиве ама ми се случило да нарачам облека и по сите димензии што се мерев и споредував со сликите ми стигна мала и страв ми е некако сега да нарачам облека. Имам намерачено едни патичиња, па ајде да ве прашам како сте вие задоволни од мерките. Некои пишале поголем број од нивните да се нарачува. Е сега, јас носам 37ца и планирам 5.5 да нарачам. Ваше искуство?! Фала ви!
Да не има порачувано некој од овој селер? http://www.aliexpress.com/store/731347 Нарачав балетанки на 23 април и други работи од други селери и сите ми се пратени, само балетанките не. Пред да нарачувам му пратив порака за бројче и после 3 дена ми врати. Фидбек конкретно за производот има така-така, ама преовладува позитивен. Само последниве неколку денови, од 20-22 април некој оставил фидбек да не нарачуваме од него, зашто воопшто не ги испратил балетанките, ги излажал, или па различен производ пратил, а други па се ептен задоволни освен фабричката миризба. И сега не знам што да правам, дали да почекам да поминат уште 1-2 дена, всушност што се случува ако не ми го испрати производот до крајот на processing time? Можам да отворам dispute и да ми ги вратат парите или?
Обично кога се работи за обувки, селерите подолго време ги спремаат пратките... Направи extend processing time и почекај уште малку... Јас бев ептен трпелива и чекав 2 недели за да ми ги пратат патиките и после ми стигнаа за помалку од 20 дена. А мислам дека доколку не ти го испрати производот до крајот на processing time дека парите автоматски ти се враќаат, само не сум сигурна, досега ми се нема случено такво нешто па нека ме поправи некој доколку не сум во право.
Јас мислам да почекаш некој ден, секој има различен рок за испорака, или евентуално да му пишеш на селерот. Јас така направив со една порачка, имаше процесинг тајм еден месец и му пишав на селерот дека е тоа многу долго време и дека се надевам дека ќе прати порано, бидејќи ќе ја откажам порачката, многу време ќе ја чекам. Тој ми се извини и ја прати утредента. А ако не ја испрати во предвидениот рок мислам автоматски се стопира нарачката и би требало да почне процес за вракање на парите.