отворам диспут и во делот *Please write your request detail: што треба да напишам , пишувам дека барам целосно враќање на парите бидејќи продуктот не ми пристигнал а е порачан од 3 септември . но ми се појавува Please enter between 4 - 512 English characters. Што треба да направам .Некој ако може да ми пише во порака да ми објасни . Благодарам
Кога отвораш спор имаш неколку полиња кои што треба да ги штиклираш, а меѓу нив е дали пратката ти стигнала или не. Доколку пак ти покажува дека мораш да напишеш што е причината, напиши кратко и јасно дека не ти стигнала нарачката и бараш целосно враќање на парите. Пишувај на англиски со латинично писмо и нема да ти се појавува please enter between ... .
Ako moze nekoj i za ova da proveri do kade e,neznam so se slucuva,mi vika deka porackata ne e dostapna poveke..pa da znam sea sto da pravam..sry za latinicata.. RC340628675HK
http://www.aliexpress.com/store/1243238 Девојки на странава на алиекспрес најдов еден селер со производи под пазарна вредност односно на некои 90% намалување на истите. Затоа што цениве се нереални и кај продавачов нема фидбек се мислам дали да порачувам од кај него...Патем http://www.aliexpress.com/item/2014...n-plover-collars-Coat-cotton/32235285114.html
@bujamin, вообичаено пратките не се задржуваат долго во Чешка, максумум недела дена но секогаш има исклучоци
Отворив диспут. но селерот не ми го прифаќа ми нуди уште да чекам. Несакам да чекам затоа што е порачано од 3 септември , еднаш тој ми го продолжи времето за чекање на уште 20 дена. Сега ми се појави овоа , Awaiting your acceptance of seller's solution Reminder: The seller did not accept your dispute request, but offered a solution. You can view the seller's proposal in your dispute information. You can continue to negotiate a solution until14 calendar days 3 hour 43 minute 8 second . If you do not agree to a solution by that time, the dispute will be escalated automatically and Alibaba will step in to mediate. Learn more about our dispute policies Accept Modyfi Cancel dispute Escalate dispute кое треба да го одберам и што понатаму? Се надевам некој ке има време да ми објасни и да ми пише во порака за да прашам.
Благодарам на одговорот! Изгледа нема да ми стигне пратката затоа што веќе се наближува и до 90 денови.
Благодарам! Ми се случи ова со два селери и се работи за пратки кои почнуваат со C и имаат краток број. Едниот селер ми рече дека доколку стигне не треба да ја платам но да му дадам 5стар фидбек, а другиот селер ми напиша дека ако се согласам да ја платам.
Devojki,sakam da ja otkazam narackata.Treba da otvoram dispute ili da se obratam kaj aliexpres servis ili so i da e za da mi gi vratat parite?:///
Што да правиме Лина? Јас имам едно вакво лошо искуство со тоа што порачав алишта и јакни од по смешни и нереални 2-3 евра ,ми стаса порака од алиекспрес дека селерот е сомнителен, и ми ги вратија парите..
Исто ми се има мене случено со часовник, па затоа незнам . Да не биде џабе само, па да чекаме парите да ги вратат и се тоа, ама па од друга страна што ако навистина стигнат
Дали е нормално да не се следат мали работи како што се ланчиња? Инаку си порачав пижами,па чекам да ми стигнат
епа тоа ми е и мене бе Лина.. ја виде сивата јакна со крзно 4 евра?! еве стварно ако има некоја чистка и стварно ги дава тие артикли по такви цени само овие 7 дена а ние да ги испуштиме..? принцип кој начекал-начекал
@Anna-Banana може линк од пижамите ? @Boobydyboop јас мислам да порачаме нешто, па што биде, нека биде . За да не ни биде криво после
Жени, порачав едно капче, продавачот ми даде бројче за следење, арно ама не можам да ја следам порачката. Му пишав и ми одговори: Hello!We as well don't track your order,please apply for refound!!! Треба да отворам спор или има некој друг начин?