Мене на пример на Tracking ми даваше дека е стигната порачката во Мк ама ја немаше да ми ја донесат. Потоа добив порака „Please note the Purchase Protection of Orderххх is running out. “ Ги замолив да ми ја продолжат, и веднаш го сторија тоа. Утредента веќе ми ја донесоа порачката! Селерот стопати се извини како не им текнало они да ми ја продолжат
Ќе може ако не му е мака на некој да ми пише или тука или лп искуство со враќање на парите отворив despute ама не знам како понатаму?
треба да чекаш одговор од продавачот сега, ако не одговори во предвидениот рок ќе ти се рефундираат парите одма, ако нагодува, понуди помала сума кликни на modify и пак full refund барај, за да не негодува кликни на escalate
Ми пишаа да почекам до 10ти Март и да го откажам,ама не го откажав пошто после не знам дали пак ќе имав таква опција.
колку време имаш до истекот на рокот за стигнување, порано dispute се отвараше до последниот ден, сега е продолжена 15 дена по истекот сеуште да можиш да отвориш
Јас имам многу лошо искуство со Али Експрес Не знам кај да ја барам грешката но сепак мислам дека е во нашата пошта и поштари.Од таму селерот велеше дека се пристигнати пратките а кај нас во пошта се некое мотање беше -прашај овде онде и на крај ни пратката ни парите не ми беа рефундирани....
Искрено се разочаравНе ги ставам во ист кош сите се разбира но велам услугата е скоро катастрофална...имав нарачка малку поголема а од сето тоа добив само три производи од вкупно 23 производа ... Се пишував со селерите и константно беше почекајте уште малку,потоа беше веке производот е во вашата земја ,а со нашиве тука никако да излезам на крај .Сите беа резервирани да дадат одговор и секој втор збор им беше контактирајте со селерот итн да не должам мн.Битно четири месеци и повеке се докажував и со Али Експрес и со наша пошта и ништо на крај кренав раце.Како и да е не сум нарачала повторно и немам намера
Нашите вработени во поштите знаат да бидат доста дрски и безобразни, па доколку нешто им се допадне може да си го присвојат и да си го земат за нив. Пусто човеково око ненаситно.
Е баш така .Јас се сомневам и во нашиве вработени во пошта ,бидејки имав слушнато мн задоволни од Али Експрес и затоа се осмелив да нарачам.Не ми паѓа веќе на памет да нарачувам бидејки немам веке верба ,а ни нерви да се расправам
Он може да негодува, ти треба да внимаваш на времето, ако ти истече времето за ти да негодуваш значи ја прифаќаш неговата опција. Инаку си имате трак број следете и ќе видите кога ќе влезе во Македонија, ако неколку дена од коа ќе влезе ви го нема барајте го во пошта, ако и таму го нема во царинска пошта јавете се. Не ви е крив продавачот што нашите не си ја завршиле работата.
Нарачав нешто од алиекспрез, прв пат и нарачката ми стои во Чешка веќе 3 недели. Дали може некој да ми каже што треба да направам, кај да проверам што е проблемот? Дали има шанси да е стигната нарачката во пошта а на track order да не ми покажува?
Епа од такви криминалци како што се кај нас во земјата, Македонија како дестинација ќе ја избришат за online нарачки. Епа ако ни е сами си го бараме, а оосле кукаме. Не верувам ни во една држава да го има тоа, од пошта, од царина... И тк натаму да си присвојуваат како кај нас. Имав едно искуство и веќе сум сигурен дека проблемот не е во кинезите за ме стигнати нарачки туку од нашите е. На времето секоја марачка мимпристигаше а во последно време скоро ич. Отидов во пошта прашам дрско одговараат, ако има нешто ке ти стигне на домашма адреса. Јас како тест да ги испробам и велам се јавив во скопје ми кажаа одамна се пратени производите за вашиот град прашај таму. Кога и го сшонав тоа на вработената целата се испоти, да видите како фино се однесува тогаш.
Мене на track order ми стоеше дека само е тргната од Кина а веќе стигна дома по 2 недели така да повеќе не се раководам по track order.
Ќе стигне. Зависи некогаш брзо стигнуваат некогаш не. И на мене ми се случувало така. Посебно последните 2 пратки ми стигнаа касно.