Дали кога се направи нарачка,на меил стига потврда посебно за секој производ,јас имав нарачано 4 производи се наплати како што треба а на меил стигна потврда само за првите два производи дали подоцна стига или?
Мене почнаа да ми стигаат нарачките од почеток на март. Така да веројатно би требало да ги очекувате и вашите
Мене неколку пратки ми стигнаа во последнава недела, а и гледам по нет исто на доста луѓе почнале да им стигнуваат.
Дали на вас што ви пишува дека нарачките ви се подолго време во Мк а не ви ги доставуваат ви се пуштени преку sellers shipping method? И какво искуство имате? Имав 5 преку cainiao и веќе ми ги доставија и чекам уште 15 преку sellers shipping method пишува дека се во Мк две недели а не ми ги носат тие. А сите ги порачав во исто време.
Имам 3 нарачки направени на почеток на март, не се стигнати иако на сите тракинг страни пишува дека се во Македонија уште од крај на март. Прашав во пошта во мојот град, не се стигнати. Пишав на продавачите, велат те молам почекај, заради ситуацијава каснат. Инаку две се seller's shipping method, a една cainiao.
Имав и јас нарачано уште од февруари ми нема стасано, сега ќе отворам диспјут. Деновиве си нарачав повторно се надевам дека тие ќе стасаат....
jas na 28 maj od aliexpress poracav edni eftini naocari i pred 2 dena mi stigna poraka deka se pristignati vo mk? ova nema sansi da e tocno inaku preku cainiao e
Отворив деспјут и ми стигна меил дека не може да биде прифатен, до сега не ми вратиле вака што да правам наредно ако не прифатат? А од самиот алиекспрес ми стаса да отварам диспјут доколку не ми е стасана нарачката
Со овие другите компании и не е толку страшно ќе стигнат а за оние пратки што се преку sellers shipping method ги праќаат преку sunyou а по интернет има ужасни коментари за нив дека воопшто не стигнуваат пратките. Еве линк видете сами. https://www.trackingmore.com/review-sunyou.html
Dispute се отвора само кога ќе помини buyer protection, во пораката ви е наведено дека имате уште 7 дена преостанато. Прво секогаш контактирајте со продавачот пред да отворате dispute за да ви ја продолжат протекцијата затоа што може на црна листа да ја стават Македонија ако сите одма си ги бараат парите назад посебно за време на пандемија со затворени граници. Горенаведеното дава погрешна слика за SunYou имав нарачано многу работи преку нив и сите ми стасаа но со мало задоцнување. Причината што сега не стасуваат од SunYou e што во скоро сите држави границите се сеуште затворени за воздушен сообрајќај дури и кај нас а SunYou Economic Air Mail, е компанија која праќа се по воздушен пат. Веројатно вашите пратки сеуште се на аеродром во Кина чекаат летови. Затоа избегнувајте SunYou додека трае кризата и не се отворат аеродромите, инаку компанијата е океј ако не ви се плаќа додатно.
Аеродромот е отворен за карго пратки. Моите нарачки преку sunyou се две недели на нашиот аеродром, тоа е последниот статус, додека останатите преку cainiao ми ги доставија веднаш наредниот ден штом пристигнаа во Мк.Пренесувам мое искуство и споделувам што најдов на интернет а дали е точно тоа што е напишано од други не тврдам, кажувам за мојот случај и прашувам дали е некој во слична ситуација. Броевите за следење на пратките преку sunyou не функционираат на страната на пошта. Така да нешто не е во ред
И мене исто ми беше исто и со други компании за тоа не можам да ви кажам точно бидејќи некогаш и кога немаше криза на тракингот пишуваше дека е стасано во Македонија но му требаше уште цел месец да ми стигнат пратките и се јавив во пошта ми кажаа дека немаат ништо добиено. Искрено незнам да ви кажам дали е проблем до тракингот или до нашите. Бидејќи еднаш со yanwen нарачав и ми пишуваше дека демек стасало во нашата држава а всушност стасало во Чешка и било пренасочено за кај нас.
Сега значи треба да чекам да поминат 7дена и потоа они самите ќе средат или пак ќе треба нешто да кликам?
Најпрво проверете уште колку дена има преостанато од buyer protection ако имате уште време, слободно можете да исконтактирате со продавачот да прашате што се случува со пратката или да замолите да ви го продолжат рокот на завршување на buyer protection. Доколку сакате да отворите dispute за да ви ги вратат парите можете да го направите тоа по истекнување на buyer protection. Dispute можете да отворите во рок од 15 дена по завршувањето на протекцијата, после тие 15 дена алиекспрес смета дека пратката е добиена. Па ако не сакаат да ви го продолжат времето или ви речат да чекате уште една недела или слично откако ќе истечи buyer protection одма отворете dispute по истекувањето и ако не дојдете до договор со продавачот во 5 денови некој од тимот на алиекспрес ќе одлучи дали ќе ви ги вратат парите или не. Обично ги враќаат оти не сакаат лоши коментари за нив. Сами треба да отворите dispute.