На е-маил денес добив: Bad news for order********* Time's up to confirm your order.The confirmation for order *********** has ended. If you still haven't received the item or you're receive it but you're unhappy, you still have 15 days to submit a dispute request. We' re here to help. SEE ORDER DETAILS Уредно си е платено, стегам dispute ама подолу нема "submit" копче? Некој ако знај поќе да ме упати, како да си ги вратам парите?
Дали избравте зошто отварате dispute? И дали напишавте сума која сакате да ви биде вратена? Исто така треба да имате напишано и порака во детал зошто си ги враќате парите. https://megabonus.com/en/blog/how-t...en a dispute, log,right of the product's name. еве тука подетално е објасната постапката. Се надевам дека ќе ви помогне ова. Ако имате пак проблем слободно пишете ми.
Чим изберам дали ја добив пратката, стегам не тоа submit долу копчето исчезнува. А, ако стегнам yes, бара слики/видео дека пратката има некоја мана. Не се снајдов.
Кога ќе ти заврши protection time имаш рок од 15 дена за отварање dispute. Затоа ти дава така. Не ти е завршено времето предвидено за добивање нарачка.
Веќе три пратки од али не ми пристигнаа а требаше и покрај delays oт да стигнат пред две ипол недели. (За нарачки уште од 4ти март). На една сум на dispute на другите две имам accepted by last mile carrier веќе подолго време. Не знам дали ради ситуацијава не ги носат на врата или дали воопшто се во мкд уствари. Дали да прашам во пошта директ да не се таму илии да си чекам безнадежно дека ќе ми ги донесат до дома?
Денес се јавив во пошта ми рекоја дека многу споро одело се. По 10 пратки на ден во општина прајќале отприлика. И дека на тие што му пишува дека пратките се стасани се внесени од страна на нашите вработени на граница и ќе бидат испорачани само треба трпение оти многу имало.
Не се во Македонија. Кога ќе добиете меил дека се стигнати во вашата земја или ако ги следите и ви ги покажува овие статуси arrived at destination country или accepted by last mile carrier,значи не се стигнати сеуште кај нас.
И мене истото ми стигна на меил но не е сеуште завршена. Треба finished да пишува за да може да отвори дисјут.
Првен ми стигна меил дека нарачката е при крај и дека доколку не ми е стигната од 7ми ќе можам да отварам диспјут, чекав да помине тоа дато и отворив и потоа ми стигна тој меил, затоа не разбирам зошто ми пратиле така...
Add Tracking Details for Order No. ************ Dear II This is an automatic email notification to remind you return your product in time.Please add tracking details for returned Order No. ************** in My AliExpress before 14:12:47 Jun.18 2020. If no tracking details are added, this transaction will be automatically closed and payment will be released to the supplier.However, if you have added the return tracking number or the seller has cancelled or confirmed the return, you can ignore this notification. Ова ми е за производ по не ми стигна за кој барав refund only. Што треба да му пратам? Какви tracking details? Sincerely, AliExpress.com 2020-06-13 This is an automated system email. Please do not reply to this email.
Леле бе,пак има некој застој изгледа...Имам заглавено пратка од 21.05. во Латвија и никако да мрдни. Ви стигнало нешто вас,во последно време?
4 пратки ми пишува дека се пристигнати во мојата држава, веќе 2 ипол недели е така. И си стојат пратките во Скопје. Сеуште не се донесени низ околните пошти во другите градови. Од Кина за 2 недели стигнаа во Мк, а кај нас се чека.
Провери на страницава http://posta.com.mk/? Можеш и да ги побараш на телефон или да одиш до поштата на железничка, ама не знам колку би било тоа корисно искрено, познавајќи ги какви се.