Ти пишав во другата тема во врска со ова. Ако ставаш ниацинамид навечер, веднаш после тоа треба да ставиш крема. Секако не мора да биде СПФ затоа што и нема потреба ама од сабајле секако ќе треба да ставиш доколку излегуваш на сонце и тоа нема никаква врска со ниацинамидот туку со самиот факт што се изложуваш на сонце.
Да не листам наназад, ниацинамидот и хијалуронската дали ги има во ДМ? Се мислам дали уште и од оваа фирма да го пробам ниацинамидот (од the ordinary ме исфрлаше и се откажав) Се мислам и витамин Ц дали да воведам. Или па многу е.Ако може некој да ми помогне по кој ред да ги воведам сите овие работи. Благодарам
Не е многу. И оди во капитол, во кисела вода го нема ниацинамидот Јас во утринска ставам хијалурон вит ц и ниацинамид
Исправи ме ако грешам, но мислам дека некаде имам прочитано дека Витамин Ц се става навечер, а не насабајле. Причината беше затоа што оксидирал на сончева светлина. Исто така, доколку добро се сеќавам, инструкциите на кутијата на ниацинамидот мислам дека спомнуваа да се избегнува истовремено користење на ниацинамид и Витамин Ц, односно потребно е да се користат во спротивни делови од денот. Можеби и не сум во право, и јас тек сега учам околу овие работи и скоро започнав да користам ниацинамид и салицилна киселина така што секој совет и мене ми е добредојден.
Имам црвенило на образите и црнки на носот. Кожата ми е комбинирана, на обрзите ми е мрсна а околу носот ми се лупи од што е сува. Што да користам од производите? Прочитав АХА за црвенилото, со кои други да ја искомбинира? Како е редоследот на ставање и кои се користат во вечерна рутина а кои насабајле. Исто и нешто за сувиот дел од кожата ако може препорака, кремата за хидратација не ми помага.
Јас имам читано дека може да се користи сабајле ама со СПФ затоа што вит ц е антиоксидант и ја „зајакнувала“ кремата за сонце. А имам и забележано некои креми за сонце имаат вит ц, нормално во мал %.
Серумите од нијацинамид и azelaic acid на REVOX се за црвенила, не AHA. Всушност, ако ти е чувствителна кожата, AHA може и да ти придонесе за црвенилото. Може да се користат било кога во денот, во било кој редослед после миење на лице, заедно или одделно. Ги има во dm или може да се порачаат онлајн на torba.mk. Што се однесува до крема, мене ми се допаѓа Neutrogena Hydro Boost (extra dry skin). Ја има во Зегин.
Те разбирам и можеби имаш право, пак ќе кажам нова сум во ова. Туку дефинивно прочитај повеќе за истовремена употреба на ниацинамид и Витамин Ц, затоа што проверив, и на инструкциите пишува дека не треба да се користат заедно, односно треба да се користат во спротивно време од денот. Проверував и овде (https://www.dm.mk/marki/ekskluzivno-vo-dm/just-revox) но тука не пишува ништо за тоа но пишува дека не се користи истовремено со хијалурон додека пак тоа не го пишува на инструкциите на кутијата. Сега скрос ми се измеша се . Искрено се надевам дека некоја членка која повеќе се разбира ќе ни објасне.
Доколку се одлучам да користам активен кислород дали треба да користам пред него тоник, гел, пена за лице?
Не би знаела да ти кажам, не користам активен кислород. Но, во секој случај, првиот чекор на секоја рутина е миење на лице, така што можеш (и би требало барем еднаш дневно) да користиш средство за миење лице. Не ти препорачувам пена, бидејќи ретко која е добра за сува кожа (особено ако имаш делови што ти се лупат), дополнително само ја суши. Пробај со гел или млеко.
За првово не си во право, цит.ц се користи наутро плус спф. За второто нр можам да тврдам но мислам фека исѕо не ди во право. Па во тонери има микс од цитруси и нијацинамид итн
@Arja @angela.kostova @wannaBeMomma Витамин Ц може да се користи било наутро или навечер, дури и може и двете (иако мислам дека нема потреба толку). Причината зошто се препорачува наутро е тоа што го кажа Ангела: покрај останатите придобивки, витамин Ц како антиоксиданс ги „фаќа" слободните радикали во нашата кожа што се создаваат под дејство на сонцето, па на еден начин тоа е појачување на заштитата од сонцето. Не можам да најдам 100% точна информација и ова е моја претпоставка, ама мислам дека некои производители препорачуваат нивните витамин Ц производи да се користат навечер ако е појака концентрацијата на витамин Ц, па кожата може да е почувствителна од него или може дури и да се изиритира, а со тоа не е во „топ форма" за да е изложена плус на сонце. REVOX особено се доста претпазливи за тие работи, па затоа мислам дека дури и препорачуваат нивниот серум да се користи навечер. Меѓутоа, ако ви го трпи кожата без проблем, би требало да може се користи и наутро. Еве ви ако сакате да прочитате подетално за улогата на антиоксидансите (особено витамин Ц) во борбата против стареењето на кожата: Спојлер "When it comes to skin aging, there are two main culprits: UV light and oxidants, and much of the damage caused by UV light happens through reactive oxygen species (ROS*, chemically reactive molecules containing oxygen), so fending off ROS* is crucial to skin aging and health." "ROS* are formed as a natural byproduct of respiration (breathing), and our body (including skin) has the means to deal with them. However, during times of environmental stress, like exposure to UV or heat, ROS* levels can increase dramatically, causing significant damage to cell structures. This syndrome is known as oxidative stress. ROS* are also present in the atmosphere, especially in polluted environments and, incredibly, in some "skin care" products. Exogenous ROS*, those originating outside the body, are formed from pollutants, tobacco smoke, or ionizing radiation. Inside the body, the electron transport chain in the mitochondria is the major source of superoxide production in the cell. As electrons pass through the electron transport chain, a small fraction escape and prematurely react with molecular oxygen, resulting in the production of superoxide." "When ROS* production exceeds the cellular antioxidant capacity, in other words when there are more ROS* than your cells can handle, there will be oxidative damage to cellular components such as proteins, lipids, and DNA. DNA damage in particular, including single-strand lesions, deletions of bases, or "cross-links" between DNA and proteins. DNA damage is the basis of UV-induced skin carcinogenesis. Lipid peroxidation affects phospholipids both structurally and functionally and results in cell membranes with altered elasticity and permeability. Protein changes are reflected in the skin by a decrease in total amount of proteins, and alterations of the structure of proteins that are crucial to skin function (like collagen and elastin). Mitochondrial damage by ROS* leads to decreased energy production and even cell death." "The formation of ROS* is prevented by an antioxidant system that includes small antioxidant molecules (ascorbic acid (латинското име за витамин Ц), glutathione, tocopherols), plus enzymes that regenerate the reduced forms of antioxidants, and disarm ROS* (superoxide dismutase or SOD, peroxidases and catalases). Antioxidants act as a cooperative network, employing a series of redox reactions." "In short, vitamin C is the water soluble antioxidant that will decrease oxidative stress in your skin. This is probably the mechanism by which it inhibits melanogenesis, protects from UVA and UVB radiation, lightens sun spots, and alleviates melasma. The other effects of ascorbic acid on the skin are probably related to its role as a cofactor in a number of enzymatic reactions. At the biochemical level, L-ascorbic acid (L е префикс кој ја означува позицијата на врските меѓу атомите во просторот; постои и префикс D) promotes synthesis of new collagen, promotes expression of type 1 and type 4 collagens and ascorbic acid transporters, and inhibits the activity of matrix metalloproteinases (enzymes capable of breaking down collagen and elastin). The use of L-ascorbic acid visually improves wrinkles and decreases inflammation." Што се однесува до мешањето на нијацинамид и витамин Ц, целата забуна настана поради еден постар труд каде што се покажало во in vitro испитување дека при нивно заедничко користење може да се намали ефикасноста на нијацинамидот и дури да предизвика вцрвенување/иритација. Подоцна се покажало дека тоа може да се случи, но при посебни услови (под дејство на висока температура), кои најчесто не се апликативни во случајот како што ги користиме ние. Онака како што ние ги користиме, дури и подобар ефект имаат кога се користат заедно. Мислам дека причината зошто некои фирми сѐ уште препорачуваат да не се мешаат е „за секој случај", даваат препораки што се на страна на безбедност. Ако сакате потехнички и подетален одговор, прочитајте тука (статијата е напишана од козметички хемичар-формулатор на производи).
Искрено не знам, не се мои мислења или тврдења, само го кажувам она што го прочитав на инструкциите онлајн (линкот кој го поставив) и оние од кутијата на самиот ниацинамид. Ама еве @pdb123 супер објасни, фала ти за тоа!