Sinsay (Синсеј)

Дискусија во 'Мода и стил' започната од Beautiful Dreams, 12 ноември 2022.

  1. Thinkerbell.

    Thinkerbell. Истакнат член

    Се зачлени на:
    27 октомври 2020
    Пораки:
    1.334
    Допаѓања:
    3.047
    Пол:
    Женски
    Не знам искрено, не ја примив јас.
     
    На ija му/ѝ се допаѓа ова.
  2. CooperD

    CooperD Популарен член

    Се зачлени на:
    30 август 2015
    Пораки:
    440
    Допаѓања:
    1.242
    Пол:
    Женски
    Ова не треба да им биде правило според нивниот систем. Си има закони за тоа и рокови што како може да вратиш. Ако не, со пазарна инспекција нека си кажуваат за системот.

    Еве ги нивните правила за поврат, никаде нема услови напишано како треба да биде платаено за да може да направиш поврат (не ни смее според закон да има, ама ете и според нив нема)

    https://www.sinsay.com/mk/mk/how-to-return-products

    Инаку зара, онлајн нарачано, во дуќан од каса вадат пари и враќаат.
     
  3. Hoping

    Hoping Истакнат член

    Се зачлени на:
    3 април 2021
    Пораки:
    367
    Допаѓања:
    1.043
    Пол:
    Женски

    Секоја фирма има свои правила. Вработените работат како им е кажано. Ако си работела во продавници ќе знаеш дека секоја има различен систем и правила. Законите и роковите се припазуваат а интерните правила се во склад со законите.

    Зара односно ИТХР е една фирма, еден систем, едни правила. Синсеј односно ЛПП е друга фирма, друг систем, други правила и нема поента од нивно споредување.
     
  4. CooperD

    CooperD Популарен член

    Се зачлени на:
    30 август 2015
    Пораки:
    440
    Допаѓања:
    1.242
    Пол:
    Женски

    Немам работено во продавници, ама законот за заштита на потрошувачи во мк вели дека можеш да вратиш производ во рок од 15 дена, така да не ме занимаат кои правила си ги има фирмата.
    А во овој случај и на фирмата правилата се дека можеш производ купен онлајн да го вратиш во физичка продавница

    Копирано од нивната страна:


    Како да направите враќање на производи?

    Нудиме 30-дневен период за поврат на online купувања (од датумот на прием).

    Повратот е бесплатен и се спроведува во нашите продавници.

    Вратените производи мора да бидат во нивната оригинална состојба, со сите оригинални етикети и без траги на користење.

    Ве молиме прикачете ја и фискалната сметка со вашиот поврат. Фискалната сметка ќе ја добиете заедно со пакетот. Вашите артикли можете да ги вратите следејќи ги инструкциите подолу:
    Поврат во локална продавница


    Земете ги производите со себе во локалната продавница, како и вашата фискалната сметка (можете да ја покажете на мобилен уред). Ако ја изберете оваа опција за поврат нема потреба од креирање на формулар за поврат.
     
    На ALISA0000 и eliesaab им се допаѓа ова.
  5. Hoping

    Hoping Истакнат член

    Се зачлени на:
    3 април 2021
    Пораки:
    367
    Допаѓања:
    1.043
    Пол:
    Женски
    Нека не те интересира, а ако пријавиш ништо нема да добиеш затоа што се е во склад со закон.
    Убаво е пишано на странава не знам што се буниш.
    Сама кажа не си работела, па незнаеш, можеш само вака да реагираш.
     
  6. Thinkerbell.

    Thinkerbell. Истакнат член

    Се зачлени на:
    27 октомври 2020
    Пораки:
    1.334
    Допаѓања:
    3.047
    Пол:
    Женски
    Како е во склад со закон ако имам 15 дена по закон за да вратам производ а не сакаат да ми го вратат туку само да го заменат?
     
    На eliesaab му/ѝ се допаѓа ова.
  7. Hoping

    Hoping Истакнат член

    Се зачлени на:
    3 април 2021
    Пораки:
    367
    Допаѓања:
    1.043
    Пол:
    Женски
    Не сум во таа фирма за да ја знам и да можам да ти ја објаснам процедурата.
    Ама знам дека е по закон затоа што повеќе време сум во продажба, неколку фирми. И не се објаснува на потрошувачот ЗОШТО и КАКО. Процедурата е таа и таа. Кој сака да сфати ќе сфати.
     
  8. Thinkerbell.

    Thinkerbell. Истакнат член

    Се зачлени на:
    27 октомври 2020
    Пораки:
    1.334
    Допаѓања:
    3.047
    Пол:
    Женски
    Уживај дека нема да ми објасни зошто и како. Не може закон да вика едно, нивната страна за политика на враќање друго, а они трето да прават без притоа да ми објаснат зошто и како :)
     
    На CooperD му/ѝ се допаѓа ова.
  9. Hoping

    Hoping Истакнат член

    Се зачлени на:
    3 април 2021
    Пораки:
    367
    Допаѓања:
    1.043
    Пол:
    Женски
    Ти можеш да реагираш како сакаш ама реално ако збориме не треба да се објаснува интерни работи. Се објаснува процедурата. Толку.
     
  10. Emy867

    Emy867 Форумски идол

    Се зачлени на:
    29 јануари 2014
    Пораки:
    4.700
    Допаѓања:
    98.487
    Ми стигнаа денес две пратки. Супер запакувано, едната пратка беше поголема, работите беа во голема кутија, имав и свеќи нарачано, беа внатре во кутијата секоја во посебна мала кутија, кутијата ставена во хартиена ќеса. Задоволна :)
     
    На butterfly6223, Bella.alleB и Thinkerbell. им се допаѓа ова.
  11. Thinkerbell.

    Thinkerbell. Истакнат член

    Се зачлени на:
    27 октомври 2020
    Пораки:
    1.334
    Допаѓања:
    3.047
    Пол:
    Женски
    Ама мене интерни работи не ме интересираат, ме интересира процедурата да вратам производ кој што сум го порачала онлајн. Ако им пишува на страната како да постапам во таков случај и постапам така, а ми викаат во продавница еее не може не ви враќаме пари, значи има проблем. Кој треба да се реши по соодветен пат. Не ме интересира мене ништо друго освен ова, што како купувач се и должни да ми го објаснат и да го усогласат со правилата што им се на веб страната. Толку.
     
  12. Hoping

    Hoping Истакнат член

    Се зачлени на:
    3 април 2021
    Пораки:
    367
    Допаѓања:
    1.043
    Пол:
    Женски
    Ама како да ти вратат пари ако не може? Сигурно не мислиш дека тебе намерно не сакаат да ти ги вратат парите.
    Ете ти објасниле дека е можна замена и тоа е тоа.
     
  13. brm_brm

    brm_brm Форумски идол

    Се зачлени на:
    13 декември 2016
    Пораки:
    5.354
    Допаѓања:
    5.242
    Пол:
    Женски
    Ги добив на телефон од центар за корисници.не биле уште спремни и информирани во продавниците, вработените и компјутерскиот систем. вака од денес: одиш во продавница, ти прават сторно на сметка и го враќаш производот. после тоа на својот профил влегуваш и вметнуваш сметка и во рок од 14 дена добиваш поврат на средства.
     
    На Waverly Raven, MeowMeow, eliesaab и 3 други им се допаѓа ова.
  14. bella12

    bella12 Популарен член

    Се зачлени на:
    20 ноември 2015
    Пораки:
    1.472
    Допаѓања:
    7.925
    Пол:
    Женски
    А со робата што ја враќаш? Во продавница ја оставаш или по карго па назад на таа адреса од каде што е испратено?
     
    На brm_brm му/ѝ се допаѓа ова.
  15. brm_brm

    brm_brm Форумски идол

    Се зачлени на:
    13 декември 2016
    Пораки:
    5.354
    Допаѓања:
    5.242
    Пол:
    Женски
    Во продавница.
     
    На bella12 му/ѝ се допаѓа ова.
  16. Thinkerbell.

    Thinkerbell. Истакнат член

    Се зачлени на:
    27 октомври 2020
    Пораки:
    1.334
    Допаѓања:
    3.047
    Пол:
    Женски
    Ете можело :) Во ред е да не може ама нека напишат така, а не на страната пишува може а во продавница викаат не.
    @brm_brm Фала што сподели :)
     
    На CareTee му/ѝ се допаѓа ова.
  17. brm_brm

    brm_brm Форумски идол

    Се зачлени на:
    13 декември 2016
    Пораки:
    5.354
    Допаѓања:
    5.242
    Пол:
    Женски
    наводно не биле запознаени во продавница, дека е нешто ново, и системски не биле спремни :)
     
    На lovemme и Thinkerbell. им се допаѓа ова.
  18. Hoping

    Hoping Истакнат член

    Се зачлени на:
    3 април 2021
    Пораки:
    367
    Допаѓања:
    1.043
    Пол:
    Женски
    Да, можело веројатно на сметка или кеш кога ќе се исполнат услови не знам како е, кажав не работам таму за да знам. И тоа го објаснувам цело време да не се рипа одма мои права како потрошувач туку директно да се праша каква е процедура.
     
  19. Thinkerbell.

    Thinkerbell. Истакнат член

    Се зачлени на:
    27 октомври 2020
    Пораки:
    1.334
    Допаѓања:
    3.047
    Пол:
    Женски
    Не се разбираме јас и ти, нема врска :)

    Па општо малку хаотично им е целово онлајн нарачување. Очекувано, ама мора да си ги решат овие недоразбирања. Во секој случај супер што имаат опција за враќање пари.
     
    Последна измена од модератор: 12 ноември 2024
    На ALISA0000, brm_brm и Hoping им се допаѓа ова.
  20. maka45

    maka45 Истакнат член

    Се зачлени на:
    18 декември 2014
    Пораки:
    25
    Допаѓања:
    2
    Пол:
    Женски
    Здраво, кога ги нарача и преку кое карго ти стигнаа?