Мохито не сум враќала, ама иста е процедурата за Синсеј, Мохито и Резервд. Ќе ја отвориш нарачката и најдолу има опција поврат. Ќе кликнеш, ќе го одбереш производот што сакаш да го вратиш и причина зошто и ќе ти даде поле да внесеш сметка. Ќе ја напишеш и ќе го поднесеш барањето за поврат. После, со фискална сметка и производот одиш во продавница на каса. Ќе ти го примат производот и ќе внесат во систем дека е вратен и ќе чекаш да ти пуштат пари на сметка во рок од 14 работни дена.
Подобрени се за достава нели? Денеска направив првпат нарачка , за колку време ја добивате одприлика?
Подобрени се сега, последната нарачка вчера ми стигна а ја имав нарачано минатиот петок, значи точно за една недела.
И јас направив нарачка, си нарачав блузи и кардиганчиња со кодот за попуст. Ме инфлуенсиравте со тоа што ја гледам темава постојано активна. Ама не сакаше да ми помине трансакцијата за плакање преку картичка. Имаат некој проблем или што е работава? Ок е картичкава, со истата нарачувам насекаде онлајн, прв пат вака.
И јас не сум успеала успешно да платам онлајн. Не ти е до картичката, јас имам пробувано повеќе пати од различни картички, без успех. Веќе не ни пробувам.
Да, пишано е низ темава повеќе пати...пиши ја адресата на латиница мене така ми помина одма, на кирилица истото ми го даваше како тебе
Апдејт, контактирав со хелп деск и ми вратија градот да е со големи букви латиница, јас имав само првата голема.
Дали може некој да ми каже како да направам поврат, бев во продавница ги вратив ствариве само за број сакам да сменам, ама не може нора да ги вратам и да нарачам пак, и да ми вратат пари. Ама некако артикливе не ми ги дава, пошо мора нели на страната да аплицирам. Јас бев во продавница прво, и сега не ми ги дава тие што ги вратив, само тоа што го задржав.. како сега да аплицирам?
Не ми е јасно кај не ти ги дава? Јас кога ќе се најавам на страната, во нарачката ми ги дава сите производи и тој што сум го вратила. Ама ја нема опцијата за поврат. Не знам како оди во таков случај, ама мора да има опција, сигурно не си прва така што направила. П.с. За пари ќе се изначекаш. На 11 март вратив и уште ми немаат вратено пари. Пишав и на таа формата, не одговараат.
На страната не ми ги дава кога ќе одам поврат, ми го дава само производот што го задржав, а останатите не ми ги дава. Тие што ги вратив, не ги дава. Аман бе, ми рекоа 14 работни дена. Тоа се три недели, ќе ги пријавам ако е така.
Види евентуално на меилот што го праќаат дека повратот е прифатен дали има некаква можност. Можеби ќе има некоја членка со искуство да ти пише, а ако не, имаше некои телефони за контакт, да се јавиш да прашаш.
Направив тоа на страната за поврат и нели внесуваш трансакциска за да ти вратат пари, и сеа пак сабајле мејл да внесам трансакциска. Ти стигна така? Пошо гледам друг мејл е на синсеј. Никој не крева на тел.