Jas rabotam remote i rabotata ne e losa super e, uslovite se i povekje od dobri. Jas sum mnogu zadovolna edinstveno sto ne mi se svigja e smenata. Zavisi do licnosta no na momenti se osekjam izolirana vo najdobriot del od denot.
Devojki aj ve molam kazete nekoja firma za rabota od doma,ostanav bez rabota preku 50 oglasi prativ nikoj ne mi vraka ..
Како тоа првиот дел од плата го пуштаат на почеток на месец, а вториот дел од плата во преостанатиот дел од месецот? Тоа значи на рака го даваат едниот дел?
Сакам да се пријавам во TaskForce, но се плашам од интервјуата што се. Дали некој од прилика може да ми каже прашања кои ги поставуваат?
Зошто да се плашиш? Ништо нема да изгубиш ако пробаш. Не памтам баш, но генерално на прво интервју повеќе те прашуваат за тебе општи прашања, искуство, едукација. Памтам ме прашаа која ми била најдобра критика што сум ја прифатила како совет. На второ интервју помалку прашуваат, повеќе тие ти кажуваат нивни политики. Аплицирај и не се плаши, само опуштено. Им недостигаат работници, критериумите не им се како што им беа пред неколку години. Можеш и ЛП да ми пишеш ако имаш и други прашања. Среќно
Спреми се за интервју на англиски за почеток тоа е битно. Јас кога бев ме прашаа за плата, нормално си ја кажав очекуваната и истегнаа фаца и јасно ми беше колку е саат. А притоа ми потенцираа дека не бара работата никакви компетенции туку само англиски за старт значи барале некој за минималец да се нафати. Не поминав на второ интервју за по некој месец да ми понудат преку други луѓе ама за 30К не им одам. Сега може нудат повеќе тоа беше пред 2 год.
Дали може некој да ми ја каже платата во пп за Costumer Support Remote позициите што ги бараат. Благодарма.
Колку е почетна плата таму и да ли работат по американско време налетав на еден оглас пишуваше дека држиш смена од 15 до 23 секој ден што и не е баш популарно . Целодневно па вечерно работење,а платата не им беше баш атрактивна ко за странска компанија. Работам во контакт центар па гледав опции ко за подобро и ги гледав баш нивните огласи и тие беа условите...
Se zacleniv za da go napisham komentarov kako do skoro vraboten vo tf. Site negativni komentari se 100% tocni, mikromenadzhmentot e do nedostliglivo nivo, sto duri i premnogu da se trudish i da se dokazes vo tvojata rabota, sakaat da rabotis za 5 lugje za mizerni pari. Bi vi bi go preporachal samo dokolku nemate nikakvo iskustvo pa da pravi guzhva vo CV. Rabotata najcesto e naporna, izmoruvacka, imaat ogromna fluktacija na vraboteni a standardot za vrabotuvanje e mnogu nisko padnat taka sto se zivo i divo neobucheno ke vi bide kolega i ke ja rabotite 70% od rabotata sami. Sloboda 0, duri i koga e vo prashanje koristenje na leten odmor. Se vlece od tanjir, zamislete ne e ni elektronsko HR i osobeno menadzhmentot se eden kup na neobrazovani kurtoni sto edvaj cekaat nesto da zgresis za da ti prerechat. Tim liderite ne se vo moznost da te branat duri i da si vo pravo bidejki i oni moraat na nekoj da izlizhat gz. Edinstven nacin dolgorocno da opstois vo firmava e ako si nenormalno fejk i se umilkuvash i na koj treba i na koj ne treba. Celoto iskustvo mi ostavi ogromen negativen vpecatok
Мене лично после 1 ден ми се јавија за интервју,после 2 дена за второто интервју се беше супер и брзо
Ве молам некој да ми каже за второто имтервју customer care support remote што да очекувам. благодарам
Ве молам некој да сподели подетални информациите за првото интервју, кога одиш на вторo и слично, за работната позиција Insurance.
I jas treba za skoro vreme da pocnam CC isto taka remotely. Treningot naporen bese? Kolku vreme treba dodeka da se nauci kako odi rabotata? Dali treningot e interaktiven?