Јас имам резервирано така лани, немав проблеми. Битно е кога ќе си ја платиш картата да ти излезе цената со попустот..после гајле им е.. Освен ако не смениле нешто меѓувремено
Imam kupeno karti za italija so wizz air.. Zaradi virusov dali moze da gi zamenam za drug period ili druga destinacija? @Dust, mozebi znaes?
Devojki znam deka temata e wizz, no imam prasanje za turkish airlines. Dali znaete kako e postapkata dokolku otkazam veke rezervirana i platena povratna karta. Trebase da patuvam na 11.04, no so ogled na situacijata so virusot korona, patuvanjeto ke se otkaze. Me interesira dali moze da otkazam let i da se vratat parite nazad? Da napomenam deka avio biletot e 21000den i srce ke me strefi ako taka mi izgorat.
Провери ги правилата директно на сајтот на turkish и пиши им на customer services. Некои од авиокомпаниите, знам за Aegean сигурно, дозволија да се сменат датумите на летовите за Италија ама секоја компанија има различни правила. Искрено, не ми се верува дека ќе ти дозволат да го откажеш и целосно да ти ги вратат парите, ама може да ти понудат да смениш датум на картата или дестинација. Исконтактирај ги што поскоро зашто сигурно имаат навала од луѓе со истото на ум.
Висока е сумата, така да мислам дека ќе ти вратат пари, може и целокупна сума затоа што до датата на патување има уште месец дена.
Сакам да прашам дали е потребно дополнителен документ за дете од 17 години? Брат ми ден пред да патуваме во Германија полни 17 години. Спрема она што најдов на страната на Wizzair, од 16 години па нагоре веќе ги сметаат за возрасни и може да носат помали деца со полномошно заедно со нив. Дали некој знае или има искуство дали треба да носиме некој дополнителен документ како полномошно или нешто слично?
Јас патував сама на 17 год за Германија,не ми бараа ништо. Само кога слетав прашаа кој ме чека и кога и од каде ќе се вратам за Мк
Дали кога wizz ќе го откаже летот и автоматски ме ставиле ден по мојата резервација да летам, можам да резервирам карта на терминот пред мојата направена резервација без доплата (картата на терминот претходно е поскапа од веќе купената)?
Прашање од блиски роднини. Имаат лет за Италија,каде не сакаат да одат поради корона. Што да прават со летот? Ако откажат се плаќа такса,а ако не го откажат,како? Не се појавуваат и пропаѓаат парите,така? А ако сакаат да променат дестинација и период и тоа се плаќа?
Ако сакаат да не им пропаднат парите, нека си доплатат и нека сменат дестинација. Ако доплатата е висока, поарно нека пропаднат парите. Ако не се појават-толку е од приказната, нема враќање. У суштина, со еден збор кажано - пари враќање нема, а се дополнително (менување дестинација...) се плаќа и тоа не баш ефтино.
Од мое лично искуство туркиш ја имаат најлошата customer service. Пари да ти вратат 99% сум сугурна дека нема. мене на откажан лет од нивна страна не сакаа да ми вратат, понудата беше да бирам друг датум за таа дестинација. Дури ни за друга дестинација не ми понудија, али додуша не ни прашав. Потоа ми се случи да ми откажат конекција па морав неколу саати со бебе да чекам на аеродом. Им побарав соба, не ми дадоа, им побарав влез во бизнис лаунџ на аеродром да почекаме дека со мало бебе по нивна кривица, не ми дозволија. Потоа побарав летот за назад да ми го сменат за 2-3 дена (пошто ради нив касневме за одење натаму, па да си поседиме како што беше планирано) ни тоа не ми одобрија. Ми велат плати си. Значи за мене се најлошата компанија. Јас веќе со нив не патувам. Па од нискобуџетни компании сум добивала повеќе разбирање и повеќе услуживост. Сега може со висрусов да имаат некоја политика на отстапки. Контактирај ги. Не би ти препорачана на телефон, многу се чека и сметката ми беше огромна. Пиши маил, иако и на маил чекав по една недела за одговор. Напиши се во маилот, да нема простор да ти враќаат со прашања па да се задржи многу. Пробај прво на апликацијата отвори го летот и сама избери дека сакаш да го смениш и ќе видиш што опции ќе ти даде и колку пари ќе ти покаже за наплата