здраво девојки. првпат купив карти пред неколку дена за лет во октомври. сега ми стигна мејл schedule change notification, дека едниот лет е поместен за пола саат. За конфирм не пишува рок, ама би требало што поскоро или? секако ми одговара времето само прашувам дали ви се случило и вас. тенкс
Ја си стискам одма за сигурно, и од лично искуство, уште неколку пати ќе ти го преместат летот, се подоцна и подоцна. Така да проверувај си мејл почесто.
Дали некој имал проблем со откажување на картата?Сакам да откажам но на крај на апликацијата ми излегува дека 0 денари поврат на средства имам? Дали враќаат целосна сума на парите?
Одма ги вракаат? Оти често закажувам лет за петок па ке им текне е не де понеделник да одам Дали одма ги имам парите на виз
Татко ми тутун носи во куфер пола кг. До сега никој не пререкол ништо. Сега го распореди во два рачни па баш ќе пишам како минал.
За така нема потреба да откажуваш, само правиш промена на лет. Во твојот пример бираш дека летот наместо во петок сакаш да го замениш за понеделник. Ако е понеделник поскап од петок - ја доплаќаш разликата, ако е поевтин - ти рефундираат разлика на виз акаунт, ако се иста цена - никој никому не доплаќа. Рефундација ако има легнува одма на сметка, за саат-два максимум, ама обично веднаш по откажувањето/промената.
Здраво, немам мн искуство со летови па ме интересира нешто. Тие што патуваат со дете (2.5год), дали чекираат седишта, за нели детето да биде до родителот? И колку се доплаќа таа услуга?
Детето добива седиште до родителот и без да се чекира специјално седиште. Барем од моето досегашно искуство, никогаш до сега не сум платила, оставам на автоматско одбирање седишта и без исклучок сме седеле заедно секој пат.