Луѓе утре ми е летот, прв пат купувам онлине карти.. некој ми спомна требало и осигурување да извадам. Треба или?
Жени утре ни е летот, од Швајцарија за Македонија. Е сега дали може со бугарска лична карта да се патува или не.
дали освен 1/40x30x20 и 1/55x40x23 багажот смеам да носам мала женска ташничка секако со помали димензии од рачната торба?
Луѓе прв пат ќе летам со wizzair за Германија, ја имам картата на мејл, може ли да ми објасните како оди процедурата на скопскиот аеродром. Дали треба онлајн да се чекира и како или директно со листот се оди на шалтер и таму ќе ми дадат boarding pass? Ве молам ако некој може да ми помогне многу ќе ви бидам благодарна❤️
Што се случува со Wizz air зошто не ми дозволува рабдом седиште, неможам да ја чекирам картата без да наплатам седиште?
Не може Виз Ер да ги укине евтините летови. Виз Ер е нискобуџетна авиокомпанија и функционира како таква. Единствено може да ги поскапи картите, што е и нормално, како сè друго. И веќе се поскапени, само карта нема веќе за 10€ (ниту Рајанер нема веќе карти за 4-5€), седиште порано беше 3€, приорити исто беше симболична сума, сега сè тоа е дупло од основната карта. Е сега и со тоа поскапување, најчесто картите ќе бидат доста поефтини од регуларните авиокомпании, зашто и тие ги поскапуваат.
Ова веќе ми има логика. Не знам и како им се исплаќаше и до сега. Мада мислам последниве години и се поретки беа карти под 20еур
Ќе пуштат 20-30 карти од авионот по 10-15 евра, другото ќе биде над 50-70 евра, па дури и 200. Прават пари од заборавен чек-ин, багажот ако ти е кило плус или некој сантим плус се доплаќа дебело. Каснат со летови а нема надомест, туку те оставаат на цедило, и слични глупости за да испаднат на крај во ќар. Не дека нема да летам со нив и понатаму, ама реално, колку пари - толку музика.
Е да, баш така испаѓа. Ако може да се искористи некогаш убаво. Ама ако нема избор пак тие се поевтини најчесто
Им се исплаќа зашто многу ги наплаќаат другите услуги. Плус имаат редуцирани трошоци, на пример работат само со два типа на авиони (А320 и А321), за кои не требаат разични тренинзи за кабински екипаж. Рајан Ер на пример до скоро работеше само со Б737, Изи Џет како Виз Ер итн. За време на лет немаш ниту грицки, вода/сок, така што некако функционирале. Нискобуџетни авиокомпании кои летаат само кратки до средно - долги релации како Виз Ер, Изи Џет, Рајан Ер, Волотеа и други во Европа или Фронтиерс, Спирит во САД и многу во Азија опстојуваат успешно, за разлика од нискобуџетни авиокомпании кои летаат на долги релации, како на пример Norwegian која имаше long - haul летови од Европа до САД и Азија за по 300€ - 400€ повратна и брзо банкротираше. Сега пак има такви, FlyNorse како реинкарнација на Норвиџн, француската FlyBee, азиската Scoot и неколку што летаат во Азија и Азија - Австралија.
Веројатно бил некој моментален баг, провери пак, мене ми дава до сите дестинации од Скопје до Италија: Рим, Милано, Венеција и Болоња.