Братучетка ми ја чекирала картата но бројот на пасош го има згрешено место бројка 0 пишала буква О.Дали треба да направи промена?не е голема разлика но сепак е буква а не бројка.а за промена и дава само промена на име никаде нема да ги смениш тие податоци
Само што резервирав карта, ноо не избрав седиште бидејќи се наплаќаше а потоа не ми ни даде број на седиште. Дали кога ќе се чекира ке одреди седиште или?
Здраво дечки да ве прашам, за check in и на пасошка контрола треба само пасош така? или треба и лична да се прикаже? Фала ви многу
Ја пребарав цела тема и конечно најдов некој што имал иста мака ко мене. Дали ти наплатија @joana18 ??
Нема врска ова, јас за сопругот мој место Mr внесов Mrs, така нешто, и тој дури има нагласи таму и никаков проблем не ни направија.
Купив една карта со картичка за попуст која може да се употреби само доколку носителот патува.Ја чекирав. Но треба да купам уште една,за истиот лет. Дали може да ја искористам картичката за попуст,ќе резервирам од истиот акаунт. Ме буни тоа што кога сакам да резервирам,купам, од истиот акаунт ми ја дава цената со попуст и името на истиот патник(за кој претходно веќе има карта). Да продолжам со резервација,да платам треба,но ми е страв да не не можам да го сменам името на вториот патник. Некој со исто искуство?
Дечки купив карта, но по неколку дена датумот на летот е променет што мене не ми одговара. Дали некој знае mail на кој можам да им пишам за да ги добијам парите назад или мора по телефон?
Може и до 30 дена да чекаш https://book.wizzair.com/en-GB/Claims Или на 0590 3 02 21 ама 35ден е мин... А за каде го промениле денот ако не е тајна обично саатот може да го сменат ама не и денот
Мојот лет со WizzAir беше откажан после тоа што не чуваа 4 сати во авион, па сега веќе 2 месеци чекам да си ги добијам парите назад, но мислам дека нема ни да ги добијам.