Кандидијаза и менструален циклус

Дискусија во 'Здравствени проблеми' започната од askme, 5 март 2010.

  1. askme

    askme Истакнат член

    Се зачлени на:
    5 март 2010
    Пораки:
    25
    Допаѓања:
    7
    последнава недела употребувам канестен вагиналети и крем за надворешна употреба. инфекцијата ми се повлече но циклусот ми касни....8 дена. правев тест-не сум бремена.
    можно е да ми касни ради Кандидата...или не?
     
  2. RainBow

    RainBow Глобален модератор Член на тимот

    Се зачлени на:
    3 декември 2009
    Пораки:
    17.368
    Допаѓања:
    36.994
    И јас имам проблеми со кандидата и никогаш менструацијата не ми каснела од тие причини. Мислам дека нема врска со тоа што ставаш вагиналети, па можно е нешто друго да е проблемот. Беше на гинеколог и ти утврди дека е кандида?
     
  3. askme

    askme Истакнат член

    Се зачлени на:
    5 март 2010
    Пораки:
    25
    Допаѓања:
    7
    да бев...ми помина кандидата после три вагиналети ама ми препорача барем една недела да ставам и крема да не биде лечено а не долечено.
    оф леле.....да не биде човек на раат и тоа ти е...знаев дека не може да ми касни ради кандидата ама незнам што ми е више....не ми се десило толку да ми касни до сега-да бев трудна тестот до сека ке покажеше.... :roll:
     
  4. Pain

    Pain Истакнат член

    Се зачлени на:
    3 март 2010
    Пораки:
    676
    Допаѓања:
    42
    И јас имав кандида пред 6 месеци и ми каснеше три дена и гинекологот ми даде вагиналети микорил и една капсула од која шо веднаш ми дојде менструација, и јас си мислев дека ми доцни од кандидата меѓутоа гопрашав гинекологот и ми рече дека нема врска кандидата сето тоа е до организмот и до видот на исхраната шо си ја јадел ...
     
  5. mila89

    mila89 Истакнат член

    Се зачлени на:
    10 декември 2009
    Пораки:
    638
    Допаѓања:
    556
    Пол:
    Женски
    Јас моментално користам вагиналети се надевам нема да ми касни од тоа,да не го мислам уште тоа ми фали....
     
  6. divine

    divine Истакнат член

    Се зачлени на:
    19 февруари 2010
    Пораки:
    86
    Допаѓања:
    21
    D enes ass na fak koja inace e podvozna enciklopedija ni rece na site da doneseme mokraca vo urina i mene mi bese pomatena zaso imav kandida i mi kaza deka od koa ke upotrebuvas vaginaletki treba da zemes nekoi tabletki sea ne se sekavam dobro zaso ne zapisav mislam deka bea leukogen za da si go podignes imunoitetot i da sprecis povtorna kandida , utre idam da gi zeamam zaso i veruvam na zenata poso ima epten poznavanje inaku drzi predmeti kako medecinska biohemija i i veruvam
     
  7. madona.k

    madona.k Истакнат член

    Се зачлени на:
    25 јуни 2010
    Пораки:
    1
    Допаѓања:
    0
    za kandida mi dadoa vaginaletki "neo-penotran", dali nekoj veke imal efekt od niv , ve molam piseteeee......
     
  8. Wild.Child

    Wild.Child Популарен член

    Се зачлени на:
    12 јануари 2010
    Пораки:
    5.573
    Допаѓања:
    6.675
    Кандида и менструален циклус...

    Читам по темава, ама не можам да дефинирам баш. Може ли да се случи да доцни менструалниот циклус од кандида? :worried:
     
  9. Annath

    Annath Форумски идол

    Се зачлени на:
    9 јануари 2010
    Пораки:
    11.905
    Допаѓања:
    75.924
    Пол:
    Женски
    Кандида и менструален циклус...

    Па не баш, не верувам дека кандидата е причина за доцнењето. Повеќе може да биде од хормонски дисбаланс, стрес, промена на клима... а самата кандида, т.е кандидијазата, ако ја има, тешко може да доведе до нарушување на циклусот. Може од некои лекови да се случи, ама мислам дека тоа повеќе зависи од самиот организам.
     
  10. maja8

    maja8 Популарен член

    Се зачлени на:
    3 јануари 2010
    Пораки:
    2.298
    Допаѓања:
    1.454
    Кандида и менструален циклус...

    Кај мене кандидата немаше влијание врз месечниот циклус
     
  11. Wild.Child

    Wild.Child Популарен член

    Се зачлени на:
    12 јануари 2010
    Пораки:
    5.573
    Допаѓања:
    6.675
    Кандида и менструален циклус...

    Фала ви. :)
    Чудно ми падна дека веќе 3 месеца немам добиено, па мислев дека е од тоа. Ја добив од премногу антибиотици, а изгледа и циклусот доцни од нив, нема друго од што да е. :)
     
  12. Mila04

    Mila04 Истакнат член

    Се зачлени на:
    26 февруари 2010
    Пораки:
    189
    Допаѓања:
    60
    Кандида и менструален циклус...

    Бев и јас на гинеколог и ми кажа докторката дека имам кандида.Ми препиша вагитории КАНЕСТЕН, ги ставив, ама не сум била од тогаш на преглед. Не ми се верува да може да ти доцни менструацијата од кандидата.. Инаку кандидата е многу досадна,се јавува баш кога мислиш дека си се ослободила од нејзе.Исто и јас ја добив од многу јаки антибиотици,за жал..ама тоа е. Ќе помине,што не поминало.Слушнав дека многу ефикасен лек за кандида била “сребрена водичка“, така слушнав од една другарка,и ми рече дека ја имало и по аптеки.Сакам да ја пробам,па да видам што ке биде.И уште нешто, вагитории ПЛАНТАГИН, мислам дека се на Алкалоид, со екстракт од кантарион се,супер биле и тие во борбата против кандидата! Со среќа! :) :*
     
  13. The.happy.girl.3

    The.happy.girl.3 Истакнат член

    Се зачлени на:
    16 август 2011
    Пораки:
    5
    Допаѓања:
    3
    Кандида и менструален циклус...

    Девојки, јас пред 3 дена бев на гинеколог и ми кажаа дека имам кандида. Прв пат имам кандида, ми дадоа вагиналети, ставав 2 ноќи немав многу подобрување, но не беше како првиот ден. Требаше да добијам менструација на 26 - ти, но јас добив денес незнам зошто толку рано. Сакам да ве прашам дали можам да ставам вагиналети додека имам менструација ???
     
  14. lolyta777

    lolyta777 Популарен член

    Се зачлени на:
    12 јануари 2011
    Пораки:
    2.337
    Допаѓања:
    6.788
    Пол:
    Женски
    Кандида и менструален циклус...

    Не, не ставај, откако ќе ти заврши циклусот консултирај се со гинекологот дали да ја продолжиш терапијата.
     
    На The.happy.girl.3 му/ѝ се допаѓа ова.