Како што е предизвик да им го задржат вниманието во училница, исто ќе биде предизвик и онлајн. Затоа се педагози наставниците. Нека ја направат интерактивна наставата. Нека им пренесуваат знаење преку приказни.. Шо знам.. нивна работа е тоа.
Какви 'вундер' деца? Сите што ги знам, од претшколска возраст знаат да пуштат јутјуб, ако не повеќе. Истото е и ова. Кога ќе научи како изгледа иконата, пола од работата е завршена. Ама прајте вие, сенкир ќе треба да програмираат
Женче, на работа сум... Кој ќе му го даде пасвордот, а мене на маил ќе ми стигне, да се логира? Не смеам на работа мобилен да користам? В
Мори шо збораш? Кој пасворд? Ќе си кликнеш 'запамти го пасвордот' и со самото учитување на програмата ќе се логира. Аман. Нели си ти наставник?
Каков гугл класрум, каков зум, какви црни камења!? Имаше готова програма ФИНКИ која им понуди да им ја инсталира и да ги обучи наставниците. Ни МОН се заинтересира, ни пак вие како наставници. Ај со кој се објаснувам. Само изговори.
Очигледно аналфабет си во образовниот процес.. Не оди тоа така мацо, ама нејсе, не ќе се оправам со неадекватни во тој домен.
Не знам зошто викаш "вундер" деца па сега во 2020 секое второ пали компјутер, штрака на него, играат сони, имаат таблети, телефони итн итн. Значи не се затуцани кога станува збор за технологија. Е сега, ретко кога тие деца досега ги користеле истите средства за едукација и следење настава онлајн. Плус, на 6 години се трга во школо, верувам дека можат да го научат да се снајде да се поврзе за настава да прати онлајн. Со 40 минути во школо, со дополнителни часови после настава, со помош дома, со приватни часови пак некои деца не можат да совладаат физика, математика, хемија и други предмети. Мислам, ми зборуваш ко да не сум идела ја пред неколку години во школо и ко да не сум имала соученици. Мало сутра дека некој се ќе научи од час, поготово ако тој час е 20 минути. Е тие што ќе научат за толку кратко време се "вундер" деца, и се бројат на прсти од една рака.
Се гледа колку си адекватна. Ви е мрза да предавате онлајн, да научите две работи ви е мрза, па родителите биле 'неадекватни' Три месеци спиевте и ништо не предававте. Со душа чекам да ве избркаат сите од работа, па ќе видите после кој е 'неадекватен'. Вие плата земавте, родителите предаваа три месеци. Срам да ви е.
Па толку имаш познавања, шта речи друго за тебе.. Тоа за ФИНКИ јави се во МОН, не кај мене, ти текиња..
Значи вака:првачињата прво треба да се научат како правилно да држат молив како да пишуваат бројки ,да држат ред ,да пишуваат во коцкиче(што е многу на почеток тешко),исто и за буквите ...Тоа се прави само со стоење над него и со индивидуална помош.И тоа треба да го прави наставникот а ако не родителот.Само не може. Онлајн никако.А башка тие платформи логирања во никој случај.Има мноогу родители кои не само што немаат технички можности (телефони лаптопи)туку се не само информатички неписмени туку скроз се неписмени а не информатички.Верувајте има по цели класови низ многу делови во Мк каде има мноогу вакви случаи. Затоа за малите моора физички настава ама мора и многу внимавање.Само ептен мали групи ,наставниците нека одат ако треба и по 3 смени .И мора скратена програма само со основните цели. А за да има просторни услови за вака мали групи добро е поголемите пр. во предметна барем делумно да одат онлајн. Ова е многу деликатна ситуација треба добро да се обмисли и инвестора и со финансиски и човечки ресурси за да има некаков ефект оваа наредна учебна година. Не да биде протоколи колку само да се каже па да испадне како по кафаниве и плаживе.Зашто сепак децата ни се најголемото богатсво и грижата за нив е најбитна.И еден детски живот не дај боже е катастрофа...
Хахахахахаххахахахахах....... Уфг, што добро ми дојде платата да знаеш, дома си седам, си се прчам и си кулирам Мајке ми, ме насмеа
Не ме заебавај Мареане. 8000 компјутери имаат школите од проектот 'компјутер за секое дете'. Нека им ги поделат на тие што немаат. А обуката би била 5 минути работа. Исто како рутер кога ти инсталираат од телеком и те 'обучуваат' да го користиш. Сите користите компјутери/мобилни. Тешка работа, да кликниш една икона.
Ок, Вајлд. Не ми се "дискутира" со тебе пошо очигледно реалноста ти е изместена. Не сме Финска побогу! Го знаеме капацитетот на кадарот, така што.... ако имаат тешкотии при физичко присуство, онлајн наставата што мислиш каква ќе е? Внука ми лани беше 2 одд. Ниту еднаш немаа онлајн настава, туку само домашни задачи за чиј квалитет не ми се дискутира. Ова за тебе е образование? Зошто децава да ни страдаат затоа што надлежните не ја сфааќаат сериозно работата и овозможат соодветни услови. Побогу!!! Август сме, а тие немаат решение се уште!
За жал немаат сите компјутер и интернет.Некои ни за леб немаат. Државата треба да им обезбеди,ама ете не го прави тоа.А,и да им даде бар компјутери,на некои места сè уште нема мрежна покриеност.И кај што има не е идеално. Операторот А1 има многу слабости во мрежата,интернетот паѓа по 2-3 пати дневно,а некогаш и повеќе. Опасно е,ама и децата не можат вечно дома.Тоа може лошо да им влијае. Многу проблеми треба да се решат за да може успешно да се одвива online настава.
Ете така. Проблемот е во наставниот кадар, а не во тоа дека е 'невозможно' да се работи онлајн. Ако овие не се способни, има млади кои се способни и спремни и онлајн да работат. Нека ги шутнат овие, и нека ги вработат нив. Па нема да биди вечно. Додека не најдат вакцина и/или лек.
Луѓе втф?????? Кој наставник во државно училиште го учи секое дете посебно молив да држи?? Озбилни ли сте? На секој индивидуално и тоа?? Па нема шанси ова да е вака. Наставникот пишува буква на табла неколку пати, децата ја препишуваат и после за домашна памтам неколку страни ја повторувавме буквата.. Добро досега не чепнале молив во рака ли, не нацртале ништо? Стварно не сфаќам па греота е и децата да ги правите толку неспособни.
До наставникот е.Мојата наставничка на секое дете од одделението му објаснуваше како се држат молив,пенкало,четка и креда.
Колку вакви постојат? Еве и да постојат и да не постојат, сакате да ми кажете дека детето од дома не знае молив да фати во рака?