Нема да трчаш по училишта. Понед, Среда и Петок (2,7 и 9 одд) ќе бидам во едно училиште, другите денови (1,и 8 во друго, и една смена ќе бидам, прва/втора) Вака една смена физичко присуство, една смена онлајн.. Јас затоа цело време вината ја насочувам во МОН и БРО, кои не ги земаат сите параметри и комбинации во предвид.
Дури немора ни од дома да вклучи. Завршува со помалите, вклучува час со поголемите и потоа си оди дома. Секако дека постарите колеги кои ги имате и немаат обврски со мали деца треба да бидат флексибилни и да дадат предност и на наставникот кој предава јазици а притоа има и мали деца и сл за да може да се вклопи во распоредот. Но секако на децата им треба предавање кое е онлајн и по распоред за да можат и родителите да контролираат а не само прати материјал и свиркај, кој сватил сватил. Оценувањето да се изведува со утврдени термини и во училиште. Тогаш и децата ќе ја сватат посериозно работата. Сосема е безбедно да одат учениците во училиште и да бидат усно испрашани. Пр 3 ученика од 10ч, 3 во 10:30. Ако се сака се се може.
Абе родителиве на сите наставници ќе им најдат комбинаторики како и што треба, тоа јасно е, само не прашуваат дали се тоа е изводливо и глатко како што се пишува. За солење памет први се(патем и јас сум родител на второ одделенка) и што и да се избере, нема да им биде погодено.
Баш затоа и потенцирав дека мора да се изнајдат начини за да се излезе во пресрет и на наставниците со деца. Ако дозволат мерки можеби и ти како наставник ќе сакаш да ги користиш бидејќи и твоето е дете како и на останатите затоа велам да важи исто за сите. Однапред мора да се знае бројката за да може да се најде соодветна замена за тие наставници. Дел од наставниците имаат и деца во градинка. Не се знае ниту со тие деца што. Доколку наложат од МОН да се одржуваат предавањата во живо во тој случај може ќе има наставници кои би користеле мерка бидејќи се со 2-3 годишни деца. Се е на јуриш и се е матно. Затоа анализите на кадарот првенствено требаа да се направат многу порано, да им се кажеа условите и планот како и кои опции им се на располагање а потоа да се усогласеа распоредите со предавање. Потоа да ги вклучеа родителите и приватниот сектор дали ќе ги покријат трошоците за мерки. И дури потоа можеа да кажат како и на кој начин ќе се одвива наставата. Ама кој кого прашува...
Во право си за се, но заспаниве и "стручните" од МОН ништо не сработија и анализираа изминативе месеци. Затоа сме во ваква крш ситуација, и сите ја префрламе топката едни на други
Муабетот ми е дека онлајн наставата ти дозволува поголема флексибилност, ќе можеш да си ја наместиш пред или после таа со физичко или пак сосема друг ден во договор со директорот и учениците. Секако во глобала онлајн наставата не се одвиваше по некој распоред. Се' додека ја одржуваш и додека учениците имаат термин кажан неколку дена пред настава нема да е проблем. Ова треба да се регулира на ниво на школо, од МОН и БРО не барајте параметри и комбинации, пресоложено е за нив тоа, незаинтересирани се. Зборувам од дома зашто не во секое училиште интернетот е добар и нема секој професор лаптоп да се уклучува директно од школо, секако дека нема да им обезбедат уреди за да се вклучат. МОН никогаш ниту мислеле, ниту па ќе мислат, секоја одлука им е купи ден помини.
Буквално купи ден-помини. Ене, пред некој ден пуштија линк за онлајн обука за на LMS системот од БРО, и после еден ден, црко маршал, падна системот... И сега кој е крив, пак наставникот? Ем живи глупости обуката, ем ја направија онлајн, и сега уште системот не им работи.. Од 30+ наставници во моето училиште, само 4 ја поминавме обуката бидејќи сеуште беше "достапен" системот. А другите?? Нема сеуште програма стигнато, да видиме каде се треба измени да се направат, нема книги, нема НИШТО..
Меркава е "како да го збуниш непријателот" Ако не донесат мерки да седи родител дома со малите, родителите што сакаат он лајн се во шах мат. Ако пуштиш дете во школо, на твоја одговорност е. Врти сучи, ко во градинките. Никаква одговорност од институциите. Никаква!
Кукла, ќе седи дома државна администрација. Другите? Приватен сектор не може да си дозволи волку време да седи дома рабоникот. Најавија помош за работодавачите кои ќе имаат работници што ќе користат мерки. Па на тој работник му треба замена нели? Па нов вработен, па додека да го обучат... Што знам ова ми е скроз нефункционално.
Јасно дека е нефункционално. Ама ете, државата си направи алиби - кој сака дома, кој сака школо. И се на одговорност на родителот. Допрва ќе разгледуваат дали може да понудат финансии на оние кои би користеле мерки. Е колку е тоа? Минималец? Па и на работа, ќе најдат некој кој сака да работи, па со тек на време ќе те шутнат. Администрација пак ќар.
При толку многу бесплатни софтвери, поевтини, непосредно пред почеток на учебна година, дембеливе од МОН набавуваат софтвер за онлајн настава... Цццццц...... Па дај бре не не еб. те, багро клептоманска! https://e-nabavki.gov.mk/PublicAcce...sie-acpp/f604f4fd-6cd2-436c-af99-7536337f3bac
И мене не ми е јасно од кај сега ова,нели Финки имаа софтвер направено или платформа бесплатно. Баш ги читав во програмерскана група на фб за истава работа дискутираа и збореа дека фирмата била некој анонимус. Ако бе нека не д**ат во здрав мозок ,а родителите очи ќе си вадат,еехх
Сега ми станаа ПОЈАСНИ дел од лобирањата “само онлајн, само онлајн” настава. А ќе немало пари за тоалетна и дезинфициенси и сапуни. 15 милиони евра за офис 365 којшто лиценца со сите тие алатки чини околу 10тина евра по акаунт се 1.5 мил акаунти/лиценци??? .За што ќе се користи тоа? Плус, нема инфраструктура се е клауд, зошто толку пари..?!? Има во Мк консултантска фирма која би ги сервисирала и оддржувала за симболична цена во однос на овие 15те милиони евра. Комплет разочарувачки... Л О П О В И
Не ми збори,не знаеш колку сум нервозна,мизерија сме ,мизеријаа во секој поглед . А бре со тие пари сите школи и градинки ќе ги изреновираа,и протоколи и се можеше да се направи,ах леле каде живееме. Школскава година е начисто промашена,толку.А ако не биде само оваа година м???
А додека сево ова се набави, па се инсталира по училишта, институции, компијутери, па обуки, а знаејќи ја брзината и ажурноста на нашиве... најмалку (гарант повеќе) 1 година ќе им треба, а после може и нема да има потреба од онлајн настава... Тераат бизниси, перат пари на грбот на децата....
А владата троши 15 милиони евра за факинг софтверски лиценци.. Чудим зошто?? https://www.fakulteti.mk/mobile/new...000-korisnici-treba-da-bide-gotova-za-20-dena