Плус тоа, како ќе следат онлајн настава преку моб, ако тој период двајцата родители се на работа? Ќе треба нов моб да се купува? Не зборам за обичен моб за ало-ало само, да биде смартфон треба, со добри перфоманси, да може го "поднесе" прво целиот наставен процес, а потоа и да се работи на него..
Воглавно за следење на онлајн часот децата треба да имаат инсталирано само Microsoft Teams. Планот е декој час да се одржува преку Teams. Значи, наставникот зборува, прашува, го споделува својот екран. Децата треба само да следат и да одговараат ако се прашани или имаат нешто да прашаат. Не ги користат истовремено сите алатки. Самите деца, алатките од Office 365 и moodle ќе ги користат најчесто за пишување домашна работа или за прегледување плус материјали.
Еве ви официјално кои се перфоманси ги бара платформата: Каде ќе најдат родителите вакви PC? Сега по 200+ евра треба да дадат за компјутер за да учат децата ? Минимум Windows 8.1 ? А 10. пожелно. минимум 128 гб ССД ? Зошто ? Не работи ли со ХДД ? 500 ГБ? 1 тб 320 гб? 250 гб? Не работи со под i3 ? Има, има, уште многу други недостатоци кои тек допрва ќе излегуваат на површина. Ај да не распишувам многу, ќе почнат и ова да го релативизираат.
Од каде ти е овој документ, зошто од ФИНКИ кажаа дека платформата ќе функционира и на мобилен и на таблет ?
Од нет е превземен, но впрочем е истото тоа што го пишувам недели и недели наназад околу компијутерите. Ќе видиме, обуките се во тек.. *сметам дека не е фејк документов. **Дали е тендер во најава?!? И тоа ќе видиме..
Можеби е фејк, еве ќе започнеме за некоја недела ќе видиме како ќе се одвива целата онлајн настава со оваа платформа. *и мојот комп. не ги "задоволува" овие конфигурации, и се надевам дека е "лажна тревога" сево ова.
Јас нешто изгледа не разбирам. Ако наставата е онлајн, тогаш оваа сликата горе сигурно е фејк зошто во тој случај не би се барало директорите да ги надградат компјутерите во школото. Да не зборам дека малце ко пресечено е на средина Иначе Moodle нема врска со самиот онлајн час, башка што е веб платформа па не зависи до тој степен од перформансите на корисничкиот компјутер. Teams дека работи само на Windows 10 исто не е точно, еве јас лично го користам на друг оперативен систем. И јас сметам дека помалечки деца нема да се снајдат сами на Moodle. Со помош на родител да, да им симне задача и слично. Мислам дека родителите би требало да можат да се снајдат на Moodle, не е толку тежок за користење.
И јас се чудев како тоа web платформа а минимум win8.1 Дали тоа ќе биде само за наставната страна, не за децата, кај шо ќе има камери, програми итн. за да се пренесуваат во живо, или не ќе видиме.
Не се само децата проблем, еве ќе ви кажам од аспект на наставник, имам во потесна фамилија. Прво, голем дел од наставниците не знаат меил на уклучат, а не па повеќе. Тоа што имаат лаптопи што се послаби од мојот мобилен од 2008 и дневните подготовки ги пишуваат шаблонски, а не знаат да изгуглаат најрпоста работа не помага никако. Друго, треба да имаат и тие нивен лаптоп преку кој ќе одржуваат часови, секако погоре споменатите лаптопи не доаѓаат во предвид затоа што ем немаат виндовс, ем се преслаби. Ако роднината моја користи службено лаптопче и чат пат за потреба лаптоп од децата не значи дека има достапен лаптоп за да држи настава. Сума сумарум, ова е сѐ направено колку да се рече дека нешто се работело и некој да лапа пари за тие обуки што ги држат. Нема да биде успешно, децата неписмени ќе останат.
На повозрасните наставници/професори оваа платформа ќе им биде многу тешка, нема шанси во целост да ја усвојат. Точно, дел не си го знаат ни пасс од маилот со кој се пријавени во ЕМИС, а таму ќе треба да им стигне username и pass за да можат да се најават на платформата. Мноогу касно им текна со овие обуки, требаше барем Август да почнат, колку-толку сите наставници да можат барем првичните лекции да ги спремат. *од Понеделник ќе почнат со обуки сите наставници во МК, тешко ќе оди, 1 обучувач ќе биде на 24 наставника... **Плус, зошто ние наставниците/професорите (зборам за тие што ќе бидат обучувачи, по различни предмети во наставата) да ги обучиме останатите? Не се сите информатичари, не знаат и тие како најдобро да ја пренесат обуката на останатите. За оваа работа си бара стручен во својата област, како најбрзо и најлесно да се разработи цела платформа,а некој рандом по математика, да ми објаснува, а и тој самиот не разбрал убаво. Што правеа од МОН цело лето? Молеа бога да заврши Короната?
Децата коишто немаат уреди за следење на онлајн настава во време на Ковид-19 ќе добијат можност за учење како и останатите деца. Министерството за образование и наука ја информира јавноста дека со Планот и Протоколите што се усвоени од Владата се предвидува успешно следње на наставата и за децата кои нема да бидат во можност да учат преку онлајн платформата. „За таа цел, детето има можност наставата да ја следи со физичко присуство на часовите во самите училници, додека наствниците предаваат на другите деца преку онлајн платформата. Исто така, за децата, чии родители се изјасниле дека не сакаат да ги пуштаат во училиште со физичко присутсво, а немаат уреди, во Планот е предвидена опција да добиваат печатени материјали. Овие материјали ќе се доставуваат на родителите од страна на наставниците според сите мерки и протоколи за заштита од Ковид-19“, соопштија од МОН. За да може секое дете да има пристап до наставниот материјал, МОН е во преговори 15-минутни видеа со одреден час да се емитуваат на Националниот сервис на посебни канали кои се обезбедени. Исто така, наставниците ќе имаат обврска редовно да комуницираат со децата и нивните семејства и да следат колку напредуваат во учењето. „Приоритетната и најважната цел на Министертсвото за образование и наука е да обезбеди пристапност до наставата за секое девојче и момче во државата, без разлика каде живее. Нашата примарна цел е да создадеме образование достапно до секого и образовен процес којшто ќе ги постави темелите за развој на идни генерации кои ќе бидат движечката сила и умот на државата“, велат од МОН. ©Makfax.com.mk
На училиштата им треба оваа конфигурација, барем така стои во дописот. Минатата година беше хаос, затоа и немаме доверба во онлајн учењето. Ни останува сите да се потрудиме да профункционира како што треба. И родители, и наставници, и деца.
За уредите, може и преку смарт телефон, а за тоа што 'не знаат'... ќе ме извинат, ама имаа време од Март навака, откако се прогласи пандемијата во Македонија... да научат.
Рибата се знае од каде смрди . Наставниците во овој случај се опашката. За цел хаос што настана има ист виновник. Тие што не знам што правеа цело лето наместо да осмислат начини како образовниот систем да функционира. Да не зборам за градинките, тоа ми е болна тема. Врска немаат кај тераат, за 2 дена носат одлуки што имале време на претек да ги донесат замислете со валидни причини за тоа. Ништо нема да биде од ова, ви гарантирам. И @WildMk не е поентата да се снајдат со смартфони, поентата е тој што сака да спроведе онлајн настава да обезбеди основен терен за тоа. Ама како што кажав, немаше кој да легачи од почеток на пандемијата. За срамота.
Точно,ова ќе биде чиста импровизација, уште една изгубена училишна година. Од овие наставници што оделе на обуки за платформата кажуваат дека многу тешко ќе ја разберат децата до петто одделение. А и плус многу нееднаквост ќе се направи меѓу децава,излегува само тие што имаат пари ќе им обезбедат конфигурации,телефони , приватни професори на децава,другите нека учат од искинати материјали копирани или нека гледаат на МТВ. Жално,и после нека ми зборат за задолжително образование под еднакви услови за сите деца
Само едно инфо, преку новата платформа нема да може да се предава преку смартфон. Малку олабавете со осуди кон наставниот кадар. Во ситуацијава никој не смее да каже несакам или неможам. Кај нас во училиштето веројатно и секој класен ќе направи мини-обука за родителите и децата од неговиот клас.