Потекување

Дискусија во 'Здравствени проблеми' започната од danniela5, 1 јануари 2012.

  1. danniela5

    danniela5 Популарен член

    Се зачлени на:
    24 јуни 2011
    Пораки:
    1.308
    Допаѓања:
    879
    Пол:
    Женски
    Дали може да се појави потекување на било кој дел од телото поради алергија од лекарства?
    Може совети како да се намали или потполно да исчезне отокот?
     
  2. LivingGlam

    LivingGlam Форумски идол

    Се зачлени на:
    28 септември 2010
    Пораки:
    4.945
    Допаѓања:
    51.930
    Пол:
    Женски
    Може, баш кога имав отоци на очите пред некое време ме прашуваа какви лекови пијам.

    Ако е од алергија препишуваат апчиња, мене ми дадоа Цетиризин (кај мене не беше алергија, ама сепак ми дадоа за да пробаат со нешто :D ).
    Во секој случај Даниела, треба да се оди на доктор.
     
    На danniela5 му/ѝ се допаѓа ова.
  3. Tinna2

    Tinna2 Истакнат член

    Се зачлени на:
    5 август 2010
    Пораки:
    20
    Допаѓања:
    4
    Да, може.

    Обично даваат Лоратадин таблетки.
     
  4. mmaar

    mmaar Истакнат член

    Се зачлени на:
    16 јануари 2012
    Пораки:
    22
    Допаѓања:
    23
    Пол:
    Женски
    Отеченост

    Имам едн проблем, целото тело почна да ми отекува, стомакот ме боли и се чувствувам како бремена. Не сум интимна со никој веќе 3 месеци и имав редовна менструација, но знам дека можеш да крвариш 3 месеци и да си бремена. Немам никакви симптоми како гадење, поспаност... Но која е причината за мојата отеченост?
     
  5. cresa-jagoda

    cresa-jagoda Модератор Член на тимот

    Се зачлени на:
    9 јуни 2012
    Пораки:
    5.238
    Допаѓања:
    25.614
    Пол:
    Женски
    Отеченост

    Најдобро е да отидеш на лекар и да ја дознаеш причината за отеченоста на твојот стомак. :?: :|